Chevrolet spark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Billemyre skriver:

Vi har en Spark herhjemme og jeg synes, der er overraskende meget plads indeni - altså, til ben og kroppe, når man tænker over at det jo altså ER en lille bil
Hvis man har brug for at transportere en barnevogn, tror jeg, det bliver temmelig svært, for ikke at sige umuligt!

Som familiebil ville jeg nok vælge en anden....
For selvom jeg synes, det er en rigtig skøn bil og er super glad for at have valgt den, så kan man sagtens mærke forskel på om der er en eller to i den, når man skal op ad bakke
Og er der mere end to i, er det liiige før, man skal ned i 1. gear hele vejen for at komme op, hehe!

Vi ska bruge den som nr 2 bil, til mig. Jeg har 1 times transport på arbejde hver vej, så den ville mest sku bruges som en hente/ bringe bil. 

Vi har også en bilingo. Vi stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

StineW79

ano14316 skriver:

Det er en meget lille bil...
Jeg har haft en med et spædbarn, og det gik lige men det var skønt at få en større bil og jeg havde ikke købt den fra start h vis jeg vidste jeg skulle have børn så tæt på...
Men når man ikke skal have barnevogn/klapvogn og sådan med så kan det nok godt gå..
Synes i skal bestille en prøvetur og sæt autostole og b ørn i se hvordan det går..

Hvilken bil vil i give i bytte?

Er det fordi det er bøvlet at sætte babyen ind? Nu er alberte jo 1,7 mdr, og det er mest i forhold til hende jeg tænker det ku være træls! Vh stine

Anmeld

14. november 2013

StineW79

LinLin skriver:

Jeg har en suzuki alto som er samme str (min lillebror har en spark og eneste forskel er umiddelbart at man har valgt at installere tre seler bagi i spark - i alto er der kun to, men jeg kan virkeligt heller ikke forestille mig at sidde tre bagi nogen af dem )

vi har tit kørt tur med to drenge bagi og to voksne foran. Vil dog sige at der er bedre plads i den side hvor den store på selepude sidder end i den hvor ham i 9-18 kgs stolen sidder!
Vi har en brio sing klapvogn som nemt kan være i bagagerummet.
Jeg synes min bil er hurtig i optrækket - kommer i hvert fald tit først over et kryds, hvis jeg har holdt for rødt men op ad bakke overhaler jeg sjældent på fx motorvej...

Jeg er rigtigt glad for min lille bil - specielt når man skal parkere inde i aarhus

MEN min mand har en Audi a8 som vi fortrinsvist bruger når vi skal noget alle fire så... Hvis det er husstandens eneste bil og den skal bruges ofte hvor hele familien er med, ville jeg nok vælge en større...

Den ville sku bruges som nr 2 bil, så mest som hente/ bringe bil. Jeg ska bruge den til at køre på arbejde i, hvilket vil sige 1 times transport hver vej. Vh stine

Anmeld

14. november 2013

StineW79

forår skriver:

Jeg har en fra jan 2010 og har lige fået den undervognsbehandlet, da den var helt vildt rusten!!! Også fagfolk sagde så burde en bil fra 2010 ikke se sådan ud.....! Og generalt har jeg haft en del udgifter på den, altså reservedele...

dog køre jeg også ret mange km.

men i bund og grund har jeg fortrudt mit valg af bil 

Lyder jo slet ik godt!! Og tak for svar! Vh stine

Anmeld

14. november 2013

StineW79

HHC88 skriver:

Jeg har en Spark og har lige monteret autostol i (har ikke født endnu). 

Er suuuper glad for min lille dyt, men man skal også tage med at det ER en lille bil, MED en lille motor Vi havde sat om til noget større hvis ikke det var fordi vi står med to relative nye biler som vi vil miste stort på, hvis vi skiftede nu. 

Jeg synes dog der er overraskende meget plads i den, meeeen må ærligt sige at jeg har svært ved at forestille mig to børn i den.. og slet ikke to små børn. For at autostolen kan monteres, skal passagersædet være kørt helt frem, og så kan en person med lange ben have svært ved at være der. Det vil så også betyde du risikerer at førersædet bliver tvunget længere frem hvis der skal være plads til to autostole, og dét er ikke optimalt.

Vi bestilte en barnevogn fra flip-flap.dk, hvor stellet kan klappes helt sammen og være bagi, men så er barnevognsdelen nødt til at være på bagsædet ved siden af den lille i autostolen. Så vi fandt en løsning til dette barn, men kom der en mere, så ville vi få problemer.

Så stod jeg og skulle vælge bil, velvidende det skulle være til to børn, ville jeg klart gå en tak op i str. 

Helt sikkert noteret!! Og mange tak or svar! Vh stine

Anmeld

14. november 2013

StineW79

Pylle3 skriver:

Jeg har en kollega der har en og en søster der har en mii. Det er små biler men de køre fint til det formål de er bygget til. Jeg ville dog aldrig vælge den som en familiebil uanset om man har en eller to børn. Der kan sagtens fragtes to børn i den men jeg ville bruge den som bil nr 2. Vi har selv en Lupo som bil nr 2 og den er som de andre

Den ville sku bruges som nr 2 bil, så mest bare til at hente og bringe! Vh stine

Anmeld

14. november 2013

StineW79

MorT2Banditter skriver:

Jeg har en Chevrolet Spark og jeg har to børn i autostol. Jeg syns det er en dejlig bil fordi den er billig at køre i og så fylder den ikke så meget. 
Da den mindste stadig brugte barnevogn kunne jeg sagtens have begge børn i hver sin stol og barnevogn med.

Ulempen er nok at den jo ikke er så stor men har man ikke brug for alverdens plads så er det en dejlig bil

Du må gerne købe min hvis du er på udkig efter sådan en

Vi venter nr 3 så vi skal ud og have en større bil

Hummm det lyder da fint!! Hvor gamle er dine børn? Mine unger er 1,7 år og 5 år. 

Hvor i landet bor du? Og hvor gammel er bilen og alle de andre vigtige ting? Vh stine

Anmeld

14. november 2013

StineW79

ano14316 skriver:

Det er en meget lille bil...
Jeg har haft en med et spædbarn, og det gik lige men det var skønt at få en større bil og jeg havde ikke købt den fra start h vis jeg vidste jeg skulle have børn så tæt på...
Men når man ikke skal have barnevogn/klapvogn og sådan med så kan det nok godt gå..
Synes i skal bestille en prøvetur og sæt autostole og b ørn i se hvordan det går..

Hvilken bil vil i give i bytte?

Deres tilbud lyder på at man får 45 tusind i rabat, bare bilen kan ind til forhandler, og det ka seaten sagtens, den ka bare ik køre mere end 30-40 km i timen, så det vil blive den de får i bytte. 

Den vil blive brugt som bil nr 2. Så mest som hente/ bringe bil. Vi har også en bilingo. Vh stine

Anmeld

14. november 2013

MorT3Banditter

StineW79 skriver:

Hummm det lyder da fint!! Hvor gamle er dine børn? Mine unger er 1,7 år og 5 år. 

Hvor i landet bor du? Og hvor gammel er bilen og alle de andre vigtige ting? Vh stine

Mine børn er 3 og 5 år.

Jeg bor ved Thisted, bilen er fra februar 2011, den har fået sine tjek som den skal have, den har kørt 42000 km, den fejler absolut ingenting, den har en smule ridser omme bagi hvor bagklappen bliver lukket i pga barnevogn.

Anmeld

14. november 2013

StineW79

MorT2Banditter skriver:

Mine børn er 3 og 5 år.

Jeg bor ved Thisted, bilen er fra februar 2011, den har fået sine tjek som den skal have, den har kørt 42000 km, den fejler absolut ingenting, den har en smule ridser omme bagi hvor bagklappen bliver lukket i pga barnevogn.

Tænker  om du evt vil skrive en pb, med et par billeder og pris osv? 

Vi ska nok ud og prøvekøre en i weekenden ( ny ) bare for at å et indtryk af bilen. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.