ingen hensyn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2013

Lukas&Liam<3

Krussedulle skriver:

Nu var det jo dig som skrev det... Imø gør det, det ikke mere "rigtigt" ... Altså ligesom jeg absolut ikke fatter nazismen, om der så er 1 eller 1000 med den holdning

Holder mig ude af debatten, faldt bare lige over din kommentar..

Det er også fint. Det er min holdning til det. Forstår ikke hvad de laver her når de er så utilfredse. Men på den anden side, de kan jo åbenbart lave om på det hele.
Helsingør svømmehal laver vel bare private brusekarbiner :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

jydeinden

vil man gå i svømmehalle eller benytte andet offenligt så må man gøre det på de præmisser der nu en gang er

Anmeld

18. september 2013

A&F

Det er selvfølgelig meget beklageligt at kvinderne ikke iføre sig korrekt badetøj , når der alligevel ingen mænd er tilstede. Dog vil jeg tilføje , at som muslim kigger man ikke på nøgne mennesker, og er heller selv nøgen foran andre. Så hvis det et problemet her, så burde kvinderne desværre takke nej til tilbuddet. Jeg personligt ville elske at tage i svømmehal iført badetøj eller burkini, men holder mig væk da jeg ikke kan være nøgen i fred. Hvis blot man kunne trække et badeforhæng for, så ville jeg helt sikkert svømme. Den mulighed havde jeg som yngre, hvor jeg vaskede mig bag et forhæng . I dag har jeg ikke set eller hørt om svømmehaller der har forhæng. Nååå, men nu håber jeg denne debat ikke blivet et angreb mod muslimer. På forhånd tak

Anmeld

18. september 2013

Savannah

Reglerne skal overholdes, så er den sådan set ikke lægerne. Så kan man benytte sig af tilbuddet eller lade være. Det er uanset om man er muslim eller har andre grunde/principper der ikke stemmer overens med det pågældende sted. Så må man søge andre steder hen, der passer bedre til én.
Hygiejne er ikke noget man skal gå på kompromis med.

Anmeld

18. september 2013

Laulund87

A&F skriver:

Det er selvfølgelig meget beklageligt at kvinderne ikke iføre sig korrekt badetøj , når der alligevel ingen mænd er tilstede. Dog vil jeg tilføje , at som muslim kigger man ikke på nøgne mennesker, og er heller selv nøgen foran andre. Så hvis det et problemet her, så burde kvinderne desværre takke nej til tilbuddet. Jeg personligt ville elske at tage i svømmehal iført badetøj eller burkini, men holder mig væk da jeg ikke kan være nøgen i fred. Hvis blot man kunne trække et badeforhæng for, så ville jeg helt sikkert svømme. Den mulighed havde jeg som yngre, hvor jeg vaskede mig bag et forhæng . I dag har jeg ikke set eller hørt om svømmehaller der har forhæng. Nååå, men nu håber jeg denne debat ikke blivet et angreb mod muslimer. På forhånd tak

Jeg har faktisk været i to svømmehaller hvor en enkelt bruser har været med forhæng

Anmeld

18. september 2013

A&F

Laulund87 skriver:

Jeg har faktisk været i to svømmehaller hvor en enkelt bruser har været med forhæng

Okay, det er jo super for dem som ikke vil være nøgen foran andre

Anmeld

18. september 2013

Lukas&Liam<3

A&F skriver:

I vestbadet har de familie kabiner hvor man har en kabine med en lille bænk og puslebord. Og ser da ingen problemer i at gå der ind hvis ikke du vil bade med andre. Har tit når jeg har været til babysvømning set piger i burkini.

Anmeld

18. september 2013

A&F

Maria&Lukas skriver:

I vestbadet har de familie kabiner hvor man har en kabine med en lille bænk og puslebord. Og ser da ingen problemer i at gå der ind hvis ikke du vil bade med andre. Har tit når jeg har været til babysvømning set piger i burkini.

Ja, har forstået at det findes hvilket er godt for dem der vil svømme men ikke vil vaske sig foran andre. 

Anmeld

18. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
A&F skriver:

Ved ikk hvor du bor, men Fredericia badeland har båse hvor man kan vaske sig for låst dør

Anmeld

18. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mor11 skriver:

Ved ikk hvor du bor, men Fredericia badeland har båse hvor man kan vaske sig for låst dør

Sorry, jeg så ikk lige de ovenstående indlæg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.