ingen hensyn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2013

Lukas&Liam<3

A&F skriver:

Ja, har forstået at det findes hvilket er godt for dem der vil svømme men ikke vil vaske sig foran andre. 

Undskyld jeg prøvede at hjælpe da det så ud som om du godt kunne tænke dig at komme i svømmehallen men ikke vidste der var muligheder :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

A&F

Mor11 skriver:

Ved ikk hvor du bor, men Fredericia badeland har båse hvor man kan vaske sig for låst dør

Smiler, helt fino ven . Bor på Sjælland :p

Anmeld

18. september 2013

A&F

Maria&Lukas skriver:

Undskyld jeg prøvede at hjælpe da det så ud som om du godt kunne tænke dig at komme i svømmehallen men ikke vidste der var muligheder :s

Nååå helt i orden ! Det var pænt af dig

Anmeld

18. september 2013

Faith

Maria&Lukas skriver:

Det er også fint. Det er min holdning til det. Forstår ikke hvad de laver her når de er så utilfredse. Men på den anden side, de kan jo åbenbart lave om på det hele.
Helsingør svømmehal laver vel bare private brusekarbiner :s

Men der er jo også MANGE etniske danskere som er utilfredse med stort set ALT det danske samfund har at tilbyde. Hvor skal de skruppe hen? For det må vel være ens for alle

Anmeld

19. september 2013

isabellasmor

A&F skriver:

Det er selvfølgelig meget beklageligt at kvinderne ikke iføre sig korrekt badetøj , når der alligevel ingen mænd er tilstede. Dog vil jeg tilføje , at som muslim kigger man ikke på nøgne mennesker, og er heller selv nøgen foran andre. Så hvis det et problemet her, så burde kvinderne desværre takke nej til tilbuddet. Jeg personligt ville elske at tage i svømmehal iført badetøj eller burkini, men holder mig væk da jeg ikke kan være nøgen i fred. Hvis blot man kunne trække et badeforhæng for, så ville jeg helt sikkert svømme. Den mulighed havde jeg som yngre, hvor jeg vaskede mig bag et forhæng . I dag har jeg ikke set eller hørt om svømmehaller der har forhæng. Nååå, men nu håber jeg denne debat ikke blivet et angreb mod muslimer. På forhånd tak

Ved ikke hvor du bor, men jeg ved at vestbad i Brøndby har familie kabiner. Altså, med lås på døren. Så det var en mulighed tænker jeg 

Anmeld

19. september 2013

isabellasmor

A&F skriver:

Ja, har forstået at det findes hvilket er godt for dem der vil svømme men ikke vil vaske sig foran andre. 

Når, læser at der er en der har skrevet om vestbad. Sorry 

Anmeld

19. september 2013

isabellasmor

bøllen skriver:

Jeg har absolut INTET imod " udlænding " men syntes det er noget SVINERI  . 

de må følge reglerne eller holde sig væk. Ja sorry men det er min mening. Syntes det er klamt. Og glad for jeg ikke skal bade der

Må indrømme jeg også kan blive lidt indebrændt. Og synes faktisk det er skide ærgerligt.. for hvis bare man kunne give sig lidt begge veje (læs, jeg synes DK har givet sig så meget som de skal) så kunne vi da uden problemer leve fredeligt sammen på lige fod med hinanden. Men at man VIl være anderledes og kræver, eller bare ikke integrere sig, jamen så kan vi jo ikke leve på lige fod.. og så er den jo allerede dømt til at mislykkes dér? 

Anmeld

19. september 2013

Risen

Uden at have læst artiklen får jeg lidt lyst til at spørge: Har du tjekket din kilde egentlig? Den korte avis er blandt andet Karen Jespersen og hendes mand Ralph Pittelkow som har startet den - og de har altså en meget  hård retorik og tit nogle ret usandsynlige kilder..  Måske netop folk som dem og deres påstande, retoriske virkemidler m.m , gør det svært for blandt andet muslimer, (som desuden synes at være deres yndlings at nedgøre) at skulle tilpasse sig her i Danmark. Tænker mere om spørgsmålet er om Danmark ikke i forvejen af et land MED muslimer og andre kulturer - dermed flerkulturelt og om der ikke bør være plads til det i integrationen - således vi smelteingererer frem for assimilere .. Via assimilation skabes der i hvert fald en stor ubalance - tænk hvis du skulle opgive alle dine værdier? .. - Bare stof til eftertanke, fordi jeg netop har læst Karen og hendes mands bog med stor foragelse.. Det laver jo skræmmebilleder og MEGA generaliseringer.. 

Sorry - men måtte lige ud med det.. 

Anmeld

19. september 2013

Risen

Mor og meget mere skriver:

Åbningstider kun for kvinder er fint med mig - det er der såmænd også danske kvinder, som foretrækker. Grundet hygiejniske forhold kan jeg ikke se, man kan gå på kompromis med badet. 

Jeg er helt sikker på, at mange muslimske kvinder ikke mener, det blot er at rykke sig "en lille smule" at være klædt i alm. badedragt foran mænd. Det er en voldsom udfordring af deres regler, og derfor mener jeg, de særskilte åbningstider er et fint kompromis. 

Integration betyder jo, at BEGGE parter nærmer sig hinanden - modsat assimilation, hvor nydanskere skal blive præcis som os. Jeg vil rigtigt gerne have muslimske kvinder til at begive sig hen i svømmehallen - så for mig holder det ikke, at de bare kan blive hjemme, for det er IKKE vejen til integration. 

Hvis vi ved hjælp af kun for kvinder-åbningstider kan få muslimske kvinder i svømmehallen, er der en reel chance for, at deres døtre - eller døtres døtre - også vil kunne gå i svømmehallen på vores måde, altså samtidig med mænd. 

Har netop læst din indlæg.. Har skrevet noget ligende - dog uden at have læst artikelen.  Meget enig - gad vide om det ikke også var dig som havde læst til lærer?

Anmeld

19. september 2013

Kløver

Er absolut ikke racist men er lidt træt af en religion konstant skal markere og gøre sig selv til offer

Vil man ikke følge selv de simple regler om hygiejne når der i forvejen er gjort så meget for at tage hensyn, ja så må de sgu undvære det privilegie at tage i svømmehallen

Med et valg kommer også et fravalg, måske nogle muslimer skulle indse at msn ikke kan blæse og have mel i munden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.