Chevrolet spark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
ano14316 skriver:

Hvis du skal bruge den til at køre langt i, så er den ikke specielt økonomisk.. Min holdte omkring 14-15km/l og det var en 1,0 og det skyldes at den er så sløv at man køre ofte til for at følge med den øvrige trafik...
Har du overvejet en Kia picanto, den kører længere på literen, er lidt mere rap og har 7 års garanti..
I de 3 år jeg havde min spark var den på værksted med Abs fejl, bagsmæk der ikke kunne låse, skiftet alt bremse på det ene hjul, knækket bærerkugle (tror jeg nok det var) og en gang hvor den ikke kunne starte..

Nej det lyder ik så smart at man ik ka køre længer pr L. Syntes at ha hørt den ku køre 20 pr i blandet kørsel, det andet er jo ik meget!! 

Træls med alle de repationer, og ik noget man forventer med en ny bil!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

ano14316

StineW79 skriver:

Nej det lyder ik så smart at man ik ka køre længer pr L. Syntes at ha hørt den ku køre 20 pr i blandet kørsel, det andet er jo ik meget!! 

Træls med alle de repationer, og ik noget man forventer med en ny bil!! Vh stine

Jat står set vist også i de tekniske specifikationer, jeg har bare ikke oplevet det...

Vil så lige sige at min bil var fra en af de første sendinger til DK de er nok blevet bedre...

Anmeld

16. november 2013

Alexander&Lærke

charlottekri skriver:

Lige til Info, så bliver de lavet i syd Korea

Ja det er også rigtigt 

Anmeld

16. november 2013

Lucky05

StineW79 skriver:

Vi må ud og tage en prøvetur, sammen med ungerne her i weekenden! Men det bliver svært ik at samligne med min dejlige seat!! Vh stine

Har du kigget på den "nye" seat ibiza så? fra 119.000 Mener jeg det er.. 

hilsen en glad seat ejer 

Anmeld

16. november 2013

charlottekri

Alexander&Lærke skriver:

Ja det er også rigtigt 

Undersøgte det nemlig fordi der var en 'lille' gæst med bilen... En 'dejlig' kakerlak

Anmeld

16. november 2013

Alexander&Lærke

charlottekri skriver:

Undersøgte det nemlig fordi der var en 'lille' gæst med bilen... En 'dejlig' kakerlak

Ej det var da ikke så hyggeligt hva

Anmeld

16. november 2013

kesuh

Ja er der nogen som har sådan en fin lille bil?

Hvad er fordelene og hvad er ulemperne??

Hvordan syntes du den fungere som familiebil til feks 2 børn i autostole?? Fortæl fortæl! Vh stine

Min kammerat har en Chev spark. Den er fancy nok i udseende og interiør, men når det så er sagt.. Så vil jeg ikke bytte min gamle mondeo 2.0 fra 97, selv om den kun kører 12km/l ved blandet kørsel og er et skrummel, for en Chev Spark.. Aldrig nogensinde!

Chev Spark er for lille, sløv i optrækket(lille motor) og den er ikke så god til kraftig blæsevejr og der er ikke plads nok.. Ud over det, så er det en flot lille bil, men jeg ville ikke vælge den som en familiebil.

Hvis du havde en Seat Ibiza, så synes jeg du skal kigge efter en brugt bil i samme størrelse 

Der findes mange gode brugte biler til lave priser i dag

Anmeld

16. november 2013

Janni.

Har du overvejet at kigge nærmere på en toyta yaris? En fantastisk bil  

Anmeld

16. november 2013

StineW79

Lucky05 skriver:

Har du kigget på den "nye" seat ibiza så? fra 119.000 Mener jeg det er.. 

hilsen en glad seat ejer 

Vores gamle er en seat ibiza, og jeg elsker den!

Tror i hvert fald vi er gået fra en spark. Var ude og kigge på en i dag, og må indrømme at den ik lige " talte " til mig. Syntes den havde for mange dimser ved rattet og speedometret var grimt og der var flere andre små ting, jeg bare syntes var ik lige mig! Vh stine

Anmeld

16. november 2013

StineW79

kesuh skriver:

Min kammerat har en Chev spark. Den er fancy nok i udseende og interiør, men når det så er sagt.. Så vil jeg ikke bytte min gamle mondeo 2.0 fra 97, selv om den kun kører 12km/l ved blandet kørsel og er et skrummel, for en Chev Spark.. Aldrig nogensinde!

Chev Spark er for lille, sløv i optrækket(lille motor) og den er ikke så god til kraftig blæsevejr og der er ikke plads nok.. Ud over det, så er det en flot lille bil, men jeg ville ikke vælge den som en familiebil.

Hvis du havde en Seat Ibiza, så synes jeg du skal kigge efter en brugt bil i samme størrelse 

Der findes mange gode brugte biler til lave priser i dag

Var ude og kigge på en i dag, og syntes faktisk at selve bilen er meget fin udenpå, men brød mig slet ik om alt det indeni, omkring rattet osv. Der er bare alt for meget " bras" 

Ka godt se at der er flere der skriver den er træls i blæst, langsom osv, og tænker også at vi er gået fra den igen! 

Den nye bil vi ska ha, ska primært være min bil. Så den ska mest bare bruges som hente/ bringe bil og ska ku køre langt pr L, da jeg har en times transport hver vej på arbejde. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.