hvornår er en mand for gamle til at få flere børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2013

B&J

ja den er svær min kæreste havde altid sagt det var slut når han blev 40 men ja nu bliver jeg 27 til marts næste år også skal jeg være elev i 2 år så når at blive selv 29 og min kæreste 40 suk ja. også ved vi jo ikke lige hvordan tingene er der efter så ender med jeg bliver også rimelig gammel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Når man er 20-25 år, virker 40 ældgammelt. Når man er 40, virker 20 vanvittigt ungt. Og folk er forskellige - jeg gad absolut ikke have små børn nu som 42-årig, men det er da mest fordi, jeg har været der og nu har rigeligt i mine teenagebørn. Jeg havde absolut været mindre "slidt" og mæt, hvis jeg først havde fået børn inden for de sidste år. 

En mands kvaliteter som far forsvinder ikke som dug for solen mellem hans 30. og 40. år. Og det er i hvert fald noget pjat at mene, han har det ene ben i graven, når/hvis han som 58-årig har et barn på 18. 

Anmeld

22. november 2013

lineog4

Mor og meget mere skriver:

Når man er 20-25 år, virker 40 ældgammelt. Når man er 40, virker 20 vanvittigt ungt. Og folk er forskellige - jeg gad absolut ikke have små børn nu som 42-årig, men det er da mest fordi, jeg har været der og nu har rigeligt i mine teenagebørn. Jeg havde absolut været mindre "slidt" og mæt, hvis jeg først havde fået børn inden for de sidste år. 

En mands kvaliteter som far forsvinder ikke som dug for solen mellem hans 30. og 40. år. Og det er i hvert fald noget pjat at mene, han har det ene ben i graven, når/hvis han som 58-årig har et barn på 18. 

Enig, men griner også lidt for ja for den da jeg synes dem på 20 er helt vildt unge - de er jo børn   men tager griner af mine egne forestillinger (der læner sig op af fordomme) og ved de er skønne forældre....

Anmeld

22. november 2013

GUSO

Ej seriøst er der nogen der helt alvorligt mener at man er for gammel som 30 årig !!! Mangler ord, fyldte 32 dagen efter min første fødsel og var lige fyldt 34 ved lillebror, syntes på ingen måde jeg er for gammel, min mand er 3 år ældre end mig

Anmeld

23. november 2013

TNBC

GUSO skriver:

Ej seriøst er der nogen der helt alvorligt mener at man er for gammel som 30 årig !!! Mangler ord, fyldte 32 dagen efter min første fødsel og var lige fyldt 34 ved lillebror, syntes på ingen måde jeg er for gammel, min mand er 3 år ældre end mig

åbenbart.. for så er man jo 50 når de er 20.. uha...

der er virkelig mange(ikke for at støde nogen, jeg hører det bare tit) der vil have alle deres børn før de er 30..

jeg kan ikke forstå den der grænse for hvornår man skal have alle sine børn.. hvad hvis man ikke har fundet manden eller bliver gravid ved et uheld, når man er 37 eller ældre.. hvad gør man så??

Ej skal nok være sød..

Men jeg sætter ikke grænse på, jeg mærker efter på min krop eller hjerte, når de siger, nu er det slut.

Anmeld

23. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Tja det kommer an på personens fysiske og psykiske helse

Anmeld

23. november 2013

lineog4

GUSO skriver:

Jeg studsede også lidt og tænkte de måtte mene jeg stod med det ene ben i graven, fik vandonduleret hårer, gik til banko og savnede lykkehjulet og hørte Birthe Kjær 

Anmeld

25. november 2013

Sisse Vinther

emmagirl skriver:

Mænd kan i udgangspunktet lave børn til de dør

Ah... ikke alle mænd

Anmeld

25. november 2013

mommy1991

Sisse Vinther skriver:

Ah... ikke alle mænd

Jo, i udgangspunktet kan de. Men så kan nogen self have nedsat sædkval eller være impotente etc. Men de producerer sædceller indtil de dør  

Anmeld

25. november 2013

Sisse Vinther

emmagirl skriver:

Jo, i udgangspunktet kan de. Men så kan nogen self have nedsat sædkval eller være impotente etc. Men de producerer sædceller indtil de dør  

Jaja... men bare fordi der er sædceller, er det jo ikke ensbetydende med at de kan gøre en kvinde gravid. Sådan jeg mener

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.