Blev irettesat i Føtex- hvordan havde i reageret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2013

Noneother

Både vogne og kurve er fyldt med bakterier i forvejen. Face it. De bliver jo ALDRIG vasket, og der har været i omegnen af en milion varer, kødjuice, støv, blade og fingre på dem i forvejen.

men det var et sidespor.

For mit vedkommende, så tror jeg ikke slet ikke hun havde nået til den 2. absurde sætning hun fyrede af. 
Hun havde helt sikkert fået klar besked på at passe sit eget bord inden hun var nået så langt.

Folk må synes hvad de vil. men så længe mit barn ikke er i umiddelbar fare, så kan de venligst bare at have deres holdninger for dem selv, indtil de bliver spurgt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

Nadia&Daniel

Maja84 skriver:

Kan sagtens følge hende, men hun gik over grænsen, for mig ihvertfald men hun rendte selv rundt i sådan en gul sikkerhedsvest over jakken

Hun gik bestemt også over min grænse - er i chok på dine vejne 

HAHA sikkerhedsvest - godt så 

Anmeld

30. oktober 2013

Dot D

Hun skulle have sagt det på en pæn og rolig måde - hvis hun absolut ville blande sig....

Jeg kan desværre fortælle, at jeg også har hørt den lyd, når et barn falder ud af vognen - det var så desværre min egen. Sophus bukkede sig ud over bagenden og røg i saltomotale smask ned i gulvet, det lød ikke rart. Hold op han græd, da han endelig fik vejret til det. Luften blev banket fuldstændigt ud af ham, da han ramte med nakke og derefter ryg direkte 

Siden den dag har han fået lov at sidde i vognen, jeg er på ret hurtigt, hvis han prøver at rejse sig. Den oplevelse vil jeg ikke have igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.