Chevrolet spark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2013

forår

Jeg har en fra jan 2010 og har lige fået den undervognsbehandlet, da den var helt vildt rusten!!! Også fagfolk sagde så burde en bil fra 2010 ikke se sådan ud.....! Og generalt har jeg haft en del udgifter på den, altså reservedele...

dog køre jeg også ret mange km.

men i bund og grund har jeg fortrudt mit valg af bil 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

HHC88

Jeg har en Spark og har lige monteret autostol i (har ikke født endnu). 

Er suuuper glad for min lille dyt, men man skal også tage med at det ER en lille bil, MED en lille motor Vi havde sat om til noget større hvis ikke det var fordi vi står med to relative nye biler som vi vil miste stort på, hvis vi skiftede nu. 

Jeg synes dog der er overraskende meget plads i den, meeeen må ærligt sige at jeg har svært ved at forestille mig to børn i den.. og slet ikke to små børn. For at autostolen kan monteres, skal passagersædet være kørt helt frem, og så kan en person med lange ben have svært ved at være der. Det vil så også betyde du risikerer at førersædet bliver tvunget længere frem hvis der skal være plads til to autostole, og dét er ikke optimalt.

Vi bestilte en barnevogn fra flip-flap.dk, hvor stellet kan klappes helt sammen og være bagi, men så er barnevognsdelen nødt til at være på bagsædet ved siden af den lille i autostolen. Så vi fandt en løsning til dette barn, men kom der en mere, så ville vi få problemer.

Så stod jeg og skulle vælge bil, velvidende det skulle være til to børn, ville jeg klart gå en tak op i str. 

Anmeld

14. november 2013

Noneother

Min veninde og min søns far har den, og de er fint tilfredse. (begge 1 barn)

Men med mere end et barn så ville jeg helt sikkert vælge aveoén.

Den er noget mere rummelig, mere sikker, næsten ligeså økonomisk, og så er den ikke SÅ meget dyrere.

Anmeld

14. november 2013

De3Guldklumper

Jeg har en kollega der har en og en søster der har en mii. Det er små biler men de køre fint til det formål de er bygget til. Jeg ville dog aldrig vælge den som en familiebil uanset om man har en eller to børn. Der kan sagtens fragtes to børn i den men jeg ville bruge den som bil nr 2. Vi har selv en Lupo som bil nr 2 og den er som de andre

Anmeld

14. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
SjeBets skriver:

Det jeg tænker med de små biler er at hvis man bliver ramt bagfra så er der ikke langt fra bagklap til hvor ens børn sidder. Derfor har vi fravalgt alle de helt små biler. Selv om mange af dem er billige både at eje, købe, og køre i.

Har godt tænkt på det med pladsen bagfra, dog vil det ik være den bil vi kommer til at køre mest i! Den får også 5 ud af 5 stjerne i andmeldser osv. Vi må ud og prøve os frem. Vh stine

Anmeld

14. november 2013

StineW79

Aabye skriver:

Øv at Seat'en er afgået ved døden. 

Som sagt er jeg ikke fan af Spark'en.. Den er simpelthen for død i optrækket.. Og så synes jeg også den er utrolig ubehagelig når det blæser bare det mindste.. Hold op den gynger så.. Det er dog til stor morskab for min den ældste (ham på 2.5) :p

Jep den ku pludselig ik køre hurtiger end 30-40 km i timer, og den har fået rust i skærmene, så vores mekaniker onkel, sagde at det desvære ik ku betale sig at lave den. 

Suk jeg elsker ellers den lille røde bil!! Vh stine

Anmeld

14. november 2013

Pigent

Ja er der nogen som har sådan en fin lille bil?

Hvad er fordelene og hvad er ulemperne??

Hvordan syntes du den fungere som familiebil til feks 2 børn i autostole?? Fortæl fortæl! Vh stine

Jeg kender den ikke selv, men kender Chevrolet Aveo lidt. Den ville jeg heller vælge som familie bil frem for Spark.
http://www.chevrolet.dk/tilbud/tilbud/aveo.html

http://www.chevrolet.dk/tilbud/tilbud/aveo-chevrol et-mylink.htm

Anmeld

14. november 2013

StineW79

Alexander&Lærke skriver:

Lad være at købe sådan en, den er billig men det er der også en grund til. Og med 2 børn ville jeg også syntes det blev lidt  trængt. Har også hørt at der ikke er særlig god benplads for den bagi på de små biler. De små biler er sikker gode hvis  man er alene eller bare 2.

kig hellere efter en brugt bil, måske en renault clio, honda civic eller noget i den str. 

ChevroleT er lavet i Kina, hvilket ikke er et særligt godt bil land også med andre ting. 

Hermed noteret! Jeg er også lidt betænkelig, men det er mest ogs den er lille i forhold til at installer autostole osv! Vh stine

Anmeld

14. november 2013

StineW79

Kofoed. skriver:

Min stedmor har en matiz, som vi hele tiden låner (forgængeren til spark), til et barn er den ganske fin, men kan ikke forestille mig den til to børn. Der er stort set ingen bagage rums plads i den, så sover det ene barn i barnevogn er den et fuldstændig no-go. men tag da ud forbi forhandleren og prøv den, husk ungerne, så i virkelig kan mærke, om den bliver for lille.
Husk også at en af grundene til den er billig, er fordi den har så lave miljøafgifter.

og den har altså fin benplads. kæresten på 181 cm sidder tit bag i og det er ikke et problem  

Den ville sku bruges som nr 2 bil, men ska jo stadig bruges hver dag til at hente/bringe ungerne. Så for mig er det virklig vigtigt at det er nemt at installer ungerne. Vh stine

Anmeld

14. november 2013

MorT3Banditter

StineW79 skriver:

Ja er der nogen som har sådan en fin lille bil?

Hvad er fordelene og hvad er ulemperne??

Hvordan syntes du den fungere som familiebil til feks 2 børn i autostole?? Fortæl fortæl! Vh stine

Jeg har en Chevrolet Spark og jeg har to børn i autostol. Jeg syns det er en dejlig bil fordi den er billig at køre i og så fylder den ikke så meget. 
Da den mindste stadig brugte barnevogn kunne jeg sagtens have begge børn i hver sin stol og barnevogn med.

Ulempen er nok at den jo ikke er så stor men har man ikke brug for alverdens plads så er det en dejlig bil

Du må gerne købe min hvis du er på udkig efter sådan en

Vi venter nr 3 så vi skal ud og have en større bil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.