HHC88 skriver:
Jeg har en Spark og har lige monteret autostol i (har ikke født endnu).
Er suuuper glad for min lille dyt, men man skal også tage med at det ER en lille bil, MED en lille motor
Vi havde sat om til noget større hvis ikke det var fordi vi står med to relative nye biler som vi vil miste stort på, hvis vi skiftede nu.
Jeg synes dog der er overraskende meget plads i den, meeeen må ærligt sige at jeg har svært ved at forestille mig to børn i den.. og slet ikke to små børn. For at autostolen kan monteres, skal passagersædet være kørt helt frem, og så kan en person med lange ben have svært ved at være der. Det vil så også betyde du risikerer at førersædet bliver tvunget længere frem hvis der skal være plads til to autostole, og dét er ikke optimalt.
Vi bestilte en barnevogn fra flip-flap.dk, hvor stellet kan klappes helt sammen og være bagi, men så er barnevognsdelen nødt til at være på bagsædet ved siden af den lille i autostolen. Så vi fandt en løsning til dette barn, men kom der en mere, så ville vi få problemer.
Så stod jeg og skulle vælge bil, velvidende det skulle være til to børn, ville jeg klart gå en tak op i str.