Ih, altså...jeg har gjort noget....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2009

Stineve

Eva skriver:

Tak...ih, I er sgu så søde...bliver så varm om hjertet...I skulle alle have et kram...
Og tak Elverpige, for de flotte ord...tak...

Det var så lidt Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

Tina2

Eva skriver:

og ved sørme ikke om det er helt åndsvagt, så vil lige høre jeres mening....

Nå, men efter jeg har fortalt om vægttab og operationer osv herinde og kun fået positiv feedback...samtidig med at jeg har været med til at få andre kvinder til at turde tage springet efter de har set mine billeder....så  tænkte jeg at jeg ville fortælle hele min historie...det ville være en slags punktum for mig...farvel til fortiden og goddag og velkommen til fremtiden...endvidere så ville jeg ønske og håbe at jeg kunne være til inspiration for andre.

Nå, men sent i nat sendte jeg en mail, en kort udgave af min historie og nogle billeder og spurgte om bladet ville fortælle min historie...det er kun det ene blad jeg kunne forestille mig at fortælle min historie til og ikke mindst vise mig nøgen eller næsten nøgen(ved det ikke helt endnu...vildt...men jeg (tror) jeg tør...

Nå, men da jeg vågnede alt for tidligt i morges lå der den her mail til mig:

"Kære Eva!

Mange tak for din mail og alle billederne. Tak fordi du skriver ind til os på....

Vi vil meget meget gerne fortælle din historie i ord og billeder. Hvor i landet bor du?

Kan jeg få dit telefonnummer, så vil jeg nemlig få en af vores søde og dygtige journalister til at kontakte dig.

Glæder mig til at se din historie i.... Du vil være en stor hjælp og inspiration for rigtig mange kvinder.

kh "

Er det ikke helt VILDT....og nu er jeg så lidt nervøs..men må bare gøre det...det har jeg brug for...og lyst til...er jeg helt skør eller hvad synes I..kunne I finde på det samme?

Knus Eva

Aiiiiii hvor fedt, Eva!!!!!! Hvor bli'r det bare spændende!!!

Men vil nu også sige at er der nogen som har gjort det godt er det sgu da dig! Netop fordi du har tabt dig KUN ved at omlægge kosten og leve sundere...... Og har haft et så markant vægttab:-)

Det vil jeg glæde mig til at læse:-)

Har fortalt om dig og dit vægttab til flere veninde og de er dybt imponeret (som alle vi andre) :-)

Anmeld

22. juli 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Aiiiiii hvor fedt, Eva!!!!!! Hvor bli'r det bare spændende!!!

Men vil nu også sige at er der nogen som har gjort det godt er det sgu da dig! Netop fordi du har tabt dig KUN ved at omlægge kosten og leve sundere...... Og har haft et så markant vægttab:-)

Det vil jeg glæde mig til at læse:-)

Har fortalt om dig og dit vægttab til flere veninde og de er dybt imponeret (som alle vi andre) :-)

Tak smukke...ja, det er nok meget godt at vise at det kan lykkes....smiler-
Ej, hvor er du sød at du har siddet og fortalt det...har du vist de der billeder, for det må du gerne hvis du var usikker på det..
Knus..

Anmeld

22. juli 2009

ønskebørn74

Eva skriver:

og ved sørme ikke om det er helt åndsvagt, så vil lige høre jeres mening....

Nå, men efter jeg har fortalt om vægttab og operationer osv herinde og kun fået positiv feedback...samtidig med at jeg har været med til at få andre kvinder til at turde tage springet efter de har set mine billeder....så  tænkte jeg at jeg ville fortælle hele min historie...det ville være en slags punktum for mig...farvel til fortiden og goddag og velkommen til fremtiden...endvidere så ville jeg ønske og håbe at jeg kunne være til inspiration for andre.

Nå, men sent i nat sendte jeg en mail, en kort udgave af min historie og nogle billeder og spurgte om bladet ville fortælle min historie...det er kun det ene blad jeg kunne forestille mig at fortælle min historie til og ikke mindst vise mig nøgen eller næsten nøgen(ved det ikke helt endnu...vildt...men jeg (tror) jeg tør...

Nå, men da jeg vågnede alt for tidligt i morges lå der den her mail til mig:

"Kære Eva!

Mange tak for din mail og alle billederne. Tak fordi du skriver ind til os på....

Vi vil meget meget gerne fortælle din historie i ord og billeder. Hvor i landet bor du?

Kan jeg få dit telefonnummer, så vil jeg nemlig få en af vores søde og dygtige journalister til at kontakte dig.

Glæder mig til at se din historie i.... Du vil være en stor hjælp og inspiration for rigtig mange kvinder.

kh "

Er det ikke helt VILDT....og nu er jeg så lidt nervøs..men må bare gøre det...det har jeg brug for...og lyst til...er jeg helt skør eller hvad synes I..kunne I finde på det samme?

Knus Eva

Hold op hvor er du modig... Jeg synes det er stort af dig at du vil give så meget af dig selv for at hjælpe andre...

Anmeld

22. juli 2009

Tina2

Eva skriver:

Tak smukke...ja, det er nok meget godt at vise at det kan lykkes....smiler-
Ej, hvor er du sød at du har siddet og fortalt det...har du vist de der billeder, for det må du gerne hvis du var usikker på det..
Knus..

Nej, kun dem af dig MED tøj på:-)

Men det er jo også RET tydeligt at se du har tabt dig MEGET:-) Når de så ser billedet af dig med det røde bælte og de røde stiletter bagefter, så kommer der gerne udbrud som "what the F***, er det den samme"?????? "Hold da helt kæft" osv
Så det ER sgu imponerende, og selvfølgelig skal du fortælle din historie:-)

Anmeld

22. juli 2009

Honningblomst

ønskebarn74 skriver:

Hold op hvor er du modig... Jeg synes det er stort af dig at du vil give så meget af dig selv for at hjælpe andre...

Tjo...det er nok en blanding af at ville vise andre at man godt kan...både indeni og udenpå...og så også for mig....at jeg ligesom sætter et punktum...at jeg er mig nu...hel og rigtig...og igen ikke bare det ydre, men lige så meget og nok mere det indre..
Knus..og tak,  ved nu ikek om jeg er modig-smiler

Anmeld

22. juli 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Nej, kun dem af dig MED tøj på:-)

Men det er jo også RET tydeligt at se du har tabt dig MEGET:-) Når de så ser billedet af dig med det røde bælte og de røde stiletter bagefter, så kommer der gerne udbrud som "what the F***, er det den samme"?????? "Hold da helt kæft" osv
Så det ER sgu imponerende, og selvfølgelig skal du fortælle din historie:-)

Ok-smiler-

Og ja, skal jeg ikke det..er jeg ikke nød til det??

Knus..

Anmeld

22. juli 2009

Tina2

Eva skriver:

Ok-smiler-

Og ja, skal jeg ikke det..er jeg ikke nød til det??

Knus..

Gu er du så:-)
Tror sgu rigtig mange kan blive motiveret af at læse sådan en historie og ikke mindst SE at det KAN lade sig gøre:-)))))

Anmeld

22. juli 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Gu er du så:-)
Tror sgu rigtig mange kan blive motiveret af at læse sådan en historie og ikke mindst SE at det KAN lade sig gøre:-)))))

Det håber jeg altså virkelig meget...for når jeg har kunne så er jeg sikker på alel kan...ikke at det er bare lige, for det er det ikke...men med de rette forudsætninger, stædighed og vilje...så kan det lade sig gøre...ingen kommer og gør det for en og alle ved jo godt hvad de gør som ikke er godt for kroppen...men det er et valg og samtidig et fravalg og det må man nok bare acceptere..sagde Eva, som har ondt i maven af gulerødder og agurkstænger med dip...numme num-smiler
Knus til dig..

Anmeld

22. juli 2009

Tina2

Eva skriver:

Det håber jeg altså virkelig meget...for når jeg har kunne så er jeg sikker på alel kan...ikke at det er bare lige, for det er det ikke...men med de rette forudsætninger, stædighed og vilje...så kan det lade sig gøre...ingen kommer og gør det for en og alle ved jo godt hvad de gør som ikke er godt for kroppen...men det er et valg og samtidig et fravalg og det må man nok bare acceptere..sagde Eva, som har ondt i maven af gulerødder og agurkstænger med dip...numme num-smiler
Knus til dig..

Åh var det bare det jeg var mæt af... Blev inviteret ud at spise af min venindes mor (fordi Thomas og jeg har hjulpet min veninde en del under flytning) og spiste faktisk ikke ret meget, men jeg er bare overmæt og jeg hader den følelse... Tung i maven og maven buler ud

Er ikke vant til flere retter, og selvom jeg LANGTFRA spiste op, så er det bare for meget med 3 retter.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.