Hvor tit er jeres vaskemaskine i gang om ugen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2013

Laulund87

2 voksne og 1 barn. Vi har nok en maskine 3-4 gange om ugen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2013

janne1986

AnneMaria skriver:

Er nysgerrig... Vi er to voksne og et barn, og jeg sætter nok omkring 3-4 vask i gang om ugen. Tror godt at jeg kunne spare lidt, hvis jeg tog mig sammen - som jeg skal til nu!

Vi er til daglig en voksen og 2 børn , vi vasker ca 2-3 vaske ugentligt og så når min mand kommer hjem, har han 1 vask og så sengetøj engang imellem  

Anmeld

3. november 2013

Lullaby

Haha, 14! Hver dag bliver der vasket 2 maskiner. Med 3 børn og 3 forskellige interesser så sker der søreme noget på vaskefronten.

Anmeld

3. november 2013

Zelinasmor

Hold da op. Forstår overhovedet ikke at man kan have så meget tøj at vaske hvis man kun er 2 voksne og 1 barn. Jeg vasker 1 dag i ugen - 2 vaske. Og jeg bruger ikke tørretumbler da det koster en 10er for 1 vask og en 10er for tørretumbler også. Hader vaskekælder! Tror måske jeg ville vaske 2 gange om ugen hvis vi havde en maskine selv. Men finder det slet ikke nødvendigt. Med de 2 vaske 1 gang i ugen har jeg nået bunden af vasketøjskurven 

Anmeld

3. november 2013

Tin

Profilbillede for Tin
StineC skriver:

Hvordan får du tid til at vaske op til 6 gange om dagen?? Ville ikke føle jeg fik lavet andet end vasketøj hvis jeg skulle have gang i så mange vaske hver dag

Det er også det første jeg gør om morgenen og det sidste jeg ordner inden jeg går i seng. Og så noget som mudret overtøj bliver oftest kun skyllet i vaskemaskinen, idrætstøj mv får kun en kort vask de fleste gange, sengetøj mv kun 60gr, den er hurtigere end 95gr. Men det er helt klart værst om vinteren, især fordi mine vådliggere er drenge, og de har oftere uheld,hvis de har været kolde iløbet af dagen.

Strømper.......det er et kapitel for sig. Oftest vasker jeg dem alene i 1 samlet vask, for ellers bliver de væk, og kassen med enlige strømper vokser med lynets hast.

Vi slider hårdt på vaskemaskinen og derfor gik vi sidst hen og ofrede lidt mere og fik en 8kg maskine...og det har jeg bestemt ikke fortrudt. Men som sagt....jeg hader at jeg ikklke kan glemme alt om vasketøj bare en enkel dag :-D

Anmeld

3. november 2013

Frk. Himmelblå

AnneMaria skriver:

Er nysgerrig... Vi er to voksne og et barn, og jeg sætter nok omkring 3-4 vask i gang om ugen. Tror godt at jeg kunne spare lidt, hvis jeg tog mig sammen - som jeg skal til nu!

2-3 om dagen. Vi er 2 voksne og 2 børn. Det ene barn bruger ble, så det genererer jo en del stofbleer fra puslepladsen. Desuden bruger vi megen uld og silke plus selvfølgelig alm. Kulørt og hvid vask. Synes altid maskinen kører...

Anmeld

3. november 2013

StineC

Tin skriver:

Det er også det første jeg gør om morgenen og det sidste jeg ordner inden jeg går i seng. Og så noget som mudret overtøj bliver oftest kun skyllet i vaskemaskinen, idrætstøj mv får kun en kort vask de fleste gange, sengetøj mv kun 60gr, den er hurtigere end 95gr. Men det er helt klart værst om vinteren, især fordi mine vådliggere er drenge, og de har oftere uheld,hvis de har været kolde iløbet af dagen.

Strømper.......det er et kapitel for sig. Oftest vasker jeg dem alene i 1 samlet vask, for ellers bliver de væk, og kassen med enlige strømper vokser med lynets hast.

Vi slider hårdt på vaskemaskinen og derfor gik vi sidst hen og ofrede lidt mere og fik en 8kg maskine...og det har jeg bestemt ikke fortrudt. Men som sagt....jeg hader at jeg ikklke kan glemme alt om vasketøj bare en enkel dag :-D

Haha det med strømper kender jeg alt for godt.. hvor pokker bliver de af??

Anmeld

3. november 2013

Koen.

1 voksen og 2 børn og vi vasker minimum 1 gangen om dagen.

Anmeld

3. november 2013

Nea85

AnneMaria skriver:

tænker over om der er nogen der har nået at se bunden af deres vaskekurv... ? Jeg har sgu aldrig!!

Jeg ser den hver anden lørdag, da vi vasker ALT der
Og så bliver der vasket 1-2 maskiner i ugens løb

Anmeld

3. november 2013

AnneMaria

Nea85 skriver:

Jeg ser den hver anden lørdag, da vi vasker ALT der
Og så bliver der vasket 1-2 maskiner i ugens løb

jeg syntes aldrig at jeg har set min... hvis jeg har sat mig for at jeg skal se bunden og sortere alt i bunker klar til at blive vasket, ender det bare med at ligeså snart hvidt er i gang i maskinen, bliver noget af vores hvide tøj beskidt som vi har på... og så er det jo bare wupti i med tøj igen... så måske når jeg lige at se den i to sekunder.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.