min lammelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.534 visninger
52 svar
0 synes godt om
28. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
På opfordring har jeg taget nogle (for mig) meget grænseoverskridende billeder af mit ansigt hvor man tydeligt kan se min lammelse... billederne er lagt ind i et nyt album, men kode på.. Dem der kunne have lyst til at se billederne, kan skrive en pb til mig og få koden, men jeg vil advare om at jeg selv synes billederne er ubehagelige, og det vil andre måske også synes... Det er heldigvis blevet meget bedre den sidste måned, hvor jeg har genoptrænet hver eneste dag...
knus Caroline, som ser det som et stort skridt at jeg kan vise det frem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

LotteN

jeg har vidst slet ikke fulgt med på netop dette emne.
hvad er der dog sket med dig? lyder sandelig ikke rart!

Anmeld

28. juli 2009

Miss BananaHammock

Hej søde.

Jeg har været en smule fraværende herinde og har egentlig ikke fået læst alle indlæggene der bliver lagt op og kommer helt i tvivl om jeg overhovedet har ønsket dig tillykke?! Ellers stort stort tillykke og håber du får en mindre smertefri fremtid. Hvordan går det ellers med dig? 
Det lyder nok lidt "akavt" men vil gerne se dine billeder. Har aldrig mødt en med lammelser i ansigtet og kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være at leve med sådan en sygdom! 

Stort knus! 

Anmeld

28. juli 2009

mariamiss6

Hej caroline....

var det dig havde en sygdom af en art, som var vendt tilbage nu hvor du er gravid, og så kunne du ikke få den helt rigtige og sædvanlige behandling????

hvis det er vil du så ikke lige genfortælle....

og så vil jeg i øvrigt gerne se billederne

Anmeld

28. juli 2009

Moderator

LotteN skriver:

jeg har vidst slet ikke fulgt med på netop dette emne.
hvad er der dog sket med dig? lyder sandelig ikke rart!

jeg har en kronisk sygdom som gentagne gange har givet mig lammelser i bla. ansigtet... for lidt over en måned siden fik jeg lignende symptomer, men var trods lægernes ord og anbefalinger sten sikker på det ikke var det, men sikker på det kom fra min kæbe... Lægerne ville give mig meget stærk medicin, som med sikkerhed ville slå min lille bebser i maven ihjel..jeg valgte at sige nej tak, og få dage efter fandt to tandlæger ud af at jeg havde en kæmpe byld i en visdomstand (som stadig ligger i kæben), og at den pressede så meget på nerverne at smerterne og til sidst fik jeg en ny lammelse, fordi bylden trykkede så meget på nerverne at de gik i stykker (de er jo sarte i forvejen pga. min sygdom)..
Håber det kunne opdatere dig lidt
knus Caroline, som stadig har en sund og rask bebser i maven

Anmeld

28. juli 2009

LotteN

Caroline86 skriver:

jeg har en kronisk sygdom som gentagne gange har givet mig lammelser i bla. ansigtet... for lidt over en måned siden fik jeg lignende symptomer, men var trods lægernes ord og anbefalinger sten sikker på det ikke var det, men sikker på det kom fra min kæbe... Lægerne ville give mig meget stærk medicin, som med sikkerhed ville slå min lille bebser i maven ihjel..jeg valgte at sige nej tak, og få dage efter fandt to tandlæger ud af at jeg havde en kæmpe byld i en visdomstand (som stadig ligger i kæben), og at den pressede så meget på nerverne at smerterne og til sidst fik jeg en ny lammelse, fordi bylden trykkede så meget på nerverne at de gik i stykker (de er jo sarte i forvejen pga. min sygdom)..
Håber det kunne opdatere dig lidt
knus Caroline, som stadig har en sund og rask bebser i maven

Kan egetlig godt huske noget med den sygdom der, men vidste sandelig ikke den var "brudt" så voldsomt ud.
Men hvad så nu. kan de gøre noget?
hvor er jeg dog frygtelig ked af og høre det står så slemt til. men godt at høre den bette har det godt!
vil gerne se billederne, hvis det er

Anmeld

28. juli 2009

Moderator

LotteN skriver:

Kan egetlig godt huske noget med den sygdom der, men vidste sandelig ikke den var "brudt" så voldsomt ud.
Men hvad så nu. kan de gøre noget?
hvor er jeg dog frygtelig ked af og høre det står så slemt til. men godt at høre den bette har det godt!
vil gerne se billederne, hvis det er

jamen heldigvis er det jo ikke sygdommen denne gang, men bare nerverne der er gået i stykker pga. tanden..så det hedder hård genoptræning, hver dag i min. et halvt år... det er hårdt, men jeg har været igennem det før!
Har besluttet at jeg vil kunne smile med begge sider af munden den dag jeg skal føde mit vidunder!

Anmeld

28. juli 2009

Jules

Jeg har fulgt godt med Caroline...Og vil gerne se billederne.

Julie - Som er utrolig glad på dine vegne... Dejligt at bebsen har det godt... Men det er synd at du skal have det skidt

Anmeld

28. juli 2009

Moderator

lige til sammenligning kan jeg lægge et andet billede ud som også er taget i dag.. sådan vil jeg hellere "ses"
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. juli 2009

mortil(nichlasogmathias)

Caroline86 skriver:

lige til sammenligning kan jeg lægge et andet billede ud som også er taget i dag.. sådan vil jeg hellere "ses"

de billeder vil jeg gerne se hvis jeg må....??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.