Hvor er det sygt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2013

Momo

FruJacobsen skriver:

Jeg håber, at det ikke er Retten til Liv der står bag denne reklame - det er det mest usmagelige, jeg længe har set! På deres FB side skriver de hvert fald, at det er falskneri....!

Nåå ok, det var da altid noget så! Hmm hvem pokker kan finde på sådan noget sygt noget  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2013

Momo

FruJacobsen skriver:

Jeg håber, at det ikke er Retten til Liv der står bag denne reklame - det er det mest usmagelige, jeg længe har set! På deres FB side skriver de hvert fald, at det er falskneri....!

Nåå ok, det var da altid noget så! Hmm hvem pokker kan finde på sådan noget sygt noget  

Anmeld

28. september 2013

FruJacobsen

Momo skriver:

Aner det ikke men hvis det virkelig er Retten til Liv, der står bag, undrer det mig, at reklamen ikke har fået mere opmærksomhed i medierne i dag.

Anmeld

28. september 2013

MyLove E

Momo skriver:

Det er simpelthen så sygt altså  

Der var en eller anden republikanere under det amerikanske præsidentvalg som sagde nogenlunde det sammen. Det er så grotesk

Anmeld

28. september 2013

l.kjoeller

Momo skriver:

Det er simpelthen så sygt altså  

Smagløst de kan finde på det. Det er jo langt ude. Er jo det samme som at sige til dem der blev gravide ved voldtægt de nød det. De har jo ingen ære i livet. Bliver så harm

Anmeld

28. september 2013

Mumto3

FØJ!!!! EJ, jeg er virkelig ved at brække mig af væmmelse!!!

Føj føj føj!!!! Jeg får det helt dårligt over jeg synes at de ind imellem giver udtryk for noget hvor lidt deler deres synspunkter. NU AFSKYR jeg ALT hvad de står for!!!!

Hvordan i alverden kan de dog finde på at skrive SÅ grumme ting!!! NEJ NEJ NEJ!!!!

Anmeld

29. september 2013

MortilElias2010

l.kjoeller skriver:

Smagløst de kan finde på det. Det er jo langt ude. Er jo det samme som at sige til dem der blev gravide ved voldtægt de nød det. De har jo ingen ære i livet. Bliver så harm

Reklamen er eftersigende falsk. Og ikke lavet af de føromtalte. 

Hvem der så ville bruge så mange penge på en falsk reklame er mig uforståeligt. 

Den unge mand citeret i avisen, artiklen her i tråden, så giver jeg ham lidt ret - er af samme holdning at det for NOGEN få er blevet en præventionsmiddel (er selv stødt på en enkelt af disse piger i tidernes morgen hvor hun glad kunne fortælle at hun om et par dage skulle have sin abort nummer 4, ikke af anden grund end at hun havde haft ubeskyttet sex og ikke gad bruge kondom eller anden beskyttelse. Vi blev aldrig nærmere bekendte end den episode. Blev fuldstændig paf over hvor let hun kunne tage på det Og var bestemt ikke een jeg kunne forene mig med dengang eller nu. Og her er det så jeg tænker: Mon ikke der er flere som hende derude? Og så giver jeg ham ret. 

Men formoder at størstedelen af aborterne foretaget er af vigtige grunde. Håber ihvertfald. 

Reklamen er afskyelig lavet. Een ting er korsene, det er jo bare som at køre forbi en kirkegård. Men reklamen er usmagelig falsk eller ej. Og så bruge et citat fra en amerikansk politiker - husker godt debatten dengang. Amen jøsses, fuldstændig forskruet. Kun hovedrysten tilovers. 

Anmeld

29. september 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Momo skriver:

Det kan modstandere af Retten til Liv - det er bare ikke spor gennemtænkt, for man mister al troværdighed, når man pådutter sine modstandere holdninger, de ikke har. 

Anmeld

29. september 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Krussedulle skriver:

Det må være deres.. hans navn er nævnt, og han er lige her

http://www.dr.dk/P4/Trekanten/Nyheder/Hedensted/20 13/09/24/061349.htm

Ja - han er medlem af organisationen, men det beviser da intet? Tværtimod har det været en let sag at finde hans navn i artiklen og lave en fake "reklame" i hans navn. 

Anmeld

29. september 2013

Signe-bine

Hvis reklamen ikke er fake, er det hvert fald et tragisk og grænseoverskridende retarderet udsagn... og udsagnet vidner da om total mangel på empati og menneskelig forståelse... Jeg håber det er fake. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.