hvornår er en mand for gamle til at få flere børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2013

CroQuis

Har stemt 40 år.. Ca

For så når barnet bliver 20 år, er han 60 år, og synes ikke man skal meget højere op, når man også skal tænke på at blive bedstefar og lign. engang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg tænker at man bør overveje hvor gammel man er når barnet bliver teenager og hvor tidligt ens barn risikerer at miste sine forældre...

også derfor at jeg har sat grænsen ved 35 år for mig selv for at der stopper det med flere børn.. synes i forvejen jeg er alt for gammel allerede nu med en søn på 2 og 30 år gammel...

kæresten er 32.

Anmeld

22. november 2013

millesofie

Nessie skriver:

Tillykke med den lille

Det er jo helt op til jer selv, men jeg ville nok ikke vælge at have 4 år imellem, hvis det kunne undgås

Vi har godt nok 4 år imellem vores, men det var heller ikke helt frivilligt

tak 

næ jeg var jo så også længe om at få min datter (som jeg fik hjælp til ) 

og min kæreste har os været længe om sine to børn da han også har fået hjælp til at få dem 

vi er faktisk begge to ikke i stand til at få børn på alm vis ( ja sig det til spir &nbsp 

så ved jo heller ikke om der når at blive 4 år i mellem eller om vi bare var heldige denne gang og aldrig får flere 

Anmeld

22. november 2013

Nessie

millesofie skriver:

tak 

næ jeg var jo så også længe om at få min datter (som jeg fik hjælp til ) 

og min kæreste har os været længe om sine to børn da han også har fået hjælp til at få dem 

vi er faktisk begge to ikke i stand til at få børn på alm vis ( ja sig det til spir &nbsp 

så ved jo heller ikke om der når at blive 4 år i mellem eller om vi bare var heldige denne gang og aldrig får flere 

Ha ha, ja nogle gange snyder naturen én

Og ja, så er det jo slet ikke til at sige om I bare har været super heldige denne gang, men det må tiden vise

Anmeld

22. november 2013

SjeBets

Det har jeg ingen mening om. Folk må gøre hvad de føler er bedst.

Anmeld

22. november 2013

LinLin

Den grænse jeg engang forestillede mig stemmer ikke i overensstemmelse med den virkelighed jeg lever i

For det første er min grænse for hvornår jeg synes jeg er for gammel overskredet hvis ikke jeg bliver gravid i næste måned... (Bliver 30 til september)

For det andet blev min ide om at mænd er ved at være for gamle når de var fyldt 40 år allerede gjort till skamme da vi fik Adam for 3 år siden! Min mand blev far første gang da han var 27 år men han har nok først været klar da han var 40...
(Han er til info14 år ældre end mig )

Anmeld

22. november 2013

Mother-love

Jeg synes den er rigtig svær for det kommer an på hvordan han er.
Min kæreste er 37 og vi har Isabella på 2,5. Jeg er selv 26. Og vi vil da gerne have en mere en dag

Min kæreste er meget drengerøv af sind. Og det har meget at sige for ingen vil skyde ham til at være 37.
Han er da selv lidt træt at at han har den alder han har fordi han sansynligvis vil stille skoene når vores børn er i en ung alder. Når jeg siger ung alder mener jeg også i 30 erne.
F.eks har jeg selv unge forældre de er 47 og jeg har en søster på 28 også. Og dem vil vi jo forhåbentlig have længe endnu.

Anmeld

22. november 2013

baby012

Har stemt 34 

Fordi vores grænse herhjemme går ved 30  

men jeg ser bestemt ikke skævt på dem som får senere, og dog, en nede i min datters vs ser jeg skævt til. Han er 56 og hun er 24. Men det mere fordi jeg synes at det er synd at barnet ikke får flere år med sin far, og så synes jeg det er lidt ulækkert med så stor alders forskel. 

Anmeld

22. november 2013

TNBC

baby012 skriver:

Har stemt 34 

Fordi vores grænse herhjemme går ved 30  

men jeg ser bestemt ikke skævt på dem som får senere, og dog, en nede i min datters vs ser jeg skævt til. Han er 56 og hun er 24. Men det mere fordi jeg synes at det er synd at barnet ikke får flere år med sin far, og så synes jeg det er lidt ulækkert med så stor alders forskel. 

Hvordan kan du vide hvor mange år hun får med ham?? Hun kan da ligeså godt dø før ham..

Anmeld

22. november 2013

stjernehimmel

bliver 33.... og har en far på 76, og en lillebror på 26... sorry to say, men det er INGEN gavn for barnet, at forældre er så gamle....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.