Masig skriver:
Hehe ja faktisk, så blev han jo født 18. juli, og min kusine har fødselsdag 19. juli... Det var om aftenen og jeg var MEGET opsat på at han skulle have sin egen fødselsdag og ikke dele den med andre i familien, så han SKULLE ud d. 18. havde jeg bestemt mig for, så måtte jo bare presse løs, for kl. nærmede sig altså midnat, og selvom jeg sov mellem veerne og var udmattet, var jeg helt med på hvad kl. var, og vidste jeg havde travlt...
Han blev født d. 18. kl. 23.59 hehe...
Lidt skægt du nævner det med fødselsdage i familien som motivation; jeg havde samme oplevelse bare omvendt.
Min tantes dreng (altså ikke min rigtige fætter, men en bonus) har fødselsdag 7/3, så det var en dag jeg IKKE ville ramme. Derudover har min onkel fødselsdag 3/4, og jeg havde termin 1/4. Så jeg spekulerede meget over, ikle at ville ramme hans fødselsdag. Skæbnen ville så, at jeg gik spontant i gang D 7/3 om aftenen.
Så under fødslen tænkte jeg flere gange "oooork, det skal nok nå at blive den 8/3 inden jeg føder, så den lille ikke skal dele fødselsdag".
Da jeg så fik presseveer kl 23 sagde min kæreste "du skal bare holde igen i en times tid
" Og lige i den situation var jeg pænt ligeglad med at de evt ville komme til at dele; baby skulle bare ud NU! 

Min søn er født 7/3 kl 23.24
Anmeld