Maja84 skriver:
Hvordan havde i reageret ??
Havde begge unger i vognen den mindste i det der sæde og den ældste i selve vognen, jeg har aldrig hørt om et barn falde ud af en indkøbsvogn
Jeg står ved de der kød bokse og skal have lever og spæk, min søn rejser sig og jeg beder ham sætte sig hvilket han gør men han rejser sig igen hvor jeg igen beder ham sætte sig, han vil jo gerne se hvad mor laver
En dame kommer hen og følgende samtale finder sted:
Damen: er du klar over at de kan falde ud af vognen og slå sig?
Mig lettere paf: ehm nej øh ( ved ik helt hvad jeg skal sige)
Damen: er du klar over hvor galt afsted og kvæstede de kan blive og har du nogensinde hørt hvordan det lyder når de smasker ned i gulvet især med hovedet først
Fik det helt dårligt og valgte der bare at gå
Havde hun bare pænt sagt at børnene kan risikere at falde ud, var det en anden snak, men det her var faktisk grænseoverskridende. Selv har jeg aldrig hørt om nogle eller set børn falde ud til trods for jeg ofte Serbien lave vilde krumspring i de vogne og selv større børn hoppe i dem, hvilken mine ikke fik lov til
Min ældste er kun 2.5 
Egentlig burde hun bare blande sig uden om. Jeg har selv arbejdet i supermarked, og har set børn falde ud og vognen vælte med de små i.
og sidst jeg var i storcenteret i Kolding, var der en lille pige der stod på hovedet ud af en vogn, og hun græd så meget, at der til sidst ingen lyd kom, pyyyh fik det skidt.
Så det kan altså ske.
Ps, min søn får også lov at sidde nede i vognen, selvom jeg hørt og set dette
Jeg går bare aldrig fra vognen.
Anmeld