Chevrolet spark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
StineW79 skriver:

Ok det lyder godt nok træls med manglende benplads! 

Ska desvære ha ny bil, da min elskede lille seat ibiza er afgået ved døden. Så vi overvejer en sparkel, da de køre kampagne tilbud lige nu, hvor man får 45 tusind i rabat for den gamle bil! Vh stine

Undersøg lige om prisen så er skruet i vejret (for at få dækket nogle af de 45.000) og undersøg ÅOP'en, hvis I skal have financieret et lån hos dem
Har ikke selv erfaring med bilen, men ved der er store forskelle i ÅOP ved de forskellige bilmærker

/ Taco78 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

charlottekri

Alexander&Lærke skriver:

Lad være at købe sådan en, den er billig men det er der også en grund til. Og med 2 børn ville jeg også syntes det blev lidt  trængt. Har også hørt at der ikke er særlig god benplads for den bagi på de små biler. De små biler er sikker gode hvis  man er alene eller bare 2.

kig hellere efter en brugt bil, måske en renault clio, honda civic eller noget i den str. 

ChevroleT er lavet i Kina, hvilket ikke er et særligt godt bil land også med andre ting. 

Lige til Info, så bliver de lavet i syd Korea

Anmeld

14. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Taco78 skriver:

Undersøg lige om prisen så er skruet i vejret (for at få dækket nogle af de 45.000) og undersøg ÅOP'en, hvis I skal have financieret et lån hos dem
Har ikke selv erfaring med bilen, men ved der er store forskelle i ÅOP ved de forskellige bilmærker

Tak for tippet, det ska helt sikkert tjekkes!! Vh stine

Anmeld

14. november 2013

charlottekri

Jeg købte aveo'en for ikke så lang tid siden, og jeg har været fint tilfreds. Jo, den er lidt død op ad bakke hvis den er fyldt, men kan man forvente andet af en motor på 1.2? Jeg valgte den model netop fordi jeg har to børn hvor jeg også skal have barnevogn med. Alt efter hvilken model barnevogn du har, så kan selve kassen godt komme ind i bagagerummet mens stellet hænger på en cykel holder på trækket. (Jeg har en af mærket trille) og med hensyn til rust, så burde det ikke kunne forekomme da den er helgalvaniseret. Jeg synes at der er masser af plads i den, og jo, det er squ en konebil, men jeg har ikke behov for at køre 180 ud af landevejen...
Men jeg synes at du skal tage ud og få lov til at prøvekøre de forskellige, og husk at sammenligne priser med de forskellige modeller, da der er 3 forskellige slags aveo og det sikkert også gælder for de andre modeller
God biljagt

Anmeld

14. november 2013

StineW79

charlottekri skriver:

Jeg købte aveo'en for ikke så lang tid siden, og jeg har været fint tilfreds. Jo, den er lidt død op ad bakke hvis den er fyldt, men kan man forvente andet af en motor på 1.2? Jeg valgte den model netop fordi jeg har to børn hvor jeg også skal have barnevogn med. Alt efter hvilken model barnevogn du har, så kan selve kassen godt komme ind i bagagerummet mens stellet hænger på en cykel holder på trækket. (Jeg har en af mærket trille) og med hensyn til rust, så burde det ikke kunne forekomme da den er helgalvaniseret. Jeg synes at der er masser af plads i den, og jo, det er squ en konebil, men jeg har ikke behov for at køre 180 ud af landevejen...
Men jeg synes at du skal tage ud og få lov til at prøvekøre de forskellige, og husk at sammenligne priser med de forskellige modeller, da der er 3 forskellige slags aveo og det sikkert også gælder for de andre modeller
God biljagt

Regner ik med at sku ha barnvognen med, men sku det blive nødvendig, så har vi heldigvis n brio kompakt som næsten ik fylder noget.

Det ska mest være en hente/ bringe bil, som jeg ka bruge til at køre langt i. Har nemlig 1 times transport tid hver vej på arbejde! Vh stine

Anmeld

15. november 2013

De3Guldklumper

StineW79 skriver:

Den ville sku bruges som nr 2 bil, så mest bare til at hente og bringe! Vh stine

Jamen så ville jeg slet ikke tænke over det når i kan få en god pris for den gamle

Anmeld

15. november 2013

StineW79

Pylle3 skriver:

Jamen så ville jeg slet ikke tænke over det når i kan få en god pris for den gamle

Vi må ud og tage en prøvetur, sammen med ungerne her i weekenden! Men det bliver svært ik at samligne med min dejlige seat!! Vh stine

Anmeld

15. november 2013

ano14316

StineW79 skriver:

Er det fordi det er bøvlet at sætte babyen ind? Nu er alberte jo 1,7 mdr, og det er mest i forhold til hende jeg tænker det ku være træls! Vh stine

Jeg synes ikke den store r mere træls at sætte børn i en andre lave biler, der synes jeg den er fin..

Det er mere alt det udenoms man har med med små børn der kan være et problem..

Anmeld

15. november 2013

ano14316

StineW79 skriver:

Deres tilbud lyder på at man får 45 tusind i rabat, bare bilen kan ind til forhandler, og det ka seaten sagtens, den ka bare ik køre mere end 30-40 km i timen, så det vil blive den de får i bytte. 

Den vil blive brugt som bil nr 2. Så mest som hente/ bringe bil. Vi har også en bilingo. Vh stine

Som nr. 2 bil er den udmærket synes jeg...

Så er det eneste er at den er sløv... Så køb en 1,2 ...

Jeg vil lige sige at jeg bestemt også var glad for min spark...

Anmeld

15. november 2013

ano14316

StineW79 skriver:

Regner ik med at sku ha barnvognen med, men sku det blive nødvendig, så har vi heldigvis n brio kompakt som næsten ik fylder noget.

Det ska mest være en hente/ bringe bil, som jeg ka bruge til at køre langt i. Har nemlig 1 times transport tid hver vej på arbejde! Vh stine

Hvis du skal bruge den til at køre langt i, så er den ikke specielt økonomisk.. Min holdte omkring 14-15km/l og det var en 1,0 og det skyldes at den er så sløv at man køre ofte til for at følge med den øvrige trafik...
Har du overvejet en Kia picanto, den kører længere på literen, er lidt mere rap og har 7 års garanti..
I de 3 år jeg havde min spark var den på værksted med Abs fejl, bagsmæk der ikke kunne låse, skiftet alt bremse på det ene hjul, knækket bærerkugle (tror jeg nok det var) og en gang hvor den ikke kunne starte..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.