Blev irettesat i Føtex- hvordan havde i reageret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2013

Kløver

Monski skriver:

'Amen helt ærligt altså, nogle mennesker kunne hun ikke sige det pænt?
- i Værløse hvor jeg bor går der en ældre dame rundt og RÅBER hvis hun ser et barn med sut "er du klar over hvor mange kemikalier der er i sutter - elsk dog dit barn" osv osv altså kan folk ikke bare blande sig udenom ..

Det var da også noget at råbe, hun må have en skrue løs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2013

Christabelle

Synes helt sikkert hun skulle have sagt det på en anden måde.
Når det så er sagt; jeg har set et barn på omkring 2-3 år stå på hovedet ud over sådan en vogn. Fy føj hvor var det ubehageligt så kan til dels godt forstå hendes bekymring. Den skulle da bare virkelig have været serveret på en helt anden måde. Hun skal da heller ikke blande sig når du jo havde sagt til ham han skulle sætte sig ned. Så var den jo lige som klaret

Anmeld

29. oktober 2013

lycly

Jeg synes hun var alt for grov, og hendes sidste kommentar var total upassende. Når det så er sagt, så må jeg give hende ret. Jeg har haft min datter oppe i vognen og hvis hun bliver ved med at rejse sig, så kommer hun ned og gå, for det stresser mig at jeg ikke kan vende ryggen til hende, af frygt for at hun skal falde ud.

Desuden tager jeg altid skoene af hende, for som andre også nævner er det mega uhygiejnisk og jeg arbejder i øvrigt selv i en Føtex

Anmeld

29. oktober 2013

helle85

twinny skriver:

Hehe. Så må de lave tvillinge indkøbsvogne. 

så skal de hvis også lave størrer butikker for det er da ikke let at komme rundt med en tvillinge klapvogn i alle butikker(eller sådan var det da mine var små )

Anmeld

29. oktober 2013

twinny

helle85 skriver:

så skal de hvis også lave størrer butikker for det er da ikke let at komme rundt med en tvillinge klapvogn i alle butikker(eller sådan var det da mine var små )

Ja det skal os bare gøre. Haha

nej som jeg siger verden er bare ikke bygget til en tvillingevogn.

Anmeld

29. oktober 2013

helle85

twinny skriver:

Ja det skal os bare gøre. Haha

nej som jeg siger verden er bare ikke bygget til en tvillingevogn.

nej de tænker ikke altid så langt nå de laver de forskellige ting

Anmeld

29. oktober 2013

Laulund87

Maja84 skriver:

Bare jeg havde men blev simpelthen for chokeret og overrumplet, havde det helt skidt bagefter

Det kan jeg godt forestille mig, hvorfor kan nogle mennesker ikke bare passe sig selv

Anmeld

29. oktober 2013

TNBC

Maja84 skriver:

Det har jeg aldrig hørt hvor skal man sætte dem hvis de ikke må stå i vognen og hvad med sætte med jord, som ofte ligger ude og poserne med kul

jeg ved ikke hvad de tænker. men der er ikke nogen der er blevet syge af det endnu. jeg har også haft børn oppe i vognen. det er nok derfor at de lavede de der biler, med kurv ovenpå..
jeg så en dreng der sad i den der er beregnet til børn, han rejste sig sku da op og kunne også være faldet ud. så er de jo heller ikke sikre.

Anmeld

29. oktober 2013

Lenats31

Virkelig grænseoverskridende synes jeg. Hun ville dælme få travlt hvis hun handlede i Bilka her i Næstved.

Hun burde have holdt sin mund.

jeg ville have fundet noget på hende - så godt kender jeg mig selv. jeg havde ikke holdt mund

Anmeld

29. oktober 2013

Kløver

LuLy skriver:

Jeg synes hun var alt for grov, og hendes sidste kommentar var total upassende. Når det så er sagt, så må jeg give hende ret. Jeg har haft min datter oppe i vognen og hvis hun bliver ved med at rejse sig, så kommer hun ned og gå, for det stresser mig at jeg ikke kan vende ryggen til hende, af frygt for at hun skal falde ud.

Desuden tager jeg altid skoene af hende, for som andre også nævner er det mega uhygiejnisk og jeg arbejder i øvrigt selv i en Føtex

Vi er enige i at ha. Ikke må stå i vognen, men var på sagen og han skal lige lære det og det meste af tiden sad han pænt og satte sig også så snart jeg sagde det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.