Når det ikke er lykken at være mor..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2013

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Jeg er helt sikker på, at det nok skal vende det hele!

Det er også en hård start at komme ind til som mor..

Godt du har din kæreste - det betyder alt i den situation..

Hvis du på andre tidspunkter synes det hele trykker, så er du velkommen til at skrive privat til mig, jeg har været rumlen igennem for nylig jo 

Tusind tak! Det er virkelig dejligt med lidt optimisme, når man ikke selv ligger inde med noget

Det kan godt være, jeg sender dig en på, hvis jeg bliver ved at synes, det er øv at være mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Mon ikke det kommer med sutten så på et tidspunkt

Det kan i hvert fald ikke skade med kiropraktoren, og bare det, at du føler du har gjort noget for at gøre det bedre for baby, er også noget værd!

Godt du blev bekræftet af sp i, at det er hårdt! Så er du ikke alene og det er ikke dig der er noget galt med! Du gør alt hvad du kan og baby er bare ikke så nem, som nogle babyer er! Er det en sp du kan snakke lidt mere med? Måske det ville være godt for dig?

Var til 8 - ugers undersøgelse i dag, og lægen sagde præcis det samme, nemlig at det i hvert fald ikke kan skade med kiropraktoren, og hvis det kan give mig lidt ro, så har det tjent mindst ét godt formål.

Jeg har mulighed for at snakke med hende med jævne mellemrum, så det har jeg planer om at benytte sig af!

Anmeld

19. december 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Tusind tak! Det er virkelig dejligt med lidt optimisme, når man ikke selv ligger inde med noget

Det kan godt være, jeg sender dig en på, hvis jeg bliver ved at synes, det er øv at være mor

Nogle gange skal der bare andre øjne på sagen, så hjælper det tit

Jeg håber I har en masse planer i julen, så du kan få lidt ro på, så lad dine eller din kærestes forældre tage lidt over, så du kan slappe af! 

Og skriv endelig!

Anmeld

19. december 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

Var til 8 - ugers undersøgelse i dag, og lægen sagde præcis det samme, nemlig at det i hvert fald ikke kan skade med kiropraktoren, og hvis det kan give mig lidt ro, så har det tjent mindst ét godt formål.

Jeg har mulighed for at snakke med hende med jævne mellemrum, så det har jeg planer om at benytte sig af!

Godt din læge bakker dig op

Du skal endelig gøre brug af sundhedsplejersken, hun er der for det samme jeg har været lidt en klovn til at tage fat i hende, burde være bedre, men ja det lærer jeg vel på et tidspunkt

Anmeld

26. december 2013

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Nogle gange skal der bare andre øjne på sagen, så hjælper det tit

Jeg håber I har en masse planer i julen, så du kan få lidt ro på, så lad dine eller din kærestes forældre tage lidt over, så du kan slappe af! 

Og skriv endelig!

Lige en lille update:
Vi nåede at få kiropraktor behandling nr to inden vi tog på juleferie, og havde derefter et mareridtsdøgn, hvor min baby bare slet ikke ville noget. Det var så slemt, at kæresten efter en time med den lille (hvor jeg forsøgte at få pakket og ordnet julegaver) brød helt sammen og bad mig tage over igen. Har stort set aldrig set ham græde før, så det påvirkede mig meget! Dagen efter havde vi et "normalt" døgn, og så skete der et eller andet, for siden da har vi haft den nemmeste lille baby, som godt nok skal have hjælp til at sove og har pyldreperioder hvor kun brystet duer, men også en baby, der stort set ikke græder og som smilede til sine forældre for første gang den anden dag! Dejlig julegave

Anmeld

26. december 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Godt din læge bakker dig op

Du skal endelig gøre brug af sundhedsplejersken, hun er der for det samme jeg har været lidt en klovn til at tage fat i hende, burde være bedre, men ja det lærer jeg vel på et tidspunkt

Jeg har lige skrevet en update i tråden. Det går meget bedre lige nu, der lader til, at kiropraktor behandlingerne er begyndt at virke, og vores lille baby er pludselig et skønt og behageligt lille væsen at være i nærheden af!

Anmeld

26. december 2013

B&J

ved du hvad det er sådan det er at være mor ...

det kan være møg hammer hårdt, her sov vores dreng aldrig selv om han sjælden grad var energien 100% nede og jeg følte mig som en mega dårlig mor selv om jeg viste jeg ikke var men tvivlen var der...

men efter han blev ½år gik det beder sov mere og vi fik mere søvn først efter 1år sov han igennem først og der var vi glade og først der vil jeg erkendte jeg elskede at være mor men det er også svært at være mor når man er træt og ked af det fordi man er så meget i søvn mangel.

jeg håber din mening andre sig med tiden for jeg må indrømme har en søn på 3 næsten 4år og jeg elsker hver dag det er vidunderligt

Anmeld

26. december 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Lige en lille update:
Vi nåede at få kiropraktor behandling nr to inden vi tog på juleferie, og havde derefter et mareridtsdøgn, hvor min baby bare slet ikke ville noget. Det var så slemt, at kæresten efter en time med den lille (hvor jeg forsøgte at få pakket og ordnet julegaver) brød helt sammen og bad mig tage over igen. Har stort set aldrig set ham græde før, så det påvirkede mig meget! Dagen efter havde vi et "normalt" døgn, og så skete der et eller andet, for siden da har vi haft den nemmeste lille baby, som godt nok skal have hjælp til at sove og har pyldreperioder hvor kun brystet duer, men også en baby, der stort set ikke græder og som smilede til sine forældre for første gang den anden dag! Dejlig julegave

øv, at i skulle have sådan en træls dag! Og stakkels din kæreste

Men det er bare rigtig hårdt når de er så kede af det!!

Hvor er jeg glad for, at det er gået over nu! Hvor gammelt er jeres barn ved at være?

Anmeld

26. december 2013

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

øv, at i skulle have sådan en træls dag! Og stakkels din kæreste

Men det er bare rigtig hårdt når de er så kede af det!!

Hvor er jeg glad for, at det er gået over nu! Hvor gammelt er jeres barn ved at være?

Ja, det er rigtig dejligt, det er blevet bedre, selvom vi lige havde et døgn, hvor vi faktisk nåede at aftale, at efter jul ville vi kaste håndklædet i ringen og bede sundhedsplejerske, læge, etc om hjælp.
Min baby er efterhånden 9 uger gammel.

Anmeld

26. december 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

Jeg har lige skrevet en update i tråden. Det går meget bedre lige nu, der lader til, at kiropraktor behandlingerne er begyndt at virke, og vores lille baby er pludselig et skønt og behageligt lille væsen at være i nærheden af!

Jubiiii fedt at det hjalp! Har hørt om flere der har haft god gavn af det! Det er jo også hårdt for sådan en lille baby at komme til verden, ikke mærkeligt hvis noget sætter sig fast i nakken. Hvordan mon vi selv ville have det efter sådan en tur

Godt l kom afsted! Men træls det tog et mareridts døgn lige op til jul

Håber du lige så stille kommer til at nyde din dejlige lille baby og at du stille og roligt får overskuddet tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.