Noahmor skriver:
Wauw, der er mange af jer der ville synes at mig og manden er nogle frygtelig gamle forældre. Jeg er gravid med nummer to og jeg fylder 33 lige efter jeg har født og manden fylder 46 i december.
Og nej, synes ikkE han er for gammel. Der er ingen garantier her i livet og det kan ligeså vel være mig, der bliver syg/handicappet/dør som det kan være ham.
Vi har tid og overskud til vores børn. Og også hans to børn fra tidligere.
Jeg er med i klubben - fik vores første fælles barn da jeg var 29 og han var 41 og vi har jo så fået 4 børn.
Jo han er vel en gammel far, men han er verdens bedste far og han har sammen med mig opdraget verdens mest skønne unger der roses i sociale sammenhænge, så mon ikke det går ;-) han er så umiddelbart ikke den ældste forældre i vores datters klasse, men kan da godt se han nok bliver det i vores yngstes.
Havde vi tænkt os om, havde jeg været parat til børn tidligere jo så havde det måske været bedre, men sådan var det ikke...
Og tænker ikke over de kan miste tidligt, jeg mistede min far da han var 49 og min morfar da han var 97 - så garantier gives der ikke....
Anmeld