Wampires skriver:
tusind tak for alle dine ideer her 
Det er lige præcis sådanne ting jeg søger hjælp til hvor jeg kan finde henne...
hvad jeg kan lave af "alm." hverdags ting med ham der kan være med til at stimulere de forskellige områder så der kan komme gang i det hele igen 
jeg "mistede" jo desværre vores SP så jeg har manglet en del sparring med alle de her ting da der kun var 2 tilknyttet vores område og den anden kunne jeg bare slet ikke være i samme rum med de få gange jeg mødte hende... (tror det var fordi vi var for ens faktisk
)
uhhh sugerør er bare favorit herhjemme...
han er supergod til at puste i det i både mælk, og vand 
Han er faktisk begyndt igen at vise interesse for sine forskellige løbecykler... han har en del da svigerfar ikke mente den min mor havde givet os var rigtig for ham og derfor købte 3 andre til os som alle er forskellige... 2 af dem er udfra samme model men med forskellige motiver...
gå på line vil han også gerne når vi er på legepladsen her da der en masse med at gå henad til nogle forskellige former for platforme.. så jeg må bare sørge for at tage ordentligt på med tøj og skifte ham inden vi går fra VS og så elelrs ud og lege der kan jeg se 
uhhh ja hoppe på hans springmadras der ligger på gulvet af flere årsager men faktisk en af dem for at han kunne hoppe på den uden den store risiko for at komme til skade 
han havde lige i går at vi legede grib bolden i omkring en 20 mins tid indtil jeg var nødt til at stoppe for jeg sad på toilettet og mine ben begyndte at sove
men han var faktisk supergod til det
gre nok en 3-4 gange ud af 10 
havde godt overvejet om de "puslespil" vi har hvor man skal sætte brikkerne sammen 2 og 2 om de var ved at være tid til dem...
Må prøve at se om jeg kan fange ham lidt med det.. også fordi det bliver nyt for ham at sidde med 
de lavede en underretning da de er bekymrede for ham og ikke ved hvor de skal sætte ind henne...
Må jeg spørge hvad er mutisme? 
men jeg vil stadig forslå at du høre om der kan søges om en ergoterput, da de også laver nogen øvelser i børnehaven og kan give dem vejledning i børnehaven
selektiv mutisme er en angst sygdom hvor nogen børn ikke snakker med andre voksne eller børn, nogen snakker kun med nærmeste familie. min dreng har det dog i mindre grad han snakker kun med fremmede nå han er tryg ved dem, og han snakker/leger ikke med de andre børn nå han er i sfo/skole og heller ikke den gang han gik i dp og bh han kan dog godt lege da han har en søster der er 1 år yngre og hende kan han godt lege med
du er altid velkommen til at skrive hvis du har brug for råd eller bare har brug for luft