Blev irettesat i Føtex- hvordan havde i reageret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2013

bøllen

twinny skriver:

Sikke da noget underligt noget. 

Udover det, så er næsten alle madvarer pakket ind, vognene står ude i alt slags vejr og der ligger tit gamle blade fra noget grønt eller lign i vognene.  Så det er sku ikk noget der får mit pis i kog.  

Hilsen en der har to drenge på 2, som ikke begge kan sidde på sædet. Hvad gør man så?

Kører med 2 vogne eller lade være med at handle 

ej Sorry det var sagt i sjovt

min ene unge sidder sku i vognen . Har ikke tænkt på det som vildt ulækkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2013

twinny

bøllen skriver:

Kører med 2 vogne eller lade være med at handle 

ej Sorry det var sagt i sjovt

min ene unge sidder sku i vognen . Har ikke tænkt på det som vildt ulækkert

Hahah... Ja, så bliver personalet nok pænt træt af mig i længden med alt det jeg river nedfra hylderne eller så må jeg bare hjemmedyrke alt ting. Tror min nabo bliver glad, hvis jeg har en ko og et par svin gående rundt i haven.

Synes jeg nu heller ikke. ikke mere end alle de ting der er i vognen  forvejen.

Anmeld

29. oktober 2013

bøllen

twinny skriver:

Hahah... Ja, så bliver personalet nok pænt træt af mig i længden med alt det jeg river nedfra hylderne eller så må jeg bare hjemmedyrke alt ting. Tror min nabo bliver glad, hvis jeg har en ko og et par svin gående rundt i haven.

Synes jeg nu heller ikke. ikke mere end alle de ting der er i vognen  forvejen.

Pyt med det , bare du ikke griser i vognen

de blå badefutter fra svømmehallen må være løsningen. 

Anmeld

29. oktober 2013

twinny

bøllen skriver:

Pyt med det , bare du ikke griser i vognen

de blå badefutter fra svømmehallen må være løsningen. 

haha. jaaaah

Anmeld

29. oktober 2013

Lilje82

Maja84 skriver:

Hvordan havde i reageret ??

Havde begge unger i vognen den mindste i det der sæde og den ældste i selve vognen, jeg har aldrig hørt om et barn falde ud af en indkøbsvogn

Jeg står ved de der kød bokse og skal have lever og spæk, min søn rejser sig og jeg beder ham sætte sig hvilket han gør men han rejser sig igen hvor jeg igen beder ham sætte sig, han vil jo gerne se hvad mor laver

En dame kommer hen og følgende samtale finder sted:

Damen: er du klar over at de kan falde ud af vognen og slå sig?
Mig lettere paf: ehm nej øh ( ved ik helt hvad jeg skal sige)
Damen: er du klar over hvor galt afsted og kvæstede de kan blive og har du nogensinde hørt hvordan det lyder når de smasker ned i gulvet især med hovedet først

Fik det helt dårligt og valgte der bare at gå

Havde hun bare pænt sagt at børnene kan risikere at falde ud, var det en anden snak, men det her var faktisk grænseoverskridende. Selv har jeg aldrig hørt om nogle eller set børn falde ud til trods for jeg ofte Serbien lave vilde krumspring i de vogne og selv større børn hoppe i dem, hvilken mine ikke fik lov til

Min ældste er kun 2.5

Egentlig burde hun bare blande sig uden om. Jeg har selv arbejdet i supermarked, og har set børn falde ud og vognen vælte med de små i. 

og sidst jeg var i storcenteret i Kolding, var der en lille pige der stod på hovedet ud af en vogn, og hun græd så meget, at der til sidst ingen lyd kom, pyyyh fik det skidt. 

Så det kan altså ske. 

Ps, min søn får også lov at sidde nede i vognen, selvom jeg hørt og set dette  Jeg går bare aldrig fra vognen. 

Anmeld

29. oktober 2013

mor2011_

ej nu bliver her snakket om hygiejne  i vognen kommer kød sammen med kartoffler og andre grønsager med jord på og så kommer vi brød lige ved siden og alle andre ting så tro ikke at barnet i vognen er mere"farlig" end kød jord og geønsager lige ved sidenaf hianden  

Anmeld

29. oktober 2013

Anonym101

Jeg havde sagt til hende:

"Jeg ikke vil tage i mod råd fra en der åbenbart ved hvordan det lyder når et barns hoved ligefrem smasker ned i jorden. Føj" og så var jeg gået.

Anmeld

29. oktober 2013

Kløver

Lilje82 skriver:

Egentlig burde hun bare blande sig uden om. Jeg har selv arbejdet i supermarked, og har set børn falde ud og vognen vælte med de små i. 

og sidst jeg var i storcenteret i Kolding, var der en lille pige der stod på hovedet ud af en vogn, og hun græd så meget, at der til sidst ingen lyd kom, pyyyh fik det skidt. 

Så det kan altså ske. 

Ps, min søn får også lov at sidde nede i vognen, selvom jeg hørt og set dette  Jeg går bare aldrig fra vognen. 

Jeg kunne heller aldrig drømme om at gå fra vognen, de. Stod tæt op af mig selvfølgelig kan det ske, men gælder jo om at passe på som med så meget andet

Anmeld

30. oktober 2013

Nadia&Daniel

Maja84 skriver:

Hvordan havde i reageret ??

Havde begge unger i vognen den mindste i det der sæde og den ældste i selve vognen, jeg har aldrig hørt om et barn falde ud af en indkøbsvogn

Jeg står ved de der kød bokse og skal have lever og spæk, min søn rejser sig og jeg beder ham sætte sig hvilket han gør men han rejser sig igen hvor jeg igen beder ham sætte sig, han vil jo gerne se hvad mor laver

En dame kommer hen og følgende samtale finder sted:

Damen: er du klar over at de kan falde ud af vognen og slå sig?
Mig lettere paf: ehm nej øh ( ved ik helt hvad jeg skal sige)
Damen: er du klar over hvor galt afsted og kvæstede de kan blive og har du nogensinde hørt hvordan det lyder når de smasker ned i gulvet især med hovedet først

Fik det helt dårligt og valgte der bare at gå

Havde hun bare pænt sagt at børnene kan risikere at falde ud, var det en anden snak, men det her var faktisk grænseoverskridende. Selv har jeg aldrig hørt om nogle eller set børn falde ud til trods for jeg ofte Serbien lave vilde krumspring i de vogne og selv større børn hoppe i dem, hvilken mine ikke fik lov til

Min ældste er kun 2.5

Dumme ælling !!!  Kan godt følge hende i det med ulykker - men men men, nogle kampe skal man ikke tage med forældrene - det kommer slet ikke hende ved..

Til ts: 

Hilsen en hvis datter GERNE må sidde i vognen 

Anmeld

30. oktober 2013

Kløver

Nadia&Daniel skriver:

Dumme ælling !!!  Kan godt følge hende i det med ulykker - men men men, nogle kampe skal man ikke tage med forældrene - det kommer slet ikke hende ved..

Til ts: 

Hilsen en hvis datter GERNE må sidde i vognen 

Kan sagtens følge hende, men hun gik over grænsen, for mig ihvertfald men hun rendte selv rundt i sådan en gul sikkerhedsvest over jakken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.