Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-53530690:republikaner-kvinder-bliver-ikke-gravide-af-voldtægt.html?rss
- skulle nogen virkelig have interesse i at gå ham i bedene efter al den polemik, det skabte, som tilmed førte til, han måtte undskylde offentligt? Det lyder torskedumt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor og meget mere skriver: Det er jo en helt anden kampagne og et andet, mere "spiseligt" budskab, trods alt. Og det er da bedynderligt, at man kun kan se den reklamekampagne, du nævner, på Retten til Livs og Abortlinjens hjemmeside - ikke denne. Jeg tror, der står andre bag "voldtægtskampagnen".
Det er jo en helt anden kampagne og et andet, mere "spiseligt" budskab, trods alt. Og det er da bedynderligt, at man kun kan se den reklamekampagne, du nævner, på Retten til Livs og Abortlinjens hjemmeside - ikke denne. Jeg tror, der står andre bag "voldtægtskampagnen".
Bestemt, det var også ment som en sidebemærkning ift en der nævnte reklamerne ved stoppestederne i Århus Dog er jeg stadig ikke enig i budskabet
Mor og meget mere skriver: Jeg kan bare slet ikke se pointen fra organisationens side. De hvide kors satte abort til debat - jeg kan ikke lide metoden, men budskabet var klart. Hvordan hjælper det til at minimere aborttallet eller skabe modstand mod den fri abort at sprede dette udsagn? Især virker det underligt, at man ikke kan se denne reklame på organisationens hjemmeside, hvor de netop promoverer en helt anden kampagne - og at den unge mand, som ganske rigtigt er medlem, skulle udtale noget, som gav en amerikansk toppolitiker en masse ballade her i foråret.
Jeg kan bare slet ikke se pointen fra organisationens side. De hvide kors satte abort til debat - jeg kan ikke lide metoden, men budskabet var klart. Hvordan hjælper det til at minimere aborttallet eller skabe modstand mod den fri abort at sprede dette udsagn?
Især virker det underligt, at man ikke kan se denne reklame på organisationens hjemmeside, hvor de netop promoverer en helt anden kampagne - og at den unge mand, som ganske rigtigt er medlem, skulle udtale noget, som gav en amerikansk toppolitiker en masse ballade her i foråret.
Jeg synes også det ser fake ud, det ligner det er lavet digitalt. Der er en effekt på billedet, som tydeligvis skal få det til at se ægte ud, som jeg ved man kan lave i photoshop. Jeg tror nogen har lavet det for at latterliggøre den egentlige kampagne, som de pt kører
Janne T. skriver: Jeg synes også det ser fake ud, det ligner det er lavet digitalt. Der er en effekt på billedet, som tydeligvis skal få det til at se ægte ud, som jeg ved man kan lave i photoshop. Jeg tror nogen har lavet det for at latterliggøre den egentlige kampagne, som de pt kører
Det er også min overbevisning. Alternativt må der virkelig sidde nogle dårligt begavede PR-medarbejdere i organisationen, for så torskedumt et budskab får man da INGEN nye tilhængere med.
Er da heldigvis glad for at jeg ikke er så uvidende... Stakkels dreng, han har jo vat mellem ørene...
Altså så vidt jeg har forstået, er det et billed hun selv har taget, men har lige spurgt hende. Jeg synes nemlig også det så fake ud, men det lød som om det var rigtig nok
Men uanset hvad er det sygt man kan finde på at lave sådan noget!
Mor og meget mere skriver: Det er jeg også overbevist om. Det giver jo ingen mening, at Retten til Liv skulle udbrede den slags budskaber - og citatet kommer fra en amerikansk politiker, som efterfølgende undskyldte offentligt. Jeg kan slet ikke se logikken i, at en organisation, der ønsker at afskaffe fri abort, skulle gøre sig yderligere upopulær ved at skrive den slags vrøvl. Derimod giver det god mening, hvis modstandere af Retten til Liv står bag.
Det er jeg også overbevist om. Det giver jo ingen mening, at Retten til Liv skulle udbrede den slags budskaber - og citatet kommer fra en amerikansk politiker, som efterfølgende undskyldte offentligt. Jeg kan slet ikke se logikken i, at en organisation, der ønsker at afskaffe fri abort, skulle gøre sig yderligere upopulær ved at skrive den slags vrøvl.
Derimod giver det god mening, hvis modstandere af Retten til Liv står bag.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128