min lammelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2009

Mathilde

Caroline86 skriver:

På opfordring har jeg taget nogle (for mig) meget grænseoverskridende billeder af mit ansigt hvor man tydeligt kan se min lammelse... billederne er lagt ind i et nyt album, men kode på.. Dem der kunne have lyst til at se billederne, kan skrive en pb til mig og få koden, men jeg vil advare om at jeg selv synes billederne er ubehagelige, og det vil andre måske også synes... Det er heldigvis blevet meget bedre den sidste måned, hvor jeg har genoptrænet hver eneste dag...
knus Caroline, som ser det som et stort skridt at jeg kan vise det frem..

Hej Caroline

Ja det er da også et stort skridt at du kan vise dem frem! Super dejligt at det går bedre og du ser jo smuk ud
Jeg vil også gerne se billederne....

Knus Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2009

Ox.

Synes bare helt igennem at du er sej en kvinde, du lader intet gå imod dig, det er virkelig flot! 

Anmeld

29. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
SussieOx skriver:

Synes bare helt igennem at du er sej en kvinde, du lader intet gå imod dig, det er virkelig flot! 

tak, hvor er du bare sød!

Anmeld

29. juli 2009

Ni-ko-li-ne

jeg har haft en srb. kolega en gang der pludselig blev "lam" i den ene side af ansigtet... meget ubehageligt... synes det er flot du står frem... det er sgu hårdt!

Anmeld

29. juli 2009

Maise

Hej Caroline.
Det er jeg ked af at høre, men vil gerne se dine billeder. Jeg håber at alt kommer til at forløbe godt for dig og baby og at der ikke yderligere skal ske dig noget. Ønsker dig det bedste.
KH Mai

Anmeld

29. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maise skriver:

Hej Caroline.
Det er jeg ked af at høre, men vil gerne se dine billeder. Jeg håber at alt kommer til at forløbe godt for dig og baby og at der ikke yderligere skal ske dig noget. Ønsker dig det bedste.
KH Mai

Hej Mai..
har sendt koden til dig! og tak!

Anmeld

29. juli 2009

W&M <3

Hej caroline.

Jeg vil også gerne se dine billeder hvis det ok. ?

Synes det er rigtig sejt at du valgte medicinen fra så din lille bebs har det godt.

Knus Janie.

Anmeld

29. juli 2009

Christopher&Andreas

Caroline86 skriver:

På opfordring har jeg taget nogle (for mig) meget grænseoverskridende billeder af mit ansigt hvor man tydeligt kan se min lammelse... billederne er lagt ind i et nyt album, men kode på.. Dem der kunne have lyst til at se billederne, kan skrive en pb til mig og få koden, men jeg vil advare om at jeg selv synes billederne er ubehagelige, og det vil andre måske også synes... Det er heldigvis blevet meget bedre den sidste måned, hvor jeg har genoptrænet hver eneste dag...
knus Caroline, som ser det som et stort skridt at jeg kan vise det frem..

hej...
stort skridt at du kan vise det frem...det flot...
hvorfor har du været lam??? (behøver ikke svare hvis du ikke ønsker)..
jeg vil også gerne se billeder hvis jeg må...
knus gitte 36+1 + christopher 2år

Anmeld

29. juli 2009

LauraLW

Hej du.

Sad faktisk den anden dag og tænkte på om du mon havde fået det bedre.
Vil meget gerne se billederne, og er sikker på at med din "stædighed" (hehe) så skal du nok smile over hele hovedet når lille bebs kommer til verden

Anmeld

29. juli 2009

qp

Hej igen og tak for kigget :-)

På billede 1+2 synes jeg slet ikke man kan se noget... du selv kan nok se det idet du er så fokuseret på det... men på de andre to kan man jo godt se det og omvendt så kunne det jo godt se ud som du lavede grimasser... det første man tænker når man ser dine billeder er altså slet ikke lammelse... hvis jeg kun så foto nr  3+4 så ville jeg tro det var en person der forsøgte, at lave grimasser med ansigtet.
Jeg synes du er meget modig idet dette er så grænseoverskridende for dig. Men ved du hvad, "DU ER IKKE DIN LAMMELSE" .... DU består af en masse gode ting er jeg sikker på og lammelsen er en sygdom du har - altså noget eksternt fra dig selv som person... Det må du huske på i de svære perioder. For hvis man vender hele sin fokus på det, SÅ BLIVER DU DIN SYGDOM. Jeg ser et menneske når jeg ser på dig, jeg ser ikke nogen sygdom - og det er ikke noget jeg bare skriver idet jeg ved dette er svært for dig... jeg er 100% ærlig! Jeg håber du med tiden bliver bedre til, at se DIG når du ser i spegjelt og lærer at eksternalisere sygdommen fra dig - for den er noget du har og ikke noget du er .... Du ER smuk!!

Mange knus fra M

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.