og ved sørme ikke om det er helt åndsvagt, så vil lige høre jeres mening....
Nå, men efter jeg har fortalt om vægttab og operationer osv herinde og kun fået positiv feedback...samtidig med at jeg har været med til at få andre kvinder til at turde tage springet efter de har set mine billeder....så tænkte jeg at jeg ville fortælle hele min historie...det ville være en slags punktum for mig...farvel til fortiden og goddag og velkommen til fremtiden...endvidere så ville jeg ønske og håbe at jeg kunne være til inspiration for andre.
Nå, men sent i nat sendte jeg en mail, en kort udgave af min historie og nogle billeder og spurgte om bladet ville fortælle min historie...det er kun det ene blad jeg kunne forestille mig at fortælle min historie til og ikke mindst vise mig nøgen eller næsten nøgen(ved det ikke helt endnu...vildt...men jeg (tror) jeg tør...
Nå, men da jeg vågnede alt for tidligt i morges lå der den her mail til mig:
"Kære Eva!
Mange tak for din mail og alle billederne. Tak fordi du skriver ind til os på....
Vi vil meget meget gerne fortælle din historie i ord og billeder. Hvor i landet bor du?
Kan jeg få dit telefonnummer, så vil jeg nemlig få en af vores søde og dygtige journalister til at kontakte dig.
Glæder mig til at se din historie i.... Du vil være en stor hjælp og inspiration for rigtig mange kvinder.
kh "
Er det ikke helt VILDT....og nu er jeg så lidt nervøs..men må bare gøre det...det har jeg brug for...og lyst til...er jeg helt skør eller hvad synes I..kunne I finde på det samme?
Knus Eva
Anmeld