Puha for en omgang til din mand.
Jamen her er det mig der står op med Lilje. Manden møder allerede kl 6 i Kolding, så han skal op længe før os.
Det er mig der sørger for Lilje om morgenen, morgenmad, tøj, aflevering (selv i en snestorm når ungen holder hårdt på hun skal i dp)
Jeg går pt hjemme, så det er mig der holder hus. Ofte er det mig der henter også, en gang i mellem henter han, det kommer an på hvornår han er hjemme.
Aftensmad, det kommer an på så meget. Oftest laver manden mad, jeg er total ideforladt til sådan noget, og manden hader det rod jeg laver i køkkenet når jeg laver mad.
bad, der vil hun oftest med far i brusebad, eller hygge og lege i badekar. Badekar er også bedst hvis enten far eller mor hopper med i 
Oftest rydder den ene af mens den anden snupper bad med Lilje, og alt afhængig af tid, så er det afrydder som også børster tænder på Lilje, og den som har snuppet bad med hende putter... Så er alle klar.
I weekenden er det ren rutine at en står op lørdag med hende, og den anden søndag. Så kan vi begge få en dag vi kan sove længe i
Anmeld