Ih, altså...jeg har gjort noget....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2009

Bubbi

Kan også kun sige go for it. Hvilket skøn mulighed for dig at kunne lukke en så lang rejse på den måde, og måske være med til at hjælpe andre kvinder i gang, eller tage deres sidste spring på deres rejse..

Vil helt bestemt glæde mig til at høre mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

Vingummien

Er da super fedt syntes jeg, vil nok også selv være lidt wow overrasket og tænke det lidt igennem igen. Er jo ik lige hver dag man viser sin krop til hele danmark.

Men syntes da at hvis du har det fisnt med det at du skal gøre det så du kan inspirere andre end os der sidder herinde, kan være en stor hjælp til mange er jeg sikker på.

Glæder mig til at høre mere om det

Anmeld

22. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg synes bare det er vildt sejt Utrolig flot at du tør.

Jeg tror næsten jeg kan regne ud hvilket blad du har kontaktet Og er allerede abonnent, så glæder mig til at læse din historie

Anmeld

22. juli 2009

trunte89

Selvfølgelig er det en god ide, og vil klart være til inspiration for andre. 

Jeg var selv i 'ude og hjemme' for et par år siden. Var en fin nok oplevelse..

Held og lykke med det

Anmeld

22. juli 2009

Diana...

Det synes jeg bare er så fedt af dig og modigt. det tror jeg bare ville gøre meget for rigtig mange kvinder. Jeg glæder mig til at læse det så en køber her fra os 

Stort Knus Til Dig.

Anmeld

22. juli 2009

malou

Kan kun glæde mig MEGET til at læse din historie!!! FLOT EVA

knus malou

Anmeld

22. juli 2009

Miamaja

hmm jeg ved ikke lige om jeg ville vise mig noegen i et blad, og sikkert slet ikke hvis det var i lille danmark - hvor alle kender til en der kender en der kender og hvor muligheden for a fremmede genkender en i bussen, i supermarkedet er bare en del storre Men altsaa hvis andre har lyst saa JA, go for it

Anmeld

22. juli 2009

Ni-ko-li-ne

jeg har det nok lidt som MIamaja.... men på den anden side så synes jeg det er fedt hvis det hjælper dig med at sætte et punktum som er enormt vigtigt.... det er vigtigt at kunne give slip.... og hvis det hjælper synes jeg det er godt

Anmeld

22. juli 2009

bette

det må jeg sige.. det er sku flot du tør eva.
men tror der er mange der kunne bruge din historie..
det er trods alt det vi alle (næsten) kvinder tænker på..

go for it... jeg køber ihvertfald bladet når det er..

Anmeld

22. juli 2009

louisepigen23

Eva skriver:

og ved sørme ikke om det er helt åndsvagt, så vil lige høre jeres mening....

Nå, men efter jeg har fortalt om vægttab og operationer osv herinde og kun fået positiv feedback...samtidig med at jeg har været med til at få andre kvinder til at turde tage springet efter de har set mine billeder....så  tænkte jeg at jeg ville fortælle hele min historie...det ville være en slags punktum for mig...farvel til fortiden og goddag og velkommen til fremtiden...endvidere så ville jeg ønske og håbe at jeg kunne være til inspiration for andre.

Nå, men sent i nat sendte jeg en mail, en kort udgave af min historie og nogle billeder og spurgte om bladet ville fortælle min historie...det er kun det ene blad jeg kunne forestille mig at fortælle min historie til og ikke mindst vise mig nøgen eller næsten nøgen(ved det ikke helt endnu...vildt...men jeg (tror) jeg tør...

Nå, men da jeg vågnede alt for tidligt i morges lå der den her mail til mig:

"Kære Eva!

Mange tak for din mail og alle billederne. Tak fordi du skriver ind til os på....

Vi vil meget meget gerne fortælle din historie i ord og billeder. Hvor i landet bor du?

Kan jeg få dit telefonnummer, så vil jeg nemlig få en af vores søde og dygtige journalister til at kontakte dig.

Glæder mig til at se din historie i.... Du vil være en stor hjælp og inspiration for rigtig mange kvinder.

kh "

Er det ikke helt VILDT....og nu er jeg så lidt nervøs..men må bare gøre det...det har jeg brug for...og lyst til...er jeg helt skør eller hvad synes I..kunne I finde på det samme?

Knus Eva

jeg synes det er rigtig flot hvis du gør det... respekt herfra...

ikke bare det at du får fortalt din historie men også at du kan være med til at hjælpe andre igang

jeg er overvægtig og efter at have set dit resultat har jeg ihvertfald stærkt overvejet mine muligheder

Rigtig flot resultat du har opnået... held og lykke fremover

Knus Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.