Hej igen og tak for kigget :-)
På billede 1+2 synes jeg slet ikke man kan se noget... du selv kan nok se det idet du er så fokuseret på det... men på de andre to kan man jo godt se det og omvendt så kunne det jo godt se ud som du lavede grimasser... det første man tænker når man ser dine billeder er altså slet ikke lammelse... hvis jeg kun så foto nr 3+4 så ville jeg tro det var en person der forsøgte, at lave grimasser med ansigtet.
Jeg synes du er meget modig idet dette er så grænseoverskridende for dig. Men ved du hvad, "DU ER IKKE DIN LAMMELSE" .... DU består af en masse gode ting er jeg sikker på og lammelsen er en sygdom du har - altså noget eksternt fra dig selv som person... Det må du huske på i de svære perioder. For hvis man vender hele sin fokus på det, SÅ BLIVER DU DIN SYGDOM. Jeg ser et menneske når jeg ser på dig, jeg ser ikke nogen sygdom - og det er ikke noget jeg bare skriver idet jeg ved dette er svært for dig... jeg er 100% ærlig! Jeg håber du med tiden bliver bedre til, at se DIG når du ser i spegjelt og lærer at eksternalisere sygdommen fra dig - for den er noget du har og ikke noget du er .... Du ER smuk!!
Mange knus fra M
Anmeld