KTP86 skriver:
Først en cyberkrammer
Du er ikke en fiasko selvom det kan føles sådan mens du er i underskud og barnet skriger! De fleste forældre har stået i den situation med følelsen af afmagt
Du skriver "vi" så du har en samlever der kan hjælpe dig? Hvis jeg har forstået rigtigt,så er det jo muligt at din samlever tager sig af den lille mens du er ved den store og så bytter i hver 2 dag så jeres store oplever at i begge er der
Og hvad flasken angår. Jeg havde givet den flaske til hans behov ikke længere var så stort og mit underskud var vendt til overskud! Alt bliver godt igen 
Vi er to men vi er 'desværre' meget forskellige. Altså min mand kan fx godt sove selvom han har de der skrigeture og larmer helt vildt, men jeg bliver MEGA påvirket af skrigeturene! Det er nærmest som små sylespidse der går ind og skærer i min hjerne. Hehe.. Sådan groft sagt ikke?? Så selv hvis min mand er den der tager kampen gør det fysisk ondt i min hjerne og jeg kan mærke stresshormonerne køre rundt i kroppen på fuld drøn

Så for mig hjælper det ikk at skiftes.
Men godnatflasken kunne jeg måske overleve men at han så vågner igen midt om natten og vil have mere synes jeg ikk eer holdbart når han er 2 år
Anmeld