Hvor er det sygt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2013

Faith

Fy for satan!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2013

twinny

Momo skriver:

Nope de køre i århus. 

ad fy for satan siger jeg bare.

Anmeld

28. september 2013

StudPsyk

Der køres også lignende reklamer på busstoppestederne lige nu.

Nu kan jeg ikke huske hvad der står, men noget i stil med "abort gør dig ked af det" med et billede af en nøgen kvinde i fosterstilling.

Anmeld

28. september 2013

Momo

Janne T. skriver:

Nu kan jeg ikke huske hvad der står, men noget i stil med "abort gør dig ked af det" med et billede af en nøgen kvinde i fosterstilling.

Ja dem så jeg godt i går  

Anmeld

28. september 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
LinLin skriver:

Ja - men tænker at de er lavet af nogle andre end abortlinien/retten til liv

Det er jeg også overbevist om. Det giver jo ingen mening, at Retten til Liv skulle udbrede den slags budskaber - og citatet kommer fra en amerikansk politiker, som efterfølgende undskyldte offentligt. Jeg kan slet ikke se logikken i, at en organisation, der ønsker at afskaffe fri abort, skulle gøre sig yderligere upopulær ved at skrive den slags vrøvl. 

Derimod giver det god mening, hvis modstandere af Retten til Liv står bag. 

Anmeld

28. september 2013

Faith

Forstår bare ikke at det er lovligt. Ved godt vi har ytringsfrihed i Danmark, men det her går langt over grænsen. Gavner absolut intet!

Anmeld

28. september 2013

Mor og meget mere

Janne T. skriver:

Det er jo en helt anden kampagne og et andet, mere "spiseligt" budskab, trods alt. Og det er da bedynderligt, at man kun kan se den reklamekampagne, du nævner, på Retten til Livs og Abortlinjens hjemmeside - ikke denne. Jeg tror, der står andre bag "voldtægtskampagnen". 

Anmeld

28. september 2013

SjeBets

Mor og meget mere skriver:

Det er jeg også overbevist om. Det giver jo ingen mening, at Retten til Liv skulle udbrede den slags budskaber - og citatet kommer fra en amerikansk politiker, som efterfølgende undskyldte offentligt. Jeg kan slet ikke se logikken i, at en organisation, der ønsker at afskaffe fri abort, skulle gøre sig yderligere upopulær ved at skrive den slags vrøvl. 

Derimod giver det god mening, hvis modstandere af Retten til Liv står bag. 

jeg er ret sikker på at det er ulovligt at lave bannere i andres navn. Jeg tror på det er "Retten til liv "´s kampagne bannere der er på de busser, også når man tænker på det med de kors, som jeg finder lige så usmagelig 

Anmeld

28. september 2013

Momo

SjeBets skriver:

jeg er ret sikker på at det er ulovligt at lave bannere i andres navn. Jeg tror på det er "Retten til liv "´s kampagne bannere der er på de busser, også når man tænker på det med de kors, som jeg finder lige så usmagelig 

Ja jeg mener altså også det ulovligt det tror jeg næppe de kommer nogen vegne med! 

Anmeld

28. september 2013

Mor og meget mere

SjeBets skriver:

Jeg kan bare slet ikke se pointen fra organisationens side. De hvide kors satte abort til debat - jeg kan ikke lide metoden, men budskabet var klart. Hvordan hjælper det til at minimere aborttallet eller skabe modstand mod den fri abort at sprede dette udsagn? 

Især virker det underligt, at man ikke kan se denne reklame på organisationens hjemmeside, hvor de netop promoverer en helt anden kampagne - og at den unge mand, som ganske rigtigt er medlem, skulle udtale noget, som gav en amerikansk toppolitiker en masse ballade her i foråret. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.