Hvor tit er jeres vaskemaskine i gang om ugen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2013

AnneMaria

Bell'star skriver:

Vores er i hvert fald igang en gang om dagen i gennemsnit.. Og her er vi også to voksne og et barn (utroligt hvor meget en dreng på 2 måneder kan svine på en dag)��

Ja mit barn er 1 år.. og tænker også bare "hold da fast hvor de kan svine"... hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
AnneMaria skriver:

Er nysgerrig... Vi er to voksne og et barn, og jeg sætter nok omkring 3-4 vask i gang om ugen. Tror godt at jeg kunne spare lidt, hvis jeg tog mig sammen - som jeg skal til nu!

4maskiner om ugen nogen gange 5.

Anmeld

2. november 2013

Bell'star

AnneMaria skriver:

Ja mit barn er 1 år.. og tænker også bare "hold da fast hvor de kan svine"... hehe...

Præcis, de kan virkelig holde gang i vaskemaskinen, og sørge for at man aldrig keder sig- de skal nok sørge for, at der altid lige kan sættes en vask over, hvis man mod forventning skulle få et lille hul i dagenS program..

Anmeld

2. november 2013

LinLin

Månsson skriver:

Jah men vi skifter ofte sengetøj, og Lillefyren har det med at skide sig selv helt op i nakken, arbejdstøj osv ja så rander det op

det gør mine heldigvis ikke længere

Vi er endda der nu hvor den yngste NOGLE dage kan bruge sine bukser dagen efter

Anmeld

2. november 2013

L&V

LinLin skriver:

det gør mine heldigvis ikke længere

Vi er endda der nu hvor den yngste NOGLE dage kan bruge sine bukser dagen efter

Åh den tid glæder jeg mig godt nok til.. Tror Vikor køre på 5body idag og laura på 2sæt tøj

Anmeld

2. november 2013

NessaXenia

1-2 fulde maskiner dagligt

Anmeld

2. november 2013

Chris86

Minimum en gang pr dag i gennemsnit, tror jeg...
Bla. Bliver kærestens arbejdstøj vasket en gang om ugen UDEN andet tøj og uld for sig selv en bette kort vask...
Og så er der udendørstøj HViS tøsen har leget med mudder

Anmeld

2. november 2013

LinLin

Chris86 skriver:

Minimum en gang pr dag i gennemsnit, tror jeg...
Bla. Bliver kærestens arbejdstøj vasket en gang om ugen UDEN andet tøj og uld for sig selv en bette kort vask...
Og så er der udendørstøj HViS tøsen har leget med mudder

Bare af nysgerrighed: vasker du det hver gang der er mudder på??

Anmeld

2. november 2013

Victoria2013

Vi er også 2 voksne og 1 barn (baby) og vil tro vi vasker i hvert fald 6 vaske om ugen, nogle gange 7

2 med voksentøj (mørkt og lyst) samt én 60 graders med håndklæder/viskestykker osv... nogle gange bliver en af dem med tøj splittet op i 2 hvis der er meget.

2 med babytøj (tøj der kan tåle tørretumbler og tøj der ikke kan) samt én med stofbleer/babyhåndklæder... 

Anmeld

2. november 2013

Mother-love

AnneMaria skriver:

Er nysgerrig... Vi er to voksne og et barn, og jeg sætter nok omkring 3-4 vask i gang om ugen. Tror godt at jeg kunne spare lidt, hvis jeg tog mig sammen - som jeg skal til nu!

Vores kører normalt en 3 gange om ugen andre gange kører den hver dag. Det kommer lidt an på om der skal vaskes jakker, tæpper og andet udover sengetøj og vores tøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.