Hvor er det sygt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2013

SjeBets

Demosan skriver:

Det er ret mystisk.. Abortlinjen rådgiver ved aborter... Men Retten til Liv er jo en organisation mod aborter... Ja... Det virker mystisk.. Hvis det var skrøner, så er de bare mærkeligt der står betalt af abortlinjen... Det er bare så rqdikal en udmelding at man håber det er sådan. Uanset hvad så er det en ret dårlig reklame  

Desværre er abort linien kørt af " Retten til liv" så jeg har mine tvivl at det er vildt sagligt rådgivning man får den vej igennem.

DK mangler en subjektiv abortlinie der ikke giver kvinder i en forvejen ulykkelig situation dårlig samvittighed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2013

Momo

LinLin skriver:

Ej... Er det ikke en fake??? Altså nogen der er imod abortlinien/retten til liv, der har lavet den? Det er jo et fuldstændigt absurdt udsagn -selv fra dem

De hænger på busserne i århus. 

Anmeld

28. september 2013

ESV

Momo skriver:

Det er simpelthen så sygt altså  

Det er den mest usmagelige reklame jeg nogensinde har set!

Anmeld

28. september 2013

TbCp

Hvem fanden har tilladt at få den trykt på busserne!?

Anmeld

28. september 2013

TbCp

SjeBets skriver:

Desværre er abort linien kørt af " Retten til liv" så jeg har mine tvivl at det er vildt sagligt rådgivning man får den vej igennem.

DK mangler en subjektiv abortlinie der ikke giver kvinder i en forvejen ulykkelig situation dårlig samvittighed.

Seriøst?!? 

Det var sgu da så langt ude i hampen som det overhovedet kan være!

Anmeld

28. september 2013

Perla

Hmm har du selv taget billedet! Jeg må indrømme at jeg har meget svært ved at tro på at man har sagt ja til at køre med de ord på bussen!

Hvor har du billedet fra?

Anmeld

28. september 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria
SjeBets skriver:

Ugh det vidste jeg ikke... ikke særlig hensigtsmæssigt.. 

Anmeld

28. september 2013

Momo

Perla skriver:

Hmm har du selv taget billedet! Jeg må indrømme at jeg har meget svært ved at tro på at man har sagt ja til at køre med de ord på bussen!

Hvor har du billedet fra?

Nope det har jeg ikke, det er en af mine FB venner der har taget det, i kolling hænger der også noget ligende i busstopstederne, bare ikke lige så hårde ord. 

Anmeld

28. september 2013

SjeBets

TbCp skriver:

Seriøst?!? 

Det var sgu da så langt ude i hampen som det overhovedet kan være!

Den er god nok, hvis man går på abortliniens hjemmeside, står der også i bunden den er kørt af "Retten til liv" ...

Anmeld

28. september 2013

LinLin

Momo skriver:

De hænger på busserne i århus. 

Ja - men tænker at de er lavet af nogle andre end abortlinien/retten til liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.