Hvor tit er jeres vaskemaskine i gang om ugen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2013

StineC

Skal ned i vaskekælderen hvor der kun er én maskine til 12 lejligheder. Det er altså først til mølle, så jeg snupper gerne hver mandag formiddag hvor jeg kører en farvet vask og en hvid vask. Så 2 vaske 1 gang om ugen til 2 voksne. Men er godt klar over at det nok ikke kommer til at række helt når prinsessen melder sin ankomst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2013

De3Guldklumper

AnneMaria skriver:

Er nysgerrig... Vi er to voksne og et barn, og jeg sætter nok omkring 3-4 vask i gang om ugen. Tror godt at jeg kunne spare lidt, hvis jeg tog mig sammen - som jeg skal til nu!

Puha - vi er 2 voksne og 2 børn 6 og 4 år.

Tror min maskine køre 5-10 gange om ugen.

Anmeld

2. november 2013

Nea85

Vi har ikke vaskemaskine selv, men vasker på vaskeri i kælderen. Vi vasker stort hver 14. dag, hvor vi har 5-6 store maskiner. 1*90 grader, 2*60 grader og 2-3*40 grader).
Derudover vasker vi 1-2 maskiner i ugens løb

Vi er forresten 2 voksne og et barn på 2½

Anmeld

2. november 2013

Tip!

Jeg tror vi er oppe på 6 maskiner om ugen.. 

3-4 maskiner kulørt, 1-2 koge og så om fredagen når sønnikes regntøj og termotøj kommer med hjem, så vasker jeg i bund.. 

Jeg bruger sjældent tørretumbler, selvom vi har det, da jeg har plads til stativer på vores kontor. 

Vi er en voksen og et barn. 

Anmeld

2. november 2013

*Pingvinen*

Puhha vil helst ikke regne ud på ugebasis, men der ligger vi nok på mellem 14-21 maskiner.. Har nemlig mellem 2-3 maskiner om dagen. Men vi er også 5 pers i familien. Mor, far og 3 drenge på 9, 14 og 15 år. Ja og hund, som også får vasket tæpper engang imellem.

Anmeld

2. november 2013

trunte89

Jeg vasker 4- 5 maskiner hver 14. Dag (sengetøj, kogevask, lys, mørk og nogle gange en med overtøj eller dyne mm)

Vi er 1 voksen og 1 barn.

Anmeld

2. november 2013

lycly

AnneMaria skriver:

Er nysgerrig... Vi er to voksne og et barn, og jeg sætter nok omkring 3-4 vask i gang om ugen. Tror godt at jeg kunne spare lidt, hvis jeg tog mig sammen - som jeg skal til nu!

Vi er 2 voksne og 2 børn og jeg vasker tøj hver anden dag. Men det er kun fordi jeg er på barsel. Når jeg arbejder vasker jeg kun i weekenden, og så vasker jeg 3 maskiner

Anmeld

2. november 2013

esioul

AnneMaria skriver:

2 voksne og 3 maskiner om ugen.

Vi har meget sportstøj og det skal vaskes med det samme

Anmeld

2. november 2013

salix

vi er 2 voksende og 3 børn på 11,9 og 7 der alle er meget aktive med sport vi vasker mindst en maskine om dagen

Anmeld

2. november 2013

Rockertand

1 voksen på fuldtid, manden hjemme i weekenden, 3 børn under 7 år - minimum 2 vaske om dagen.

Hvor har jeg ondt af jer, der er tvunget i vaskekælder, kan godt huske det fra min studietid, mareridt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.