hvornår er en mand for gamle til at få flere børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2013

Noahmor

Wauw, der er mange af jer der ville synes at mig og manden er nogle frygtelig gamle forældre. Jeg er gravid med nummer to og jeg fylder 33 lige efter jeg har født og manden fylder 46 i december. 

Og nej, synes ikkE han er for gammel. Der er ingen garantier her i livet og det kan ligeså vel være mig, der bliver syg/handicappet/dør som det kan være ham. 

Vi har tid og overskud til vores børn. Og også hans to børn fra tidligere. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2013

TNBC

Noahmor skriver:

Wauw, der er mange af jer der ville synes at mig og manden er nogle frygtelig gamle forældre. Jeg er gravid med nummer to og jeg fylder 33 lige efter jeg har født og manden fylder 46 i december. 

Og nej, synes ikkE han er for gammel. Der er ingen garantier her i livet og det kan ligeså vel være mig, der bliver syg/handicappet/dør som det kan være ham. 

Min far er 71. Jeg er 27 og min søster bliver 21 til januar.. min søster var et uheld men de valgte at få hende. Han har været alene med os siden 98.. og han er den bedste far... han ligner eller opfører sig ikke som en på 71..

Anmeld

22. november 2013

lineog4

Noahmor skriver:

Jeg er med i klubben - fik vores første fælles barn da jeg var 29 og han var 41 og vi har jo så fået 4 børn.

Jo han er vel en gammel far, men han er verdens bedste far og han har sammen med mig opdraget verdens mest skønne unger der roses i sociale sammenhænge, så mon ikke det går ;-) han er så umiddelbart ikke den ældste forældre i vores datters klasse, men kan da godt se han nok bliver det i vores yngstes.

Havde vi tænkt os om, havde jeg været parat til børn tidligere jo så havde det måske været bedre, men sådan var det ikke...

Og tænker ikke over de kan miste tidligt, jeg mistede min far da han var 49 og min morfar da han var 97 - så garantier gives der ikke....

Anmeld

22. november 2013

modesty

mig og kæresten har talt om dette noget tid nu og selvfølgelig er jeg enig i at hvis man føler sig gammel så er det godt at stoppe hi hi 
men er der en alder hvor folk begynder at tænke sit og kigge skævt til en 

jeg er 11år yngre end min kæreste og jeg er jo slet ikke færdig med det her yngle pjat endnu 
det er han sådan set heller ikke men han frygter lidt de reaktioner han vil få hvis vi bestemmer os for flere børn efter denne graviditet 

så stem og kom med jeres bidrag 

Når han selv føler sig for gammel. Det er jo meget forskelligt hvordan vi ældes.

Min mand var 50 da vi fik vores søn og han er en fantastisk far. Han har et modenhedsniveau og en evne til at håndtere konflikter som jeg tror de færreste yngre mænd (og kvinder) har. 

Anmeld

22. november 2013

baby012

Yurie skriver:

Hvordan kan du vide hvor mange år hun får med ham?? Hun kan da ligeså godt dø før ham..

Jep, men da det er en af min datters veninder ønsker jeg slet ikke at rænke i de baner, tror hellere det bedste, og det er at datteren putter ham i graven, ikke omvendt  

Anmeld

22. november 2013

TNBC

baby012 skriver:

Jep, men da det er en af min datters veninder ønsker jeg slet ikke at rænke i de baner, tror hellere det bedste, og det er at datteren putter ham i graven, ikke omvendt  

Nu var det konen jeg snakkede om, ikke pigen..

Anmeld

22. november 2013

Carina:-)

Synes det er langt værre med alle de umodne forældre der er rundt omkring der ikke kan tage vare på sig selv eller deres børn hverken økonomisk eller på anden vis- end at en mand er 40+ når han får børn.

Og ligefrem at skrive AD om en mand der er 60 -Helt ærligt...

Anmeld

22. november 2013

Monski

millesofie skriver:

mig og kæresten har talt om dette noget tid nu og selvfølgelig er jeg enig i at hvis man føler sig gammel så er det godt at stoppe hi hi 
men er der en alder hvor folk begynder at tænke sit og kigge skævt til en 

jeg er 11år yngre end min kæreste og jeg er jo slet ikke færdig med det her yngle pjat endnu 
det er han sådan set heller ikke men han frygter lidt de reaktioner han vil få hvis vi bestemmer os for flere børn efter denne graviditet 

så stem og kom med jeres bidrag 

Hmm, det kommer an på personen
En i min familie blev far da han var 45 og han var for gammel efter min mening, overskuddet er der bare ikke.
Men når det så er sagt så tror jeg sagtens en anden på 45 kunne blive en fantastisk far!
Jeg tror bare det er meget vigtigt at man set indad og finder ud af om man virkelig har overskuddet til et barn

Anmeld

22. november 2013

mommy1991

Sisse Vinther skriver:

Når han ikke kan gøre en kvinde gravid.

Mænd kan i udgangspunktet lave børn til de dør

Anmeld

22. november 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
stjernehimmel skriver:

bliver 33.... og har en far på 76, og en lillebror på 26... sorry to say, men det er INGEN gavn for barnet, at forældre er så gamle....

Så hellere ikke være blevet født? 

Min far døde, da jeg var 4, men han har været til stor gavn for mig - han var med til at give mig livet. Han var i øvrigt kun 35, da han døde, og så tror jeg ærligt, at han havde været til endnu større gavn, hvis han havde været 50, da jeg blev født og var blevet her bare 20 år. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.