Tusind tak for alle jeres søde ord...
Jeg har sådan set intet problem med at vise mig nøgen...jeg skal jo vise den nye Eva, det der er lavet....det er jo bare en krop....præcis som alle jer jeg ikke kender herinde har set mig uden en trævl på og i princippet kunne sende mig rundt på nettet...det der nok bliver sværest er at fortælle min historie, altså den hele historie..den er der kun få mennesker i mit liv der kender. Men min historie er en del af mig og ikke mindst den jeg er blevet til i dag. Men det er grænseoverskridende for mig, især fordi jeg har været meget åben førhen og har oplevet hvor nedrige mennesker kan være...
Men nu kan jeg og tør jeg...jeg er sgu stolt af Eva som hun er, på godt og ondt og med alt det der er med i bagagen...jeg har ændret mig udenpå og samtidig ryddet op indeni...tror i virkeligheden det indre har gennemgået en større forandring...
Men det hele hører med og derfor viser jeg det hele....jeg tror der er mange der har de samme tanker og oplevelser som jeg havde...og bare det at hjælpe en(ved det lyder banalt men sandt er det) pige, det ville jo betyde at jeg har gjort en forskel.
Men tak igen, allesammen...
Knus Eva...og så kan I jo gætte på hvilket blad jeg mon kommer i...-smiler
Anmeld