Blev irettesat i Føtex- hvordan havde i reageret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2013

Kløver

C-Dog skriver:

Jeg har engang grebet en lille to års krabat der lige tog den med hovedet først imens moren blandede frugt. Og hun sagde ikke engang tak selv om jeg var højgravid og næsten brækkede ryggen ;-) men Fakta er, at det kan gå meget galt på et øjeblik, måske hende du mødte havde nerverne uden på tøjet fordi det er sket for hende og hun ønsker nogle havde rusket hende? Altså barnehovede og stengulv er jo bare en dårlig blanding. Vi sætter ikke vores op i vognen, mest fordi de nægter og det er nemmere de bare går :-D men hvis vi nu gjorde og havde fået en bemærkning med på vejen er jeg nok typen der udbryder noget dumt og uuintelligent som 'orrk han har sin fars tykke hovede, så vi klare os, Tak' hvor imod hvis det var sagt lidt mere neutralt så ville jeg nok ta Det til mig og svare at Tak for opmærksomheden men hvis jeg følte jeg ikke har styr på mit barn ville han ikke få lov at sidde der, så ingen grund til bekymring.

Jeg kan sagtens se det kan være farligt, er der meget der kan og havde netop ikke sat ham i vognen hvis jeg skulle have mere end de 4 ting, tager dem aldrig med på storkøb , men havde handlet inden og der var desværre udsolgt i den anden Føtex blev desværre for overrumplet til at sige en smart kommentar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2013

Kløver

Mettefpigen skriver:

Jaa hun kunne have sagt det på en pænere måde, men må give hende ret.... der kan ske mange ulykker når de er oppe i vognen....

Det er vi ikke uenige om, men det var måden og samtidig havde jeg jo øje på dem og bad han sætte sig når han rejste sig.
Jeg går jo heller ikke ned til en familie ved stranden hvor barnet løber og leger i vandkanten og siger : nu skal i passe på barnet ikke løber for langt ud, så kan barnet jo drukne eller komme slemt til skade, har du hørt hvordan det lyder når et barn drukner? Der er jo mange farlige ting i denne verden

Anmeld

29. oktober 2013

Kløver

twinny skriver:

Sikke da noget underligt noget. 

Udover det, så er næsten alle madvarer pakket ind, vognene står ude i alt slags vejr og der ligger tit gamle blade fra noget grønt eller lign i vognene.  Så det er sku ikk noget der får mit pis i kog.  

Hilsen en der har to drenge på 2, som ikke begge kan sidde på sædet. Hvad gør man så?

Enig vi har samme problematik nu er det ikke tvillinger men pseudotvillinger

Anmeld

29. oktober 2013

Kløver

Stumpen skriver:

Vi kom engang gående udenfor bilka med vores datter på dengang ca 3 år.. Hun står henne i enden og pludselig støder min kæreste vognen i od noget så datteren falder ud! denne dag gik jeg så heldigvis halv foran så jeg når at gribe hende... Fuck et chok!! Siden har vores børn skulle sidde ned når de er i vognen.. 

har aldrig tænkt på at det er uhygiejnisk - det der ikke er pakket ind putter i poser... 

Jeg bad ham også konsekvent om at sætte sig hver gang han rejste sig så han har nu aldrig fået lov at stå op i vognen

Anmeld

29. oktober 2013

twinny

Maja84 skriver:

Enig vi har samme problematik nu er det ikke tvillinger men pseudotvillinger

Hehe. Så må de lave tvillinge indkøbsvogne. 

Anmeld

29. oktober 2013

Kløver

Laulund87 skriver:

Jeg tænker godt nok ikke på hygiejnen. Som andre nævner, hvad med blomster osv?

Her sidder Maria en gang imellem i vognen og det er heldigvis ikke et problem i Rema1000. Hvis der var en der havde sagt sådan til mig havde jeg bedt hende passe sig selv

Bare jeg havde men blev simpelthen for chokeret og overrumplet, havde det helt skidt bagefter

Anmeld

29. oktober 2013

Monski

Maja84 skriver:

Hvordan havde i reageret ??

Havde begge unger i vognen den mindste i det der sæde og den ældste i selve vognen, jeg har aldrig hørt om et barn falde ud af en indkøbsvogn

Jeg står ved de der kød bokse og skal have lever og spæk, min søn rejser sig og jeg beder ham sætte sig hvilket han gør men han rejser sig igen hvor jeg igen beder ham sætte sig, han vil jo gerne se hvad mor laver

En dame kommer hen og følgende samtale finder sted:

Damen: er du klar over at de kan falde ud af vognen og slå sig?
Mig lettere paf: ehm nej øh ( ved ik helt hvad jeg skal sige)
Damen: er du klar over hvor galt afsted og kvæstede de kan blive og har du nogensinde hørt hvordan det lyder når de smasker ned i gulvet især med hovedet først

Fik det helt dårligt og valgte der bare at gå

Havde hun bare pænt sagt at børnene kan risikere at falde ud, var det en anden snak, men det her var faktisk grænseoverskridende. Selv har jeg aldrig hørt om nogle eller set børn falde ud til trods for jeg ofte Serbien lave vilde krumspring i de vogne og selv større børn hoppe i dem, hvilken mine ikke fik lov til

Min ældste er kun 2.5

'Amen helt ærligt altså, nogle mennesker kunne hun ikke sige det pænt?
- i Værløse hvor jeg bor går der en ældre dame rundt og RÅBER hvis hun ser et barn med sut "er du klar over hvor mange kemikalier der er i sutter - elsk dog dit barn" osv osv altså kan folk ikke bare blande sig udenom ..

Anmeld

29. oktober 2013

Kløver

Yurie skriver:

Jeg fik faktisk en gang at vide at jeg ikke måtte sætte blomster hvor der blev sat madvarer.

Det har jeg aldrig hørt hvor skal man sætte dem hvis de ikke må stå i vognen og hvad med sætte med jord, som ofte ligger ude og poserne med kul

Anmeld

29. oktober 2013

Kløver

twinny skriver:

Hehe. Så må de lave tvillinge indkøbsvogne. 

De har i Kvickly men kun til helt små babyer

Anmeld

29. oktober 2013

MorTil4<3

Mor og meget mere skriver:

Selvfølgelig kunne hun sige det på en pæn måde, men hun har ret. Der kommer faktisk en del børn til skade ved fald fra indkøbsvogne - og derudover er det  ikke tilladt at have børn i selve vognen i hvert fald i Coops butikker pga. hygiejne: 

" Nej tak til beskidte sko i indkøbsvognen
{ inger b. kristensen · aarhus }
Jeg undrer mig over, at forældre sætter deres børn i indkøbsvognene med
de sko, børnene har gået i på gaden mellem spytklatter og hundelorte.
Den næste kunde lægger sine varer i indkøbsvognen og til slut varen i sit
køleskab. Føj!
Jeg kunne ønske mig, at forretningerne ville gøre opmærksom på, at børn
med sko ikke hører til i indkøbsvognen.

Svar fra Karin Frøidt, kvalitetschef, Coop Danmark:
Vi er helt enige med dig i, at det er meget uhygiejnisk, hvis børn placeres
nede i indkøbsvognene. Indkøbsvognene er indrettet med en klap, som
kan slås ud som et lille sæde, således at et lille barn kan placeres med
fødderne uden for selve vognen, og det er den eneste måde, børn må
være i indkøbsvogne. Lidt større børn kan ikke sidde på det lille sæde,
men de må ikke placeres nede i vognene, da deres fodtøj kan forurene
vognen, som udelukkende er beregnet til varer.
I rigtig mange af vores butikker har vi små indkøbsvogne, som de lidt
større børn ofte synes, at det er sjovt selv at køre rundt med.
Det kan være svært for butikspersonalet at holde øje med, hvad alle
kunder placerer i vognene, men vi vil gøre butikkerne opmærksomme på,
at vognene kun må anvendes som beregnet, og at personalet høfligt skal
tale med kunder, som anvender vognene uhensigtsmæssigt"

den passer ikke . .

jeg handler glædeligt i både Fakta, Kvikly, Super Brugsen og der er mine unger ALTID i vognene

så det passer ikke ..

og for en god ordens skyld, jeg har selv både arbejdet i Fakta såvel som en Super Brugs

og børn i vognene, med glæde velkommen

og især fordi vi selv bruger vognene til vare og mange andre ting
sååå de bliver skam lige beskidte alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.