Hvor er det sygt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2013

MortilElias2010

LinLin skriver:

Det var jo det jeg sagde allerede på side to

Det ved jeg, men folk læser åbenbart ikke en hel tråd før de svarer så måtte lige gøre opmærksom på det igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2013

Muhmi

Må altså indrømme at de reklamer der er i radioen er over min streg synes jeg...  Synes det er godt man har valget her i Danmark, ellers havde jeg siddet med børn på 11 og 9... Er glad for at jeg sidder hvor jeg gør nu... Hvem ved hvad der ville have været sket hvis jeg var blevet mor som 17 årig?? Tror bestemt ikke det ville være som gift kvinde med drømmemanden....

Anmeld

30. september 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
ESV skriver:

Men i den sidste artikel der er linket til udtaler retten til liv sig således:
- Det er desværre ret typisk for den del af befolkningen, som synes, at abort er et gode. For når vi så forsøger at sætte en saglig debat i gang, så går de mere efter manden i stedet for bolden.

Hvem er den del af befolkningen der mener abort er et gode?? Jeg tror det er dens elv gode på grund af modvind trækker i land.

Hans citat er mildest talt generaliserende om abort tilhængere og lyder ikke ligefrem særligt positivt

Den fri abort ER da et gode i aborttilhængernes øjne - hvorfor i alverden skulle vi ellers forsvare den med næb og kløer? Jeg tror, du misforstår ham - og han har jo desværre ret i, at man med fake-reklamen er gået efter manden. 

Anmeld

30. september 2013

ESV

Mor og meget mere skriver:

Den fri abort ER da et gode i aborttilhængernes øjne - hvorfor i alverden skulle vi ellers forsvare den med næb og kløer? Jeg tror, du misforstår ham - og han har jo desværre ret i, at man med fake-reklamen er gået efter manden. 

Men han skyder jo med skarp mod alle abort tilhængere, vi som gruppe har et bestemt mønster og en bestemt måde at gøre det på. Jeg vil ikke stigmatiseres og sættes i bås på den måde.
Jeg tror desuden det er en dårlig undskyldning for dårlig omtale at de siger den er falsk men det er en personlig holdning, jeg har ikke bevis for den.

Jeg tror overhovedet ikke jeg misforstår ham!!

Anmeld

30. september 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
ESV skriver:

Men han skyder jo med skarp mod alle abort tilhængere, vi som gruppe har et bestemt mønster og en bestemt måde at gøre det på. Jeg vil ikke stigmatiseres og sættes i bås på den måde.
Jeg tror desuden det er en dårlig undskyldning for dårlig omtale at de siger den er falsk men det er en personlig holdning, jeg har ikke bevis for den.

Jeg tror overhovedet ikke jeg misforstår ham!!

Ok, der er vi enige - selvfølgelig er aborttilhængere en meget bredt sammensat gruppe. Jeg troede, du var uenig i hans opfattelse af, at abort ses som et gode af tilhængerne. Og så forstod jeg ikke "det er dens elv gode" 

Reklamen findes jo ikke - hvorfor skulle han lave sådan et fake opslag af en ikke-eksisterende reklame? 

Jeg er ikke enig med organisationens medlemmer, men jeg tiltænker dem ikke alverdens "onde" holdninger - og kan stadig ikke se pointen i, at de skulle lave en fake reklame med et citat, der frastøder langt de fleste i befolkningen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.