isabellasmor skriver:
https://denkorteavis.dk/2013/muslimske-kvinder-presse-pa-for-flere-saerkrav-i-svommehaller/
ja hvad siger i? jeg er godt nok ved at være træt af at der skal tages så enorm hensyn hele tiden
hvorfor er det så svært at integrere sig, bare en lille smule??
og skulle nogen vælge at trække racist kortet, så vil jeg lige slå fast at jeg ikke er racist , og i øvrigt heller ikke kender nogen som er det 
Åbningstider kun for kvinder er fint med mig - det er der såmænd også danske kvinder, som foretrækker. Grundet hygiejniske forhold kan jeg ikke se, man kan gå på kompromis med badet.
Jeg er helt sikker på, at mange muslimske kvinder ikke mener, det blot er at rykke sig "en lille smule" at være klædt i alm. badedragt foran mænd. Det er en voldsom udfordring af deres regler, og derfor mener jeg, de særskilte åbningstider er et fint kompromis.
Integration betyder jo, at BEGGE parter nærmer sig hinanden - modsat assimilation, hvor nydanskere skal blive præcis som os. Jeg vil rigtigt gerne have muslimske kvinder til at begive sig hen i svømmehallen - så for mig holder det ikke, at de bare kan blive hjemme, for det er IKKE vejen til integration.
Hvis vi ved hjælp af kun for kvinder-åbningstider kan få muslimske kvinder i svømmehallen, er der en reel chance for, at deres døtre - eller døtres døtre - også vil kunne gå i svømmehallen på vores måde, altså samtidig med mænd.
Anmeld