l.kjoeller skriver:
Smagløst de kan finde på det. Det er jo langt ude. Er jo det samme som at sige til dem der blev gravide ved voldtægt de nød det. De har jo ingen ære i livet. Bliver så harm
Reklamen er eftersigende falsk. Og ikke lavet af de føromtalte.
Hvem der så ville bruge så mange penge på en falsk reklame er mig uforståeligt.
Den unge mand citeret i avisen, artiklen her i tråden, så giver jeg ham lidt ret - er af samme holdning at det for NOGEN få er blevet en præventionsmiddel (er selv stødt på en enkelt af disse piger i tidernes morgen hvor hun glad kunne fortælle at hun om et par dage skulle have sin abort nummer 4, ikke af anden grund end at hun havde haft ubeskyttet sex og ikke gad bruge kondom eller anden beskyttelse. Vi blev aldrig nærmere bekendte end den episode. Blev fuldstændig paf over hvor let hun kunne tage på det Og var bestemt ikke een jeg kunne forene mig med dengang eller nu. Og her er det så jeg tænker: Mon ikke der er flere som hende derude? Og så giver jeg ham ret.
Men formoder at størstedelen af aborterne foretaget er af vigtige grunde. Håber ihvertfald.
Reklamen er afskyelig lavet. Een ting er korsene, det er jo bare som at køre forbi en kirkegård. Men reklamen er usmagelig falsk eller ej. Og så bruge et citat fra en amerikansk politiker - husker godt debatten dengang. Amen jøsses, fuldstændig forskruet. Kun hovedrysten tilovers.
Anmeld