Hej kvinder og mænd
Jeg er så uheldig at min kæreste har været ramt først af en svær depression og derefter nu har udviklet kronisk psoriasisgigt i mange led i hele kroppen og har rigtig ondt - det her har jo betydet at vi faktisk aldrig har fundet vores "plads" i forhold til at få en familie med et barn til at fungeret i hverdagen. Jeg ku derfor godt tænke mig at høre lidt om hvordan jeres hverdag ser ud med et eller flere børn. Hvem gør hvad? Og hvorfor? Hvem står op med ungerne om morgenen? Hvem laver mad, finder og giver tøj på, hvad med aflevering og afhentning? Gymnastik eller andre aktiviteter for børnene og for jer? Hvad med aftensmad og hygge og putning? Rengøring og oprydning? Hvordan fungerer et normalt forhold?
Håber i kan hjælpe mig lidt på vej her :-)
Først får du et stort kram
Det kan bestemt ikke være nemt for jer 
Jeg tror ikke man kan definere hvad et normalt forhold er, det kommer an på så mange faktorer.
Herhjemme har vi et barn, og vi deles om opgaverne.
Min kæreste afleverer datteren i dagpleje, da det passer bedst. Jeg tager tidligere hjemmefra, så hvis han afleverer, kan hun få lov at være hjemme en halv time ekstra. Afhentning sker, alt efter hvem der har først fri.
Jeg vælger tøj/lægger tøj frem. Det er en opgave jeg har påtaget mig, da jeg er lidt perfektionistisk, og ikke kan have, når tøjet ikke matcher/ser sløset ud.
Da jeg skal stå tidligst op, er det som oftest mig, der er vågen når hun vågner, men til gengæld er det næsten altid kæresten der står op med hende i weekenden. Han laver også morgenmad til hende næsten hver dag.
Indkøb står jeg for, da jeg helst køber for en uge ad gangen, og det kan tage en hel dag for kæresten at gå på indkøb med en seddel
Men hvis vi mangler mælk, er han hurtig ud af døren 
Jeg står næsten altid for aftensmaden, fordi jeg bedre kan finde ud af det, men vi har en aftale om, at den der ikke laver aftensmad, tager opvasken.
Leg, badning, putning osv. deles vi om, sådan som det nu passer, og det bliver som oftest ca. 50/50.
Jeg ordner vasketøjet, han lægger det sammen 
Han støvsuger og vasker gulve, jeg har toiletopgaven 
Han er handymanden, så han får lov til at gøre alle de opgaver 
Det var det jeg lige kunne huske...