Ih, altså...jeg har gjort noget....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2009

A.

super flot synes jeg..glæder mig vild til læse den artikel i hviklen blad kommer den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

Moar'en

Eva skriver:

og ved sørme ikke om det er helt åndsvagt, så vil lige høre jeres mening....

Nå, men efter jeg har fortalt om vægttab og operationer osv herinde og kun fået positiv feedback...samtidig med at jeg har været med til at få andre kvinder til at turde tage springet efter de har set mine billeder....så  tænkte jeg at jeg ville fortælle hele min historie...det ville være en slags punktum for mig...farvel til fortiden og goddag og velkommen til fremtiden...endvidere så ville jeg ønske og håbe at jeg kunne være til inspiration for andre.

Nå, men sent i nat sendte jeg en mail, en kort udgave af min historie og nogle billeder og spurgte om bladet ville fortælle min historie...det er kun det ene blad jeg kunne forestille mig at fortælle min historie til og ikke mindst vise mig nøgen eller næsten nøgen(ved det ikke helt endnu...vildt...men jeg (tror) jeg tør...

Nå, men da jeg vågnede alt for tidligt i morges lå der den her mail til mig:

"Kære Eva!

Mange tak for din mail og alle billederne. Tak fordi du skriver ind til os på....

Vi vil meget meget gerne fortælle din historie i ord og billeder. Hvor i landet bor du?

Kan jeg få dit telefonnummer, så vil jeg nemlig få en af vores søde og dygtige journalister til at kontakte dig.

Glæder mig til at se din historie i.... Du vil være en stor hjælp og inspiration for rigtig mange kvinder.

kh "

Er det ikke helt VILDT....og nu er jeg så lidt nervøs..men må bare gøre det...det har jeg brug for...og lyst til...er jeg helt skør eller hvad synes I..kunne I finde på det samme?

Knus Eva

Har ikke lige læst de andres indlæg. Men jeg synes det er fedt du gør det, jeg tror ikke jeg turde selv, men synes det er super sejt, og som du skriver et godt punktum for fortiden. Tillykke med det, håber at få lov at læse din historie.

Anmeld

22. juli 2009

KWL

Synes også bare du skal gøre det. Men altså !!!!!...... hvilket blad??? Er jo ved at dø af nysgerrighed

Anmeld

22. juli 2009

missKat

Jeg tager hatten af og siger SELVFØLGELIG skal du gøre det!!!!
tænk på alle dem du kan hjælpe!!!
og skulle der være nogen der rynker næsen, kan de
1 - bladre videre
2- du møder dem jo ikke så deres tanker er deres tanker.

You GO GIRL!!!!

knus

Anmeld

22. juli 2009

Lone Jakobsen

jamen synes også klart at du sku gøre det.
det er sådanne ting der er med til at sætte punktum for et stort skridt i ens liv....og som du selv skriver kan du være en stor inspiration til andre.

jeg gjorde det selv engang.... sendte en personlig beretning ind til et ugeblad.... det var meget stort for mig..og selv om det ikke havde den effekt på mig som jeg havde forventet, ja så var det meget specielt at se ens personlige tanker på skrift....og se hvad andre folk må ha set.....hvis du forstår.

men selvfølgelig har du tanker som "tør jeg virkelig" og "kan man virkelig offentlig gøre så personlig en del af en selv".... men ja det kan man sagtens.....og jeg synes det er SÅ stærkt at du gør det.

Lone

Anmeld

22. juli 2009

Becks

Eva skriver:

og ved sørme ikke om det er helt åndsvagt, så vil lige høre jeres mening....

Nå, men efter jeg har fortalt om vægttab og operationer osv herinde og kun fået positiv feedback...samtidig med at jeg har været med til at få andre kvinder til at turde tage springet efter de har set mine billeder....så  tænkte jeg at jeg ville fortælle hele min historie...det ville være en slags punktum for mig...farvel til fortiden og goddag og velkommen til fremtiden...endvidere så ville jeg ønske og håbe at jeg kunne være til inspiration for andre.

Nå, men sent i nat sendte jeg en mail, en kort udgave af min historie og nogle billeder og spurgte om bladet ville fortælle min historie...det er kun det ene blad jeg kunne forestille mig at fortælle min historie til og ikke mindst vise mig nøgen eller næsten nøgen(ved det ikke helt endnu...vildt...men jeg (tror) jeg tør...

Nå, men da jeg vågnede alt for tidligt i morges lå der den her mail til mig:

"Kære Eva!

Mange tak for din mail og alle billederne. Tak fordi du skriver ind til os på....

Vi vil meget meget gerne fortælle din historie i ord og billeder. Hvor i landet bor du?

Kan jeg få dit telefonnummer, så vil jeg nemlig få en af vores søde og dygtige journalister til at kontakte dig.

Glæder mig til at se din historie i.... Du vil være en stor hjælp og inspiration for rigtig mange kvinder.

kh "

Er det ikke helt VILDT....og nu er jeg så lidt nervøs..men må bare gøre det...det har jeg brug for...og lyst til...er jeg helt skør eller hvad synes I..kunne I finde på det samme?

Knus Eva

Kaeft du er sej soede
Hvor er det fedt at du toer springe ud i det, og sige til bladets laesere, ja jeg har vaeret tyk, men ved I hvad jeg har kaempet og naaet mit maal og nu jeg bare for laekker... Det sgu stort og godt gaaet...

Du vil vaere en kaempe inspiration for andre, det har du ihvertfald vaeret for mig...

Glaeder mig til og laese det paagaeldende blad

Anmeld

22. juli 2009

Helle30

Beck skriver:

Kaeft du er sej soede
Hvor er det fedt at du toer springe ud i det, og sige til bladets laesere, ja jeg har vaeret tyk, men ved I hvad jeg har kaempet og naaet mit maal og nu jeg bare for laekker... Det sgu stort og godt gaaet...

Du vil vaere en kaempe inspiration for andre, det har du ihvertfald vaeret for mig...

Glaeder mig til og laese det paagaeldende blad

Jeg synes også, det er super flot gået. Beck, var der ikke noget med, at du kender hende Salle (hun har godtnok ikke været på længe) men noget med, at hun også har haft et vildt flot vægttab? Eller husker jeg forkert? Hun ser ihvertfald tonsegodt ud på det billede på fb, hvor jeg bliver anbefalet at blive hendes ven.

- Helle

Anmeld

22. juli 2009

Honningblomst

Tusind tak for alle jeres søde ord...
Jeg har sådan set intet problem med at vise mig nøgen...jeg skal jo vise den nye Eva, det der er lavet....det er jo bare en krop....præcis som alle jer jeg ikke kender herinde har set mig uden en trævl på og i princippet kunne sende mig rundt på nettet...det der nok bliver sværest er at fortælle min historie, altså den hele historie..den er der kun få mennesker i mit liv der kender. Men min historie er en del af mig og ikke mindst den jeg er blevet til i dag. Men det er grænseoverskridende for mig, især fordi jeg har været meget åben førhen og har oplevet hvor nedrige mennesker kan være...
Men nu kan jeg og tør jeg...jeg er sgu stolt af Eva som hun er, på godt og ondt og med alt det der er med i bagagen...jeg har ændret mig udenpå og samtidig ryddet op indeni...tror i virkeligheden det indre har gennemgået en større forandring...
Men det hele hører med og derfor viser jeg det hele....jeg tror der er mange der har de samme tanker og oplevelser som jeg havde...og bare det at hjælpe en(ved det lyder banalt men sandt er det) pige, det ville jo betyde at jeg har gjort en forskel.
Men tak igen, allesammen...
Knus Eva...og så kan I jo gætte på hvilket blad jeg mon kommer i...-smiler

Anmeld

22. juli 2009

Stineve

Jeg synes det er SÅ sejt at du tør Eva!... jeg har virkelig stor respekt for dig.. både for det du har udrettet mht. til dig selv, men også bare dig som menneske... !

Jeg glæder mig rigtig meget til, at læse din historie... når den udkommer...
Held og lykke med det Eva.. jeg er sikker på, at du vil inspirerer mange piger og kvinder... så selvfølgelig synes jeg du skal gøre det!...

Anmeld

22. juli 2009

Honningblomst

Stineve skriver:

Jeg synes det er SÅ sejt at du tør Eva!... jeg har virkelig stor respekt for dig.. både for det du har udrettet mht. til dig selv, men også bare dig som menneske... !

Jeg glæder mig rigtig meget til, at læse din historie... når den udkommer...
Held og lykke med det Eva.. jeg er sikker på, at du vil inspirerer mange piger og kvinder... så selvfølgelig synes jeg du skal gøre det!...

Tak...ih, I er sgu så søde...bliver så varm om hjertet...I skulle alle have et kram...
Og tak Elverpige, for de flotte ord...tak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.