hvornår er en mand for gamle til at få flere børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvornår er en mand for gammel til at få flere børn hvis han har en yngre kæreste (jeres helt egen meing)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.675 visninger
56 svar
79 synes godt om
22. november 2013

millesofie

mig og kæresten har talt om dette noget tid nu og selvfølgelig er jeg enig i at hvis man føler sig gammel så er det godt at stoppe hi hi 
men er der en alder hvor folk begynder at tænke sit og kigge skævt til en 

jeg er 11år yngre end min kæreste og jeg er jo slet ikke færdig med det her yngle pjat endnu 
det er han sådan set heller ikke men han frygter lidt de reaktioner han vil få hvis vi bestemmer os for flere børn efter denne graviditet 

så stem og kom med jeres bidrag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2013

Maja88

millesofie skriver:

mig og kæresten har talt om dette noget tid nu og selvfølgelig er jeg enig i at hvis man føler sig gammel så er det godt at stoppe hi hi 

jeg er 11år yngre end min kæreste og jeg er jo slet ikke færdig med det her yngle pjat endnu 
det er han sådan set heller ikke men han frygter lidt de reaktioner han vil få hvis vi bestemmer os for flere børn efter denne graviditet 

Jeg synes 40..

Kender en på 60 som lige er blevet far.. hun er i 30erne... undskyld mig.... men AD

Anmeld

22. november 2013

Nessie

Det er jo individuelt hvornår man synes man er for gammel

Herhjemme har vi sagt omkring de 40 år.
Ikke fordi vi føler os gamle, men for børnenes skyld, så de ikke får alt for gamle forældre.

Jeg var lige blevet 40, da vi fik nr. 2, og synes det er lidt skræmmende, at jeg er 50, når hun bliver 10.

Hvor gammel er din mand?

Anmeld

22. november 2013

Aabye

Jeg synes den er rigtig svær den der.. 
Synes det kommer meget an på om manden har børn i forvejen. 

Jeg har f.eks en veninde der bliver 30 om et par år, hun fik hendes første datter for lidt over 1 år siden. Hendes mand er 40, og har ingen børn fra tidligere, så her ser jeg det ikke som et problem. 

Til gengæld har jeg et KÆMPE problem med at min svigermor fik en datter for 5 år siden med en ny mand hun er 46 i dag.

Og jeg har et kæmpe problem med at min svigerfar for også lidt over et år siden fik en datter med en ny kæreste. Det skal lige siges at svigerfar er et par og 50, hans kone er vist 36/37.. Han yngste barn ud over datteren er snart 20.. 
Hun har også børn fra tidligere, en dreng og en pige på 11 og 12..

Og det synes jeg er forkert.. Nok også mest fordi at vi fik vores den ældste for snart 3 år siden, og vi fik nr 2, 2 mdr efter de fik datteren der.. 

Anmeld

22. november 2013

Sisse Vinther

Når han ikke kan gøre en kvinde gravid.

Anmeld

22. november 2013

Bshizzle

Jeg har stemt 38 år 

Af den simple grund, at jeg syntes man skal ha børn INDEN man er 40 år 

Jeg er selv ældre end min kæreste, og har selv sagt jeg vil ha mit sidste barn inden jeg blir 36 år  

Anmeld

22. november 2013

LilleSmølf

Vil sige omkring 38-40 for begge køn, for børnenes skyld.

Anmeld

22. november 2013

millesofie

Nessie skriver:

Det er jo individuelt hvornår man synes man er for gammel

Herhjemme har vi sagt omkring de 40 år.
Ikke fordi vi føler os gamle, men for børnenes skyld, så de ikke får alt for gamle forældre.

Jeg var lige blevet 40, da vi fik nr. 2, og synes det er lidt skræmmende, at jeg er 50, når hun bliver 10.

Hvor gammel er din mand?

han er 38 nu 
og vi venter vores første fælles barn til marts  
min datter er 4 år og hans børn er 5 og 9 

men jeg vil gerne have en til en dag men jeg vil også gerne have omkring 4 år i mellem mine børn såå det begynder at knibe lidt ha ha 

Anmeld

22. november 2013

Nessie

millesofie skriver:

han er 38 nu 
og vi venter vores første fælles barn til marts  
min datter er 4 år og hans børn er 5 og 9 

men jeg vil gerne have en til en dag men jeg vil også gerne have omkring 4 år i mellem mine børn såå det begynder at knibe lidt ha ha 

Tillykke med den lille

Det er jo helt op til jer selv, men jeg ville nok ikke vælge at have 4 år imellem, hvis det kunne undgås

Vi har godt nok 4 år imellem vores, men det var heller ikke helt frivilligt

Anmeld

22. november 2013

TNBC

millesofie skriver:

Jeg vil sige når han føler han er for gammel eller ikke kan få flere.

Hilsen en der har en 40+ far og en lillesøster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.