Ih, altså...jeg har gjort noget....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2009

Mumto3

Eva skriver:

Det gør altså ikke spor..det var jo dine tanker-smiler- og de er jo lige så relevante som alle andres...omend jeg fik lidt ondt i maven da jeg læste det...men er glad for du lige fik hele historien med og nu har jeg så svaret dig med et laaaaangt indlæg-smiler- som jo fortæller en del af det om og i mig...
Knus..

Godt du ikke tog det ilde op! Det var vitterlig ikke min menig.
Jeg har ikke læst at du også har skrevet om det med den indre ro, og lykke ikke kommer af det ydre alene. Jeg har jo heller ikke læst alt du har skrevet. Men det lyder da til at vi så er enige en langt stykke hen af vejen så.

knus til dig også!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2009

Honningblomst

Mumto3 skriver:

Godt du ikke tog det ilde op! Det var vitterlig ikke min menig.
Jeg har ikke læst at du også har skrevet om det med den indre ro, og lykke ikke kommer af det ydre alene. Jeg har jo heller ikke læst alt du har skrevet. Men det lyder da til at vi så er enige en langt stykke hen af vejen så.

knus til dig også!

Nej, der skal mere til-smiler
ja, tror vi er meget enige...men grunden til mine operationer var jo også et stort vægttab...og ikke bare "for sjov" ...hvis nogen da gør sådan noget for sjov..
Knus

Anmeld

24. juli 2009

Cris

Nu forstå jeg in tråd om at være nøgen i et blade... jeg havde ikke set den her indlæg før!

Det er vildt! Men det er også en historie fra den virkelig verden som er inspirerende (selv om jeg ikke kender din historie, kun slutning  Jeg må også købe bladet!) Du må sige til os, hvornår der sker!

Anmeld

24. juli 2009

Honningblomst

Cris skriver:

Nu forstå jeg in tråd om at være nøgen i et blade... jeg havde ikke set den her indlæg før!

Det er vildt! Men det er også en historie fra den virkelig verden som er inspirerende (selv om jeg ikke kender din historie, kun slutning  Jeg må også købe bladet!) Du må sige til os, hvornår der sker!

Det kan du tro jeg nok skal...skal til samtale her om meget krt tid og så skal der ellers tages billeder...talte med journalisten i dag-smiler
Knus..

Anmeld

26. juli 2009

Mum33

Eva skriver:

Tusind tak for alle jeres søde ord...
Jeg har sådan set intet problem med at vise mig nøgen...jeg skal jo vise den nye Eva, det der er lavet....det er jo bare en krop....præcis som alle jer jeg ikke kender herinde har set mig uden en trævl på og i princippet kunne sende mig rundt på nettet...det der nok bliver sværest er at fortælle min historie, altså den hele historie..den er der kun få mennesker i mit liv der kender. Men min historie er en del af mig og ikke mindst den jeg er blevet til i dag. Men det er grænseoverskridende for mig, især fordi jeg har været meget åben førhen og har oplevet hvor nedrige mennesker kan være...
Men nu kan jeg og tør jeg...jeg er sgu stolt af Eva som hun er, på godt og ondt og med alt det der er med i bagagen...jeg har ændret mig udenpå og samtidig ryddet op indeni...tror i virkeligheden det indre har gennemgået en større forandring...
Men det hele hører med og derfor viser jeg det hele....jeg tror der er mange der har de samme tanker og oplevelser som jeg havde...og bare det at hjælpe en(ved det lyder banalt men sandt er det) pige, det ville jo betyde at jeg har gjort en forskel.
Men tak igen, allesammen...
Knus Eva...og så kan I jo gætte på hvilket blad jeg mon kommer i...-smiler

Spændende, mon ikke Q ville elske en sådan historie. Meget i deres ånd, men nu må vi se.

Anmeld

26. juli 2009

Honningblomst

Lisbeth Aalborg2 skriver:

Spændende, mon ikke Q ville elske en sådan historie. Meget i deres ånd, men nu må vi se.

-smiler- Hvor er du bare GO'!!!!

Skal snakke med en journalist om 14 dage...er lidt nervøs, men også spændt..

Knus..

Anmeld

26. juli 2009

Mum33

Bliver da vildt spændende  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.