Anonym skriver:
Det var en god ide at tage tid fra baby vågner til første gab! Vi har haft en meget atypisk dag, hvor den lille vågnede kl halv 9, og det lykkedes mig at få baby til at sove efter kun en halv times kamp omkring kl halv 11! Resten af dagen har den lille faldet i søvn ved brystet, og en enkelt gang fik jeg endda lagt i seng!
Kun her ved sidste amning faldt baby ikke i søvn men ligger nu og spræller og siger lyde på sin fars ben. Der har stort set ikke været gråd - I am amazed!? 
Måske det kan hjælpe

det er da et forsøg værd.
Jeg har en app, som hedder baby log på min telefon, hvor jeg kan "tænde" den når Thea falder i søvn og slukke, når hun står op, så behøver jeg ikke holde øje med klokken og huske, hvad tid hun stod op, det står på app'en, og så kan jeg se, at hvis hun begynder at gøre tegn til at være træt, så kan jeg se på app'en om det passer nogenlunde ind i hendes søvnmønster. Det har lært mig, nogenlunde at gennemskue hvornår jeg skal sætte ind for at få hende til at sove, og hvornår jeg skal prøve om der er noget andet, hun brokker over. Jeg synes det giver mig ro, men det er jo forskelligt, hvordan man har det

Dejligt med en nogenlunde dag! Og jeg kan se, at der er en, der har tænkt så langt, at du måske ikke har en fødselsdepression, men er blevet overvældet af, at du lidt er blevet presset ind i at få en baby, og at din kæreste, måske ikke helt har det overskud, som han havde regnet med. Det synes jeg er meget godt tænkt.
Jeg tror, at det ville være godt, at tale med nogle, så det ikke vokser sig stort over uoverskueligt! Det er sejt af dig, at du tør stå ved, at det er svært, jeg håber det kan hjælpe dig.
Jeg er først indenfor de sidste par måneder begyndt at tude over hvor lækker min lille skat er! Det havde jeg en forventning om, at det ville komme stort set med det samme, men ja det gjorde det så ikke. Så det kan nå at komme endnu