Chevrolet spark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Janni. skriver:

Har du overvejet at kigge nærmere på en toyta yaris? En fantastisk bil  

Den ka i hvert fald komme på listen nu! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

Lucky05

StineW79 skriver:

Vores gamle er en seat ibiza, og jeg elsker den!

Tror i hvert fald vi er gået fra en spark. Var ude og kigge på en i dag, og må indrømme at den ik lige " talte " til mig. Syntes den havde for mange dimser ved rattet og speedometret var grimt og der var flere andre små ting, jeg bare syntes var ik lige mig! Vh stine

Hvis i er til en af de mini biler, har vi en skoda citigo som nr 2. Og den er totalt lækker..  

i må lede videre. Held og lykke med at finde det rigtige  

Anmeld

17. november 2013

Karla

StineW79 skriver:

Ja er der nogen som har sådan en fin lille bil?

Hvad er fordelene og hvad er ulemperne??

Hvordan syntes du den fungere som familiebil til feks 2 børn i autostole?? Fortæl fortæl! Vh stine

Hvis sparken er udelukket, vil jeg klart anbefale jer at kigge nærmere på en Skoda citigo eller seat mii.
Mine forældre har en Skoda citigo, og den er vildt lækker. Vi havde selv en spark inden jeg blev gravid, og de to biler kan slet ikke sammenlignes, selvom de begge er mini biler. Skodaen kører længere på literen og er ikke så "stiv" i det som sparken. Den har også større bagagerum. Det samme gør sig vist gældende ved seat mii, mener de er opbygget på helt samme måde de to

Anmeld

17. november 2013

StineW79

Lucky05 skriver:

Hvis i er til en af de mini biler, har vi en skoda citigo som nr 2. Og den er totalt lækker..  

i må lede videre. Held og lykke med at finde det rigtige  

Ham Falck manden der hentede mig og den gamle bil, havde faktisk sådan en og han ku varmt anbefale den. Han fortalte også at Skoda er en af de få bilen, de henter, fordi de næsten aldrig går i stykker. 

Så helt sikkert også en bil der ska med iovervejelserne! Vh stine 

Anmeld

17. november 2013

StineW79

Karla skriver:

Hvis sparken er udelukket, vil jeg klart anbefale jer at kigge nærmere på en Skoda citigo eller seat mii.
Mine forældre har en Skoda citigo, og den er vildt lækker. Vi havde selv en spark inden jeg blev gravid, og de to biler kan slet ikke sammenlignes, selvom de begge er mini biler. Skodaen kører længere på literen og er ikke så "stiv" i det som sparken. Den har også større bagagerum. Det samme gør sig vist gældende ved seat mii, mener de er opbygget på helt samme måde de to

Tror sparket er udelukket, brød mig ik så meget om den, da vi var ude og kigge.

Falck manden anbefalde faktisk Skoda, da han selv havde sådan en! 

Tror seat mii er for lille. Kærstens kollega har en og han er ik imponeret. Vh stine

Anmeld

17. november 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Ja er der nogen som har sådan en fin lille bil?

Hvad er fordelene og hvad er ulemperne??

Hvordan syntes du den fungere som familiebil til feks 2 børn i autostole?? Fortæl fortæl! Vh stine

Jeg vil til hver en tid vælge en Vw up..
Du føler slet ikke at du køre i en lille bil..
Jeg ELSKER min up!!

Anmeld

17. november 2013

Karla

StineW79 skriver:

Tror sparket er udelukket, brød mig ik så meget om den, da vi var ude og kigge.

Falck manden anbefalde faktisk Skoda, da han selv havde sådan en! 

Tror seat mii er for lille. Kærstens kollega har en og han er ik imponeret. Vh stine

Okay

Men seat mii og Skoda citigo er vist samme størrelse. Så vidt jeg har forstået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.