Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnneMaria skriver: jeg syntes aldrig at jeg har set min... hvis jeg har sat mig for at jeg skal se bunden og sortere alt i bunker klar til at blive vasket, ender det bare med at ligeså snart hvidt er i gang i maskinen, bliver noget af vores hvide tøj beskidt som vi har på... og så er det jo bare wupti i med tøj igen... så måske når jeg lige at se den i to sekunder.. hehe
jeg syntes aldrig at jeg har set min... hvis jeg har sat mig for at jeg skal se bunden og sortere alt i bunker klar til at blive vasket, ender det bare med at ligeså snart hvidt er i gang i maskinen, bliver noget af vores hvide tøj beskidt som vi har på... og så er det jo bare wupti i med tøj igen... så måske når jeg lige at se den i to sekunder.. hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her er vi to voksne og to børn på knap 2år og knap 3år.
Og jeg vasker i hvert fald 6-8 gange om ugen.
Med to børn i dagpleje hvor de er meget ude, tror jeg slet ikke det kan lade sig gøre med færre
Vores vaskemaskine er igang dagligt. Nogen gange 2-3 gange.
Vi er så også 2 voksne, 2 teenagere og 1 baby på 8mdr...
Vi er to voksne og tre børn og vasker i gennemsnit en maskine om dagen. Nogen dage kan det nemt blive til 4 maskiner på en dag.
Vi er 2 voksne og 2 børn og har ca. 6-7 vaske om ugen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128