Hvor tit er jeres vaskemaskine i gang om ugen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2013

Tigger

Vi vasker 1-2 gange om ugen. Vi er 2 voksne og 1 barn - der hver især har rigtig meget tøj, måske derfor vi ikke har behov for at vaske oftere.

Vasker altid kun, når maskinen kan fyldes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2013

Louise H.

I gennemsnit 1-2 maskiner om dagen :-) nogle dage mere end andre.

Anmeld

3. november 2013

AnneMaria

tænker over om der er nogen der har nået at se bunden af deres vaskekurv... ? Jeg har sgu aldrig!!

Anmeld

3. november 2013

AnneMaria

Louise <3 Isabella skriver:

I gennemsnit 1-2 maskiner om dagen :-) nogle dage mere end andre.

og du har et barn ligesom mig eller flere?

Anmeld

3. november 2013

StineC

Tin skriver:

Puhhhaaa....blir helt flov:-)

Vi er 2 voksne og 4 børn (nogen gange 5, når den store er hjemme).
Jeg har mindst 4 vaske om dagen!!!! Og det er i en 8kg vaskemaskine....så kæmpe vask her. Men vi var så også hunde og katte og et par sengevædere. Og gudskelov også en stor tørretumbler. Og nu med det våde vejr, mudder,regn,sne....så ryger vi nok op på 5-6 vaske dagligt.....jeg hader vasketøj, og det går da helt galt,hvis jeg en dag ikke når det hele....så drukner vi ret hurtig i det da....

Hvordan får du tid til at vaske op til 6 gange om dagen?? Ville ikke føle jeg fik lavet andet end vasketøj hvis jeg skulle have gang i så mange vaske hver dag

Anmeld

3. november 2013

Louise H.

AnneMaria skriver:

og du har et barn ligesom mig eller flere?

Ja, vi er 2 voksne og et barn :-)

Anmeld

3. november 2013

Carina:-)

3-4 om dagen .

Men vi er også 2 voksne,2 teens ,og 4 småbørn.

Vi skifter alle tøj fra inderst til yderst hver dag-sengetøj 2 gange om ugen -'Rene håndklæder til alle hver dag osv 

Og her om vinteren er der ekstra snavset + de 2 yngste bruger jævnligt 2 sæt tøj hver dag  så det render jo op

Anmeld

3. november 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

medmindre der opstår nødsituation med ting der skal vaskes med det samme (f.eks. opkast, eller afføring) så vasker jeg en 60 og en 40 en gang om ugen...

så hver anden uge er der måske en ekstra 60'er hvis sengetøj og håndklæder etc ender med at skulle vaskes på samme dag...

2 voksne og en dreng på 2

Anmeld

3. november 2013

Benjamins'mor

AnneMaria skriver:

Er nysgerrig... Vi er to voksne og et barn, og jeg sætter nok omkring 3-4 vask i gang om ugen. Tror godt at jeg kunne spare lidt, hvis jeg tog mig sammen - som jeg skal til nu!

1 gang om dagen ca, nogen gange springer jeg 1-2 dage over og så køre den ekstra i weekenden.
Vi er 4 personer og med en baby der gylper, så er der vasketøj.
Samt min kæreste i løbet af en dag både bruger alm hverdagstøj og arbejdstøj.

Anmeld

3. november 2013

Sander&Vitus-Mor

AnneMaria skriver:

Er nysgerrig... Vi er to voksne og et barn, og jeg sætter nok omkring 3-4 vask i gang om ugen. Tror godt at jeg kunne spare lidt, hvis jeg tog mig sammen - som jeg skal til nu!

Pt er det kun mig og manden, indtil den lille kommer.
Vi vasker omkring 4-5 vaske i weekenden, og 1 i løbet af ugen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.