Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
lineog4 skriver:
Er for så vidt enig, overraskes hver gang en heller vil have kejsersnit, men jeg har jo også prøvet en fødsel og ikke kejsersnit og ved det er "nemt" at føde. Med min nummer 2 var det ved ved at ende med KS fordi hun lå forkert og inde uger hvor det var på betale gjorde jeg ALT hvad jeg kunne gøre for hun skulle vende sig, for KS var det mest forfærdelige jeg kunne forestille mig især tiden efter - men måske en der har prøvet KS ville sige modsat 
Der er en her i tråden der skriver: bestilt kejsersnit og den formulering undrer, kan man uden grund få et kejsersnit - kender en der fik uden anden grund end en knap så sjov fødsel første gang, dog slet ikke ude i mange timer, kop, faldende hjertelyd mm. Bare ikke drømme fødsel og ved da hun fortrød bitterligt bagefter.
Ja, ks er det mest forfærdelige, keg nogensinde har oplevet. Min søn kom desværre til verden via aks. Jeg havde haft veer on and.off i tre uger, og da jeg var to uger over tid, blwv jeg sat i gang (to gange), men jef udvidede mig ikke, og pga faldende blodtryk hos mig og forhøjet hjerterytme hos ham, fik jeg et aks.
jeg græd rigtig mwget og var virkelig kwd af det, da de fortalte mig.det, men jeg kunne hverken gøre til eller fra.
Min datter fødte jeg uden nogwn form for smertelindring trods 30 timer med veer (hun var stjernekigger).
Jeg forstår heller ikke.manien med at alle skal have pks i stedet.for at udføre, hvad kvimder har gjort i årtusinder - medmindre der er medicinske.grunde.
Skrivefejl deler min tlf ud gratis i dag

Skrive og slåfejl giver er gratis fra

Anmeld