ingen hensyn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg ved ikke hvad jeg synes om sagen. Mest fordi jeg ikke bryder mig om ordlyden i artiklen. Jeg kunne faktisk ikke koncentrere mig om historien. 

Uanset hvad, så er der selvfølgelig store integrationsproblemer i Danmark. Men disse "historier" bliver i min mening ofte blæst helt ud af proportioner. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

Lukas&Liam<3

Jeg synes det er svært ikke bare at være en lille smule racist. Der er desværre nogle få der ødelægger det for mange. Og ja, er måske for god til at generalisere. Men hold kæft jeg er træt af dem som bliver ved at skabe problemer og altid kan finde ting de er utilfredse med i vores land. Er træt af alt den debat de skaber!
Ved jeg nok skal få at høre for det. Ville helt sikkert også ønske det ikke var sådan. Men nogen har sgu ødelagt det.

Anmeld

18. september 2013

isabellasmor

Demosan skriver:

Jeg ved ikke hvad jeg synes om sagen. Mest fordi jeg ikke bryder mig om ordlyden i artiklen. Jeg kunne faktisk ikke koncentrere mig om historien. 

Uanset hvad, så er der selvfølgelig store integrationsproblemer i Danmark. Men disse "historier" bliver i min mening ofte blæst helt ud af proportioner. 

ved ikke om jeg synes de bliver blæst op, jo lidt gør sådanne historier vel altid, men jeg synes netop at der er store problemer med integrationen, og synes snart vi hver dag hører om noget nyt som skal ændres pga islam, ja det er i hvert fald hvad jeg hører der bliver brugt som undskyldning hele tiden... 

Anmeld

18. september 2013

isabellasmor

Maria&Lukas skriver:

Jeg synes det er svært ikke bare at være en lille smule racist. Der er desværre nogle få der ødelægger det for mange. Og ja, er måske for god til at generalisere. Men hold kæft jeg er træt af dem som bliver ved at skabe problemer og altid kan finde ting de er utilfredse med i vores land. Er træt af alt den debat de skaber!
Ved jeg nok skal få at høre for det. Ville helt sikkert også ønske det ikke var sådan. Men nogen har sgu ødelagt det.

er helt enig med dig.. desværre 

Anmeld

18. september 2013

bøllen

isabellasmor skriver:

https://denkorteavis.dk/2013/muslimske-kvinder-presse-pa-for-flere-saerkrav-i-svommehaller/

ja hvad siger i? jeg er godt nok ved at være træt af at der skal tages så enorm hensyn hele tiden  

hvorfor er det så svært at integrere sig, bare en lille smule?? 

og skulle nogen vælge at trække racist kortet, så vil jeg lige slå fast at jeg ikke er racist , og i øvrigt heller ikke kender nogen som er det 

Jeg har absolut INTET imod " udlænding " men syntes det er noget SVINERI  . 

de må følge reglerne eller holde sig væk. Ja sorry men det er min mening. Syntes det er klamt. Og glad for jeg ikke skal bade der

Anmeld

18. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Maria&Lukas skriver:

Jeg kan faktisk godt forstå hvad du mener  Jeg er på ingen måde racist. Arbejder sammen med muslimer fra forskellige dele af verden og INGEN af dem kræver ændringer af noget. Det eneste de beder om er, om de ikk kan få et alternativ til helstegt pattegris til årets sommerfest.  Brøler fra festudvalget! Haha. 

Men ellers er hverken de eller deres familier kævende ift det danske samfund og system. Men NOGEN må der jo være, der brokker sig. Og dét kan jeg ikk rigtig forstå. Når nu de muslimer JEG kender, trives fint under danske regler, hvorfor kan andre så ikke???? 

Anmeld

18. september 2013

Lukas&Liam<3

Mor11 skriver:

Jeg kan faktisk godt forstå hvad du mener  Jeg er på ingen måde racist. Arbejder sammen med muslimer fra forskellige dele af verden og INGEN af dem kræver ændringer af noget. Det eneste de beder om er, om de ikk kan få et alternativ til helstegt pattegris til årets sommerfest.  Brøler fra festudvalget! Haha. 

Men ellers er hverken de eller deres familier kævende ift det danske samfund og system. Men NOGEN må der jo være, der brokker sig. Og dét kan jeg ikk rigtig forstå. Når nu de muslimer JEG kender, trives fint under danske regler, hvorfor kan andre så ikke???? 

Jeg kender også flere som er fint integreret i vores land. Og dem har jeg selvfølgelig intet imod.
Men hver gang der er noget med dem tænker jeg (desværre) så skrup dog hjem.

Anmeld

18. september 2013

Krussedulle

Maria&Lukas skriver:

Jeg kender også flere som er fint integreret i vores land. Og dem har jeg selvfølgelig intet imod.
Men hver gang der er noget med dem tænker jeg (desværre) så skrup dog hjem.

"de" fleste er jo født i Danmark

Jeg syntes at det er en underlig holdning at have...

Anmeld

18. september 2013

Lukas&Liam<3

Krussedulle skriver:

"de" fleste er jo født i Danmark

Jeg syntes at det er en underlig holdning at have...

Det ved jeg. Men der hvor de kommer fra tager jo åbenbart alle hensyn til alle. Siden de kan tillade sig at opføre sig sådan.
Det må du også fint synes. Jeg ved jeg ikke er den eneste der tænker sådan.

Anmeld

18. september 2013

Krussedulle

Maria&Lukas skriver:

Det ved jeg. Men der hvor de kommer fra tager jo åbenbart alle hensyn til alle. Siden de kan tillade sig at opføre sig sådan.
Det må du også fint synes. Jeg ved jeg ikke er den eneste der tænker sådan.

Nu var det jo dig som skrev det... Imø gør det, det ikke mere "rigtigt" ... Altså ligesom jeg absolut ikke fatter nazismen, om der så er 1 eller 1000 med den holdning

Holder mig ude af debatten, faldt bare lige over din kommentar..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.