Hvor tit er jeres vaskemaskine i gang om ugen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2013

MortilElias2010

AnneMaria skriver:

Er nysgerrig... Vi er to voksne og et barn, og jeg sætter nok omkring 3-4 vask i gang om ugen. Tror godt at jeg kunne spare lidt, hvis jeg tog mig sammen - som jeg skal til nu!

To voksne, et barn her. Vi er gået fra at vaske om søndagen til at vaske 2-3 gange, men det er nok årstiden og at vi har fået hund. Vi får gået nogen flere pludrede ture i naturen, mudder, skov, osv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2013

Kofoed.

5-7 i ugen. Og vi har ikke tørretumbler, så her i efterårs, vinter perioden hænger der hele tiden vasketøj i stuen og hvor er jeg bare træt af det. Sådan noget som cowboybukser fylder begge stativer i minimum 1 1/2 døgn, så føler bare at vi hele tiden er bagud, det samme med kogevask og 60º de fylder bare op, så man aldrig når kuvernes bunde

Anmeld

2. november 2013

Troldemommi

vi er to voksne og 2 børn på 2 og 0 år, jeg tror vi har ca en vask om dagen 

Anmeld

2. november 2013

Kay

2 voksne og 1 barn (på 14 md) vi har 3-5 sådan almindelig vis... flere når vi vasker hovedpuder, dyner, jakker eller andet... jeg har støv allergi så de bliver vasket tit... og jeg arbejder i vuggestue så den med at havde de samme par bukser på mere end en dag er et sjældent syn  

Anmeld

2. november 2013

Clisolka

Vi er 2 voksne og 2 børn - jeg vasker min. 1 maskine om dagen. Haha jeg er ret træt af at vaske stofbleer som er meget i gang pt. med en dreng på 7 uger 

Anmeld

2. november 2013

Nea85

Rockertand skriver:

1 voksen på fuldtid, manden hjemme i weekenden, 3 børn under 7 år - minimum 2 vaske om dagen.

Hvor har jeg ondt af jer, der er tvunget i vaskekælder, kan godt huske det fra min studietid, mareridt

Jeg synes nu ikke det er så slemt at vaske på vaskeri. Vi prioriterede opvaskemaskine i stedet, da vi alligevel ville skulle på vaskeri for at få tumblet håndklæder, sengetøj osv.

Det eneste irriterende er, hvis en anden ikke har fjernet sin lås ind til tørrerummet, så man er nødt til at hænge tøjet op i lejligheden. Det går bare ikke her i efteråret/vinteren :/

Anmeld

2. november 2013

MorEllen

Månsson skriver:

Vi er to voksne og to børn og har 1-3maskiner om dagen

Det samme her! Vi er to voksne og børn på 3år og en nyfødt. Det er alltid noget der skal vaskes! 

Anmeld

3. november 2013

Chris86

LinLin skriver:

Bare af nysgerrighed: vasker du det hver gang der er mudder på??

Overhovedet ik det sker sjædent faktisk..
Så ku jeg jo ik lave andet... Sidst det skete var det pga nogle havde kastet med mudder, så hun havde det allover, hat osv

Anmeld

3. november 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Vi er en voksen og to børn, og jeg vasker mindst to maskiner om dagen
Længe leve både vaskemaskine og tørretumbler - og især i energi A+ klassen. Så er det ikke så slemt

Anmeld

3. november 2013

Tin

Profilbillede for Tin
Puhhhaaa....blir helt flov:-)

Vi er 2 voksne og 4 børn (nogen gange 5, når den store er hjemme).
Jeg har mindst 4 vaske om dagen!!!! Og det er i en 8kg vaskemaskine....så kæmpe vask her. Men vi var så også hunde og katte og et par sengevædere. Og gudskelov også en stor tørretumbler. Og nu med det våde vejr, mudder,regn,sne....så ryger vi nok op på 5-6 vaske dagligt.....jeg hader vasketøj, og det går da helt galt,hvis jeg en dag ikke når det hele....så drukner vi ret hurtig i det da....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.