Kaffe til fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2013

C-Dog

Vi laver ikke kaffe, ejer ikke en kaffemaskine og synes kaffe stinker fælt. Er vokset op i et hus der stank af kaffe (og cigaretter) og begge dele gør mig dårlig. Såå, folk må overleve uden, de der to tre timer De er her :-P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2013

Leneur

Aabye skriver:

Din datter bor også hos dig og er hos dig hver dag.. Det kan man ikke sammenligne med gæster der kommer måske 4 gange årligt hvis du er heldig..

Her bliver der stadig ikke købt kaffe.. De må drikke det der bliver serveret.. Og sådan har det været i de snart 10 år jeg ikke har boet hjemme.. 

Nej måske ikke men de gæster der kommer her er nu også nogle jeg elsker og holder af og de skal da også have det godt
Der bliver også taget hensyn til mig, når vi skal nogle steder hen, da jeg også er en kræsenpind. Jeg spiser heller ikke flæskesteg men resten af familien sætter stor pris på det. Der bliver ALTID lavet enten en karbonade, et kyllingebryst eller andet, som jeg godt kan lide, når det er på til aftensmad, så hvis jeg ikke kan gøre gengæld, ville jeg da være et værre skarn.

Anmeld

10. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her drikker vi heller ik kaffe, men ku aldrig drømme om ik at servere det for mine gæster hvis vi holdte fødselsdag. Vi har købt en stempelkande, hvor vi laver kaffe i. Det er vildt nemt og kaffen ka sagtens gemmes til næste gang der kommer gæster. Og udover det har vi altid instent kaffe, så gæster lige ka få en hurtig kop.

Jeg syntes det høre sig til en fødselsdag, at der er lidt for enhver gæst. Vh stine

Anmeld

10. november 2013

Momo

Maja_4000 skriver:

Jeg blev bare så irriteret over hans kommentar om at han selv ville tage maskinen med.. Han spurgte ikke engang

Jeg tror nu han han har sagt det lidt med et smil på læben 

Anmeld

10. november 2013

Momo

Jeg kunne aldrig drømme om ikke at servere kaffe, jeg drikker ikke selv kaffe, men derfor synes jeg altså det er uhøfligt at nægte folk kaffe det er jo det de drikker og nu det altså ikke mange der gider drikke kakao jo måske en enkelt kop men så bliver det også for vammelt. 

Inden jeg mødte min mand, købte jeg enten selv lidt kaffe og gave en af gæsterne det med hjem ellers spurgte jeg bare en om de kunne undvære lidt pulver som de kunne tage med, mest det første 

Anmeld

13. november 2013

Ida cornerup

Er det en børnefødselsdag?? Så skal der da ikke være kaffe, men hvis der kommer mange voksne kan jeg godt se pointen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.