Hvor er det sygt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2013

C-Dog

Folk der tror sådan, burde nok ha været aborter. Verden har ikke brug for så arrogante og stupide mennesker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2013

3rollinger

Jeg maa indroemme at jeg er i chok over at nogen i Dagens Danmark kan have en saa forskruet og middelalderlig tankegang.

Det er ikke min hensigt at ville nedgoere folk fra middelalderen, stakkels dem, men de havde gunde til at vaere mindre oplyste end vi er idag.

Jeg haaber at denne fuldkommen malplacerede kampagne er den rene opspind for at skabe debat. Jeg haaber at denne Morten ikke rent faktisk findes og hvis han goer, vil jeg raade ham til at anskaffe sig en deling bodygarder, for jeg tror sagtens nogen kunne finde paa at arrangere et taeskehold paa baggund af saadanne udtalelser. 

Anmeld

29. september 2013

l.kjoeller

MortilElias2010 skriver:

Reklamen er eftersigende falsk. Og ikke lavet af de føromtalte. 

Hvem der så ville bruge så mange penge på en falsk reklame er mig uforståeligt. 

Den unge mand citeret i avisen, artiklen her i tråden, så giver jeg ham lidt ret - er af samme holdning at det for NOGEN få er blevet en præventionsmiddel (er selv stødt på en enkelt af disse piger i tidernes morgen hvor hun glad kunne fortælle at hun om et par dage skulle have sin abort nummer 4, ikke af anden grund end at hun havde haft ubeskyttet sex og ikke gad bruge kondom eller anden beskyttelse. Vi blev aldrig nærmere bekendte end den episode. Blev fuldstændig paf over hvor let hun kunne tage på det Og var bestemt ikke een jeg kunne forene mig med dengang eller nu. Og her er det så jeg tænker: Mon ikke der er flere som hende derude? Og så giver jeg ham ret. 

Men formoder at størstedelen af aborterne foretaget er af vigtige grunde. Håber ihvertfald. 

Reklamen er afskyelig lavet. Een ting er korsene, det er jo bare som at køre forbi en kirkegård. Men reklamen er usmagelig falsk eller ej. Og så bruge et citat fra en amerikansk politiker - husker godt debatten dengang. Amen jøsses, fuldstændig forskruet. Kun hovedrysten tilovers. 

Ja det er da at håbe

Jeg synes bestemt ikke det er ok at bruge det som prævention, og der kan indføres en eller anden form for begrænsning eller lignende i moderat omfang, men synes stadig at "retten til liv" 's holdning om aborten ikke bør være fri er næsten lige så ekstremistisk som at man nogen steder ikke mener muslimske kvinder har ret til at gå i skole ( bare et eksempel) . så jeg tager stadig stor afstand fra dem. og hvad korsene angår så tror jeg for de mange kvinder der af en eller anden årsag har fået foretaget abort, det kan ribbe op i nogle ting. ikke bare som at køre forbi en kirkegård. de eneste der har ret til at mindes fosteret er forældrene i min verden. 

Anmeld

29. september 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
FruJacobsen skriver:

http://go.tv2.dk/kropogsundhed/2013-09-29-ung-abor tmodstander-h%C3%A6ngt-ud-p%C3%A5-facebook

Så fik vi det opklaret....

Tænkte det nok. Ussel måde at gå i krig med sine modstandere på - virkelig dumt. 

Anmeld

29. september 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
3rollinger skriver:

Jeg maa indroemme at jeg er i chok over at nogen i Dagens Danmark kan have en saa forskruet og middelalderlig tankegang.

Det er ikke min hensigt at ville nedgoere folk fra middelalderen, stakkels dem, men de havde gunde til at vaere mindre oplyste end vi er idag.

Jeg haaber at denne fuldkommen malplacerede kampagne er den rene opspind for at skabe debat. Jeg haaber at denne Morten ikke rent faktisk findes og hvis han goer, vil jeg raade ham til at anskaffe sig en deling bodygarder, for jeg tror sagtens nogen kunne finde paa at arrangere et taeskehold paa baggund af saadanne udtalelser. 

Han findes, er medlem af Retten til Liv - men har ikke udtalt sig sådan.   Læs de seneste indlæg i tråden. 

Anmeld

29. september 2013

ESV

Men i den sidste artikel der er linket til udtaler retten til liv sig således:
- Det er desværre ret typisk for den del af befolkningen, som synes, at abort er et gode. For når vi så forsøger at sætte en saglig debat i gang, så går de mere efter manden i stedet for bolden.

Hvem er den del af befolkningen der mener abort er et gode?? Jeg tror det er dens elv gode på grund af modvind trækker i land.

Hans citat er mildest talt generaliserende om abort tilhængere og lyder ikke ligefrem særligt positivt

Anmeld

29. september 2013

Lullaby

Momo skriver:

Det er simpelthen så sygt altså  

Du burde måske snakke med din ven eftersom det ikke er en reklame der findes.

Anmeld

29. september 2013

LinLin

MortilElias2010 skriver:

Reklamen er eftersigende falsk. Og ikke lavet af de føromtalte. 

Hvem der så ville bruge så mange penge på en falsk reklame er mig uforståeligt. 

Den unge mand citeret i avisen, artiklen her i tråden, så giver jeg ham lidt ret - er af samme holdning at det for NOGEN få er blevet en præventionsmiddel (er selv stødt på en enkelt af disse piger i tidernes morgen hvor hun glad kunne fortælle at hun om et par dage skulle have sin abort nummer 4, ikke af anden grund end at hun havde haft ubeskyttet sex og ikke gad bruge kondom eller anden beskyttelse. Vi blev aldrig nærmere bekendte end den episode. Blev fuldstændig paf over hvor let hun kunne tage på det Og var bestemt ikke een jeg kunne forene mig med dengang eller nu. Og her er det så jeg tænker: Mon ikke der er flere som hende derude? Og så giver jeg ham ret. 

Men formoder at størstedelen af aborterne foretaget er af vigtige grunde. Håber ihvertfald. 

Reklamen er afskyelig lavet. Een ting er korsene, det er jo bare som at køre forbi en kirkegård. Men reklamen er usmagelig falsk eller ej. Og så bruge et citat fra en amerikansk politiker - husker godt debatten dengang. Amen jøsses, fuldstændig forskruet. Kun hovedrysten tilovers. 

Det var jo det jeg sagde allerede på side to

Anmeld

29. september 2013

Momo

Lullaby skriver:

Du burde måske snakke med din ven eftersom det ikke er en reklame der findes.

Ja det har vi da så heldigvis fundet ud af! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.