Blev irettesat i Føtex- hvordan havde i reageret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2013

Mettefpigen

Jaa hun kunne have sagt det på en pænere måde, men må give hende ret.... der kan ske mange ulykker når de er oppe i vognen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2013

twinny

Sikke da noget underligt noget. 

Udover det, så er næsten alle madvarer pakket ind, vognene står ude i alt slags vejr og der ligger tit gamle blade fra noget grønt eller lign i vognene.  Så det er sku ikk noget der får mit pis i kog.  

Hilsen en der har to drenge på 2, som ikke begge kan sidde på sædet. Hvad gør man så?

Anmeld

29. oktober 2013

Mi&Mi

M&J87 skriver:

Jeg HADER når folk sætter børn i vognen på den måde, fordi det er der jeg har mine madvarer! Børn har beskidte fødder og det hører ikke hjemme der. Hvis de ikke kan være der hvor meningen er, må de bare gå!! 

Hvad så med blomster? Der er da mange kunder der sætter blomster med jord i deres vogn og det skal vel heller ikke i maden.

De fleste madvarer er i øvrigt også pakket ind.
MEN kan også hilse og sige at mælkekartoner, dåser osv heller ikke er rene.

hilsen en der får MEGET beskidte fingre når hun fylder varer op på sin arbejdsplads.

Anmeld

29. oktober 2013

Stumpen

Vi kom engang gående udenfor bilka med vores datter på dengang ca 3 år.. Hun står henne i enden og pludselig støder min kæreste vognen i od noget så datteren falder ud! denne dag gik jeg så heldigvis halv foran så jeg når at gribe hende... Fuck et chok!! Siden har vores børn skulle sidde ned når de er i vognen.. 

har aldrig tænkt på at det er uhygiejnisk - det der ikke er pakket ind putter i poser... 

Anmeld

29. oktober 2013

LMX

Jeg havde pænt bedt damen om at klappe kaje og passe sig selv..

Anmeld

29. oktober 2013

Kløver

M&J87 skriver:

Jeg HADER når folk sætter børn i vognen på den måde, fordi det er der jeg har mine madvarer! Børn har beskidte fødder og det hører ikke hjemme der. Hvis de ikke kan være der hvor meningen er, må de bare gå!! 

Nu er det ikke det indlægget handler om, og nu har jeg så 2 børn

Hvis du vil diskutere hygiejnen i en indkøbsvogn må du oprette en debat om det emne

Anmeld

29. oktober 2013

Laulund87

Jeg tænker godt nok ikke på hygiejnen. Som andre nævner, hvad med blomster osv?

Her sidder Maria en gang imellem i vognen og det er heldigvis ikke et problem i Rema1000. Hvis der var en der havde sagt sådan til mig havde jeg bedt hende passe sig selv

Anmeld

29. oktober 2013

Kløver

Nihell skriver:

Er helt chokeret over hun spørger om du godt er klar over hvordan det lyder :-0 Hun må da være godt gal i hovedet. Kan hun på ingen måde tillade sig at sige, og specielt ikke foran dine børn.

Blev også meget paf

Anmeld

29. oktober 2013

TNBC

Mi&Mi skriver:

Hvad så med blomster? Der er da mange kunder der sætter blomster med jord i deres vogn og det skal vel heller ikke i maden.

De fleste madvarer er i øvrigt også pakket ind.
MEN kan også hilse og sige at mælkekartoner, dåser osv heller ikke er rene.

hilsen en der får MEGET beskidte fingre når hun fylder varer op på sin arbejdsplads.

Jeg fik faktisk en gang at vide at jeg ikke måtte sætte blomster hvor der blev sat madvarer.

Anmeld

29. oktober 2013

Kløver

VIPpigen skriver:

Ej for en kommentar. Jamen tak for oplysningen da. Jeg sætter da også ofte vores derop, specielt fordi jeg selv husker at efter 2 min sov benene når man sad i sædet. Min datter brokker sig over det samme, bliver hun sat i sædet, så går der 2 min og hun får ondt i benene. At børnene kan køre med deres egen vogn er også fint, lige indtil de ræser alverdens ting ned, specielt deres dåser/shampoo/bleer/toiletpapir, som de stabler op i diverse gange. Og ofte skal jeg bruge en stor vogn og kan derfor ikke styre når datteren også skal have en vogn.

Min datter har endnu ikke stået på hovedet ned, men får heller ikke lov at stå op, eller for den sags skyld hoppe i vognen. Jeg går heller ikke fra vognen når hun sidder i den , af sikkerhedsmæssige årsager.....

Jeg aner simpelthen ikke hvad jeg ville sige hvis det var mig, tror jeg ville blive helt paff

Som dig får mine ikke lov at stå op og får ham sat ned, jeg kan heller ikke styre at have den ene i sædet. Og den anden ræsende omkring, når jeg ikke vil gå fra en vogn med mine børn i, så jeg gør som du, de få gange de er med ude at handle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.