Anonym skriver:
Har valgt at være anonym, da jeg hader mig selv for at føle som jeg gør
Har bare brug for at få luft.
Har aldrig villet have børn, bryder mig sjældent om andres børn, og har altid været overbevist om, at jeg ikke ville blive en god mor...
For nogle år siden blev min kæreste så skruk, og da jeg efter to år løb tør for undskyldninger, der kunne trække tiden, såsom uddannelse, jobopstart og lignende gik jeg til sidst med på at starte pb. Efter noget tid blev jeg gravid, og begyndte faktisk at glæde mig lidt - havde det fantastisk som gravid!
Nu står jeg så med et barn på syv uger, og er SÅ frustreret!
Jeg græder dagligt af frustration og mangel på energi, og kan slet ikke nikke genkendende til andre mødres fortællinger om, at det er lykken at være mor og om deres fantastiske, glade baby. Min baby græder og er utilfreds, eller er i bedste fald stille eller sover. Andre herinde skriver om 5 ugers tigerspringet, min baby har været omklamrende og ked i næsten 5 uger nu... har snakket med læge og sundhedsplejerske, som siger det er helt normalt og det går over i tremånedersalderen.. 
Jeg elsker min baby, men må indrømme, jeg tit tænker tanken, at det er den største fejltagelse, jeg nogensinde kommer til at begå.. 
Forhåbentlig bliver det bedre, når min baby bliver ældre og der begynder at komme nogle lyspunkter bare engang imellem, så det hele ikke bare er én lang, sej kamp 
Må jeg lige sige at jeg er utrolig ked af det på dine vegne, at du skal have det sådan.
Når det er sagt... Jeg har to børn, et på 3 år og en på 3 måneder og da jeg var gravid for anden gang gik jeg tit og sagde: "ej bare man kunne føde en 2 årig", Det bliver bare sjovere og sjovere med alderen!
I starten vidste jeg heller ikke mine levende råd og far var både mor og far de første 4 måneder.
Men jeg kan love dig for at det nok skal blive sjovt og dejligt at være mor, og ok... du gider måske ikke de små der ingenting kan, fair nok! Det er da helt ok! Nogen bliver ved med at få børn hele tiden fordi de netop synes at når børnene er blevet 1 år (for gamle), så er de ikke små og nuttede mere og så skal man lave en ny... så hvorfor ikke kunne have det på den modsatte måde?
Erkend at du bare ikke gider små babyer der ingenting kan, men vær en god mor og giv dit barn det han/hun har behov for, det skal nok blive bedre!
Det lover jeg dig.