lineog4 skriver:
Nu ved jeg ikke om det er rigtigt du er fra Roskilde som der står i din profil, men er du det har jeg gode erfaringer med at henvise til den åbne anonyme rådgivning i familiecenteret. Jeg skriver gerne nummer osv i en pb hvis du er fra Roskilde. Man kan både ringe og møde op - der er åbent torsdag fra 14-18, men man kan også henvises der til.
Og jo man godt tilsidesætte en dag, og det er også okay at ordne vasketøjet sammen med din søn. Det er netop hverdagsting hvor man taler sammen der stimulerer sproget. Jeg ved det er sindsyg svært men i den proces I er i gang med skal man også kigge ind og se om der er ting man selv kan ændre og man skal være åben for at prøve. Alle du møder på din vej vil stille spørgsmål, vil komme emde forsøgsvise forslag man kan prøve men som ikke nødvendigvis hjælper, nogen af forslagene vil omhandle vuggestuen, men nogen vil også omhandle tiden hjemme hos jer, og man kan kun prøve sig frem.
jeg håber I bliver indkaldt til underretningsmøde hurtigt, for det første vil vuggestuen der lægge alle kortene på bordet så du ikke skal være usikker om de "gemmer" noget, og du skal ikke være nervøs for om det er en social sag, men kan istedet i fællesskab have fokus på at hjælpe din skønne søn.
han kan ikke rigtig være med til vasketøjet da der ikke er plads... når vaskemaskinen åbnes er der kun lige akkurat plads til at døren til tørretumbleren også kan åbnes så man kan få smidt tøjet derind og når tøjet kommer ud af tumbleren er det så varmt at jeg næsten ikke kan røre ved det....
men jeg forstår hvad du mener og det skal forstås generelt 
Han er bare ikke så meget med i de ting da de ikke interesserer ham og jeg prøver at få det oversået hurtigt så der er mere tid til leg og afslapning med ham og manden.. og hvis han er med så er det 2 skridt frem og 1 tilbage hele tiden 
jeps bor i Roskilde og har lige kigget hvor de er henne hvornår med Sundhedsplejen og skal lige have det til at hænge sammen med at han er afsted i VS og vi tager derhen og snakker inden han skal hentes igen 
Vi har snakket med VS om deres underretning sådan med 1 ressourcepædagog og lederen derfra (underligt nok er det ikke hans primærepædagog der er med i alt det her) men mens vi sad der så havde vi svært ved at overskue det hele og kunne ikke huske alle de ting vi efterfølgende har husket omkring sønnens adfærd og udvikling...
Vi har en kopi af underretningen samt deres statusmeddelse på den allerede eksisterende underretning som jeg skal have læst rigtigt igennem og streget i og skrevet noter til inden vi skal derned her til morgen og underskrive papirerne så de kan blive indsendt til kommunen...