Ih, altså...jeg har gjort noget....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.184 visninger
56 svar
0 synes godt om
22. juli 2009

Honningblomst

og ved sørme ikke om det er helt åndsvagt, så vil lige høre jeres mening....

Nå, men efter jeg har fortalt om vægttab og operationer osv herinde og kun fået positiv feedback...samtidig med at jeg har været med til at få andre kvinder til at turde tage springet efter de har set mine billeder....så  tænkte jeg at jeg ville fortælle hele min historie...det ville være en slags punktum for mig...farvel til fortiden og goddag og velkommen til fremtiden...endvidere så ville jeg ønske og håbe at jeg kunne være til inspiration for andre.

Nå, men sent i nat sendte jeg en mail, en kort udgave af min historie og nogle billeder og spurgte om bladet ville fortælle min historie...det er kun det ene blad jeg kunne forestille mig at fortælle min historie til og ikke mindst vise mig nøgen eller næsten nøgen(ved det ikke helt endnu...vildt...men jeg (tror) jeg tør...

Nå, men da jeg vågnede alt for tidligt i morges lå der den her mail til mig:

"Kære Eva!

Mange tak for din mail og alle billederne. Tak fordi du skriver ind til os på....

Vi vil meget meget gerne fortælle din historie i ord og billeder. Hvor i landet bor du?

Kan jeg få dit telefonnummer, så vil jeg nemlig få en af vores søde og dygtige journalister til at kontakte dig.

Glæder mig til at se din historie i.... Du vil være en stor hjælp og inspiration for rigtig mange kvinder.

kh "

Er det ikke helt VILDT....og nu er jeg så lidt nervøs..men må bare gøre det...det har jeg brug for...og lyst til...er jeg helt skør eller hvad synes I..kunne I finde på det samme?

Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg synes det er kæmpe stort og rigtig rigtig flot! som de skriver til dig, så er du, og vil være, en kæmpe inspiration for andre kvinder! synes det er super sejt du tør!
Jeg kan slet ikke se hvad det dumme skulle være? medmindre du selvfølgelig ikke vil vise de billeder frem, men det vil du jo, siden du har besluttet dig for at sende den mail til at starte med!
Jeg vil sige stort tillykke med beslutningen og at de gerne vil bringe din historie!
knus Caroline

Anmeld

22. juli 2009

Honningblomst

Caroline86 skriver:

Jeg synes det er kæmpe stort og rigtig rigtig flot! som de skriver til dig, så er du, og vil være, en kæmpe inspiration for andre kvinder! synes det er super sejt du tør!
Jeg kan slet ikke se hvad det dumme skulle være? medmindre du selvfølgelig ikke vil vise de billeder frem, men det vil du jo, siden du har besluttet dig for at sende den mail til at starte med!
Jeg vil sige stort tillykke med beslutningen og at de gerne vil bringe din historie!
knus Caroline

Tak søde Caroline..og ja, hvorfor skulle det være dumt-smiler- er lidt eller meget spændt på det-smiler

Hvordan går det med dig...er de dumme smerter helt væk og stadig "kun" kvalmen....og gik det godt til den skanning, fik jeg aldrig læst om du havde skrevet...

Knus..

Anmeld

22. juli 2009

Moderator

Eva skriver:

Tak søde Caroline..og ja, hvorfor skulle det være dumt-smiler- er lidt eller meget spændt på det-smiler

Hvordan går det med dig...er de dumme smerter helt væk og stadig "kun" kvalmen....og gik det godt til den skanning, fik jeg aldrig læst om du havde skrevet...

Knus..

Kan da godt forstå du er spændt! bliver da også helt vildt!

det går rigtig godt med mig! scanningen var super og alt så bare så fint, så fint ud! bebser vokser som h*n skal og hjertet bankede løs som det skulle! kvalmen er stadig rigtig slem, men jeg ser da lyset for enden af tunnelen!
Fik lavet vandrejournal i mandags, så nu synes jeg pludselig det går hurtigt!

Anmeld

22. juli 2009

Honningblomst

Caroline86 skriver:

Kan da godt forstå du er spændt! bliver da også helt vildt!

det går rigtig godt med mig! scanningen var super og alt så bare så fint, så fint ud! bebser vokser som h*n skal og hjertet bankede løs som det skulle! kvalmen er stadig rigtig slem, men jeg ser da lyset for enden af tunnelen!
Fik lavet vandrejournal i mandags, så nu synes jeg pludselig det går hurtigt!

Hvor lyder det bare godt...det er jeg glad for at høre...ihh, og så vandrejorurnal, så er det så virkeligt...vildt....det er den mest fantastiske tid med det første barn, synes jeg..
knus..

Anmeld

22. juli 2009

Fines mor

Det har jeg også gjort....

Efter mit store vægttab har jeg været med i Lægens bord, Ude og hjemme, mdr. bladet slank. Ude og hjemme var vist endda 2 gange :-)

Det er en sjov oplevelse.

Anmeld

22. juli 2009

lonemus

Jeg syntes det er vildt godt gået af dig - jeg vil gerne vide bladets navn

Anmeld

22. juli 2009

Moderator

Jeg lover ihvertfald at købe bladet! Jeg tror da at hvis du kan leve med at du fremover vil kunne findes uden tøj på ude i offentligheden så skal du klart gøre det!!!

PS.Og må jeg forresten få PW til at se billederne?

Anmeld

22. juli 2009

Bondepigen

lonemus skriver:

Jeg syntes det er vildt godt gået af dig - jeg vil gerne vide bladets navn

Ja det kunne jeg da osse tænke mig at vide. Og husk at fortælle hvornår det kommer i, så jeg kan få købt bladet. Synes det er så fedt, du gør det!

Anmeld

22. juli 2009

Honningblomst

Tusind tak for alle jeres søde ord og opbakning...glæder mig til at blive ringet op og høre mere fra dem...skal nok sige når det nærmer sig, så I kan købe bladet-smiler
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.