min lammelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2009

Becks

Hej smukke...
Jeg vil gerne se billederne, har jo fulgt lidt med...

Moesser fra Beck, som sys det er super godt gaaet og er glad for din lille bebse har det vidunderfuldt derinde i det lune

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

Camilla_a

Hej Caroline

Jeg kunne godt tænke mig at se billederne da min farmor har fået lammelser i hendes ansigt, som hun selv synes ser meget slet, men jeg ser det ik så meget, så ville gerne se dem så sammenligne lidt.

Godt du sagde nej til det medicin når det slet ikke var det.

Anmeld

28. juli 2009

Joan ( Smallie )

Caroline86 skriver:

lige til sammenligning kan jeg lægge et andet billede ud som også er taget i dag.. sådan vil jeg hellere "ses"

Du er fame en køn pige. 
Gid jeg kunne se lige så godt ud når jeg var gravid eller bare i det heletaget

Joan

Anmeld

28. juli 2009

Klumpe-dumpe

Hej Caroline,

Jeg vil da også meget gerne se dine foto.

Min farmor har også lammelser i ansigtet, og jeg ser dem slet ikke

Hvor er det godt at dit moderinstink var helt i top, så du vidste det ikke var sygedommen (Hvad hedder den?) men "bare" en tand-byld, så du ikke fik det dumme medicin.

Knus Trine.

Anmeld

28. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Joan ( Smallie ) skriver:

Du er fame en køn pige. 
Gid jeg kunne se lige så godt ud når jeg var gravid eller bare i det heletaget

Joan

tak, hvor er du sød!

Anmeld

28. juli 2009

Bondepigen

Hej Caroline.

Jeg vil da osse gerne se dem... hvis jeg må....

Har en søster, der har en lammelse i ansigtet, der gør at hendes mundvige hænger lidt i den ene side, og så har hun et skævt smil, men ikke noget man lægger mærke til, medmindre man ved det....

Det må ikke være rart med sådan en sygdom, men det lyder til at du er en fighter...og at det er dig der bestemmer over den og ikke omvendt... altså hvor meget den får lov at fylde i din hverdag.

Knus og god bedring eller hvad man siger...

Anmeld

28. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
malucca09 skriver:

Hej Caroline,

Jeg vil da også meget gerne se dine foto.

Min farmor har også lammelser i ansigtet, og jeg ser dem slet ikke

Hvor er det godt at dit moderinstink var helt i top, så du vidste det ikke var sygedommen (Hvad hedder den?) men "bare" en tand-byld, så du ikke fik det dumme medicin.

Knus Trine.

sygdommen hedder Ramsay Hunts syndrom.. meget sjælden, vi er kun 2 i danmark der har fået den konstateret...
det er zoster virus (skoldkoppe virus) som angriber nervesystemet.. ikke synderligt rart..

Anmeld

28. juli 2009

heaven

hej søde caroline

jeg vil også gerne se billeder hvis jeg må?? har også fulgt med nemlig..

Jannie

Anmeld

28. juli 2009

nilletøz

Hej caroline..

Hvis jeg må vil jeg også meget gerne se billederne, har aldrig hørt om den sygdom....

Kæmpe knus

Anmeld

28. juli 2009

Sjl-msl-Mkl

Caroline86 skriver:

På opfordring har jeg taget nogle (for mig) meget grænseoverskridende billeder af mit ansigt hvor man tydeligt kan se min lammelse... billederne er lagt ind i et nyt album, men kode på.. Dem der kunne have lyst til at se billederne, kan skrive en pb til mig og få koden, men jeg vil advare om at jeg selv synes billederne er ubehagelige, og det vil andre måske også synes... Det er heldigvis blevet meget bedre den sidste måned, hvor jeg har genoptrænet hver eneste dag...
knus Caroline, som ser det som et stort skridt at jeg kan vise det frem..

Hej..

Jeg har fulgt med i dine indlæg, og dermed osse med din(e?) lammelse(r). Vil meget gerne se dine billeder, hvis jeg da må det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.