Maja_4000 skriver:
Hej piger
Vi skal holde fødselsdag i weekenden og planen er at vi skal have boller, lagkage og varm / kold kakao.
Eftersom det er Carolines fødselsdag, har vi valgt ikke at servere sodavand, da hun ikke kan lide det.. I stedet vil der være kakao, vand og saftevand
Vi havde også tænkt at vi ville springe kaffen over, da ingen af os kan lide det - desuden er det jo den varme kakao.
Da min svoger blev inviteret (han fik intet af vide om vores planer andet end at vi skulle have boller og kage), sagde han, at han nok skulle tage sin kaffemaskine med, så de kunne få 'ordentlig kaffe' (vi har engang for 4 år siden serveret nescaffe, men nu har vi altså tragt, så vi kan lave rigtig kaffe på gammeldags manér
)
Men bare dét kommentar fik mig til at tænke, gu skal de ej have kaffe! 
Nå.. Det blev lidt langt.. Vil meget gerne høre jeres meninger 
Jeg kan faktisk godt følge dig lidt... De skal da ikke bestemme hvad i servere til jeres fødselsdag. Her drikker vi heller ikke kaffe, og når der bliver holdt fødselsdag er det kun vores forældre der drikker det, derfor har vi som regel instant kaffe og det har accepteret og er fint tilfredse med det 
Det er ligesom hvis man inviterer til middag eller varm frokost, og så der SKAL være vin til maden... Herhjemme drikker vi ikke ret meget vin, og i familien er der måske et par stykker der vil tage et enkelt glas. Men hvorfor så gå ud og købe det? Det er os der inviterer og så er det vel os der bestemmer?
Jeg kan godt se at der skal være noget for alle, meeen man behøver ikke overdrive... Så kan man jo også go amok i menuen, fordi der måske er nogen der ikke kan li flødeskum, bagte kartofler osv. 
Anmeld